Gjest Gjest_Mattie_* Skrevet 16. september 2008 #1 Del Skrevet 16. september 2008 Hva slags jakker/yttertøy bruker dere nå om dagen? Er det for tidlig å dra frem ullkåpa? (Trondheim) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 16. september 2008 #2 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg bruker kort skinnjakke trenchcoat tynn tøy-jakke genser-cardigan denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #3 Del Skrevet 16. september 2008 jeg bor i trh og ullkåpa er definitivt for tidlig å ta frem. jeg bruker dongerijakke og trenchcoat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #4 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg har funnet fram ullkåpa, klar til å tas i bruk i morgen! For de siste dagene har jeg frøset sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parfumfreek Skrevet 16. september 2008 #5 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg har veldig mange jakker (jakkedilla), men går mest igjen i svart kort skinnjakke. Har trenchcoat i både svart, lilla og okergult også. Har begynt å bruke de litt nå - må bare innse at sommeren er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 16. september 2008 #6 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg måtte finne frem allværsjakken min her om dagen. Når det blåser mye, er den god å ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 16. september 2008 #7 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Trench, varm cardigan (og skjerf i halsen) eller regnkåpe når været tilsier det. Bor i Oslo. Endret 16. september 2008 av itla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snooops Skrevet 17. september 2008 #8 Del Skrevet 17. september 2008 Bruker ikke jakke i det hele tatt enda jeg. Synes det er altfor tidlig! Men jeg ser jo at de fleste rundt meg har jakker av alle slag (har ikke sett noen med ulljakker og "vinterjakker" enda da). Er vel bare jeg som er veldig varm av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 17. september 2008 #9 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #10 Del Skrevet 17. september 2008 For min del er det også trench om dagen, og en tynn ullhøstjakke (kort) Dere som har lagt ut linker til jakker, hvor er de fra??? I like!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 17. september 2008 #11 Del Skrevet 17. september 2008 Bruker skinnjakke mye om dagen. Men er også veldig glad i Bergans softshell-jakka mi på denne årstiden. Innimellom også en tynn ulljakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 17. september 2008 #12 Del Skrevet 17. september 2008 Noen dager bruker jeg regn- og vanntett jakke, men jeg angrer alltid når jeg kommer fram svett og jævlig på skolen (det verste er at det er nedoverbakke hele veien, bortsett fra en bitteliten bakke på slutten...). I det siste har det gått i tynn genserjakke eller en tynn høst-/vårjakke. Kommer an på hvor varm jeg føler meg før jeg går ut. Ser utrolig mange folk her med Bergans-jakker og ullkåper, og jeg skjønner virkelig ikke hvordan de klarer det! Vinterjakken kommer nok fram om en uke eller to. Edit: Bor også i Trondheim. Kjenner meg igjen der ja . Hadde samme problem senest i dag tidlig.. he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motebamsen Skrevet 17. september 2008 #13 Del Skrevet 17. september 2008 Har akkurat kjøpt denne Trenchcoaten fra kaffe. Fikk den i posten i dag Syns den er perfekt nå, ikke for varm og ikke for kald. Men er helt enig i at det er litt tidlig å begynne å bruke ullkåpe. Men skal jeg ha en må det være den røde fra Cream, en drøm av en kåpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 17. september 2008 #14 Del Skrevet 17. september 2008 Kjenner meg igjen der ja . Hadde samme problem senest i dag tidlig.. he he hahaha off jaa... hater dette for er jo så kald når du først kommer ut å så blir du dritvarm av en liten gåtur:S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 18. september 2008 #15 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg bruker en ganske tykk jakke jeg men jeg ser jo folk i bobleparkas også, så det er tydeligvis mange som fryser mer enn hva jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 18. september 2008 #16 Del Skrevet 18. september 2008 Bruker en høstjakke i mellomtykt stoff. Denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 19. september 2008 #17 Del Skrevet 19. september 2008 Skinnjakke:) ullkåpa får vente.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corinne Skrevet 19. september 2008 #18 Del Skrevet 19. september 2008 Akkurat nå bruker jeg den beige korte sommer trenchen min, men vurderer å gå over til skinnjakke for 1 til 2 uker og så den nye ullkåpen min fra Burberry. Den er veldig praktisk til det klimaet vi har her i Norge. Guffent og stikkende kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 19. september 2008 #19 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Bor også i Trondheim og går med softshell om dagen (med fleecefor) Syns at det er ganske kaldt med det også.. Men nå er jeg kjent for å være en frossenpinne da.. Går f.eks med ullsokker for tida også Endret 19. september 2008 av Hinata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 19. september 2008 #20 Del Skrevet 19. september 2008 Eg brukar ei som er ganske lik denne pluss skjerf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå