Gå til innhold

Jakker

Gjest Gjest_Mattie_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har veldig mange jakker (jakkedilla), men går mest igjen i svart kort skinnjakke. Har trenchcoat i både svart, lilla og okergult også. Har begynt å bruke de litt nå - må bare innse at sommeren er over :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker ikke jakke i det hele tatt enda jeg. Synes det er altfor tidlig! Men jeg ser jo at de fleste rundt meg har jakker av alle slag (har ikke sett noen med ulljakker og "vinterjakker" enda da). Er vel bare jeg som er veldig varm av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker skinnjakke mye om dagen. Men er også veldig glad i Bergans softshell-jakka mi på denne årstiden.

Innimellom også en tynn ulljakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager bruker jeg regn- og vanntett jakke, men jeg angrer alltid når jeg kommer fram svett og jævlig på skolen (det verste er at det er nedoverbakke hele veien, bortsett fra en bitteliten bakke på slutten...). I det siste har det gått i tynn genserjakke eller en tynn høst-/vårjakke. Kommer an på hvor varm jeg føler meg før jeg går ut.

Ser utrolig mange folk her med Bergans-jakker og ullkåper, og jeg skjønner virkelig ikke hvordan de klarer det!

Vinterjakken kommer nok fram om en uke eller to.

Edit: Bor også i Trondheim.

Kjenner meg igjen der ja :ler:. Hadde samme problem senest i dag tidlig.. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kjøpt denne Trenchcoaten fra kaffe. Fikk den i posten i dag :) Syns den er perfekt nå, ikke for varm og ikke for kald. Men er helt enig i at det er litt tidlig å begynne å bruke ullkåpe. Men skal jeg ha en må det være den røde fra Cream, en drøm av en kåpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg igjen der ja :ler:. Hadde samme problem senest i dag tidlig.. he he

hahaha off jaa... hater dette for er jo så kald når du først kommer ut å så blir du dritvarm av en liten gåtur:S :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en ganske tykk jakke jeg :fryser: men jeg ser jo folk i bobleparkas også, så det er tydeligvis mange som fryser mer enn hva jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå bruker jeg den beige korte sommer trenchen min, men vurderer å gå over til skinnjakke for 1 til 2 uker og så den nye ullkåpen min fra Burberry. Den er veldig praktisk til det klimaet vi har her i Norge. Guffent og stikkende kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor også i Trondheim og går med softshell om dagen (med fleecefor) Syns at det er ganske kaldt med det også.. Men nå er jeg kjent for å være en frossenpinne da.. Går f.eks med ullsokker for tida også :fnise:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...