mann23 Skrevet 30. september 2008 #21 Del Skrevet 30. september 2008 Dette her hørtes ut som en bra greie. Bra jobba jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 30. september 2008 #22 Del Skrevet 30. september 2008 Dette her hørtes ut som en bra greie. Bra jobba jenter Du har ikke noe flere tips? Hva hadde du ønsket (eller absolutt ikke ønsket) å få i en pakkekalender? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann23 Skrevet 30. september 2008 #23 Del Skrevet 30. september 2008 Du har ikke noe flere tips? Hva hadde du ønsket (eller absolutt ikke ønsket) å få i en pakkekalender? Jeg syns det med praktiske gaver var en gode ide. Baking, massasje etc.. Som samboer vet du sikkert om ting som samboeren din ofte glemmer å kjøpe til seg selv, barberskum, barberhøvel o.l. slike ting hadde jo også vært toppers å fått i en slik kalender. Eller kanskje en noe snop som typen din liker på en fredags morning eller noe Er få ting jeg ikke kunne tenkt meg egentlig, men pyntegjenstander og jenteting er noe som jeg ikke syns noe særlig om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 30. september 2008 #24 Del Skrevet 30. september 2008 Så mange fine tips Nå ble jeg også inspirert til å lage til samboern. Men da vil jeg si fra på forhånd ellers er jeg stygt redd for at jeg kan få en tilbakemelding som er lik den MarianneE fikk. Og hadde det skjedd hadde jeg hivd hele kalenderen ut av vinduet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 30. september 2008 #25 Del Skrevet 30. september 2008 Noen som har flere tips? Hva med en felles kalender. Hver kjøper/lager 12 gaver til den andre som festes på kalenderen. Så er det hver sin dag å åpne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menn har også fantasi Skrevet 1. oktober 2008 #26 Del Skrevet 1. oktober 2008 Madammen har veldig dilla på Kinderegg, så julen 2002 (tror det var da?) så kjøpte jeg 23 kinderegg, pakket dem inn, og la dem rundt et lite ferdigpyntet plastjuletre. For Julaften hadde jeg pakket inn en Ringenes Herre brosje som hun hadde siklet på en stund (RH fans begge to). Ble veldig godt motatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 1. oktober 2008 #27 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hihi så søtt! Sambo også elsker kinderegg, så noen kindersjokolader i kalenderen blir nok stor suksess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Johansen Skrevet 5. oktober 2008 #28 Del Skrevet 5. oktober 2008 "Gavekort" ¨på fri sex ut året gitt på slutten av kalenderen, ei venninne av meg gjorde det, mannen ble superfornøyd helt til han fant ut at det var 8 dager igjen av året... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingrid BN Skrevet 5. oktober 2008 #29 Del Skrevet 5. oktober 2008 Henger meg på denne gitt! Blir jo superinspirert her! ... og stressa over at folk begynner så tidlig. Hehe.. Men er egentlig like greit å starte nå, for tiden flyr! Synes de kjærlighetserklæringene var veldig bra, og ikke minst lørdagspilsen. Mye for enhver smak her! Har ikke noen nye tips å komme med, men kan følge opp den med "gavekort": - lang tur med hunden - restaurantbesøk (evnt spart opp penger på forhånd) - Rebus over noen dager, og løser han gåten vanker det et eller annet godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2008 #30 Del Skrevet 5. oktober 2008 Bare for å være kjip; Gjorde dette for to år siden til min kjære, og fikk et "Åja... så søtt. Men det var jo ikke nødvendig" tilbake. Dustemann. I år vil jeg heller lage til tantebarna.... Ikke akkurat den glupeste kommentaren! Hva med en felles kalender. Hver kjøper/lager 12 gaver til den andre som festes på kalenderen. Så er det hver sin dag å åpne. Dette var en god ide, men vet ikke om mannen har lyst til det! Hos oss begynte det med at han fikk presanger av og til, i fjor fikk han alle dagene. Jeg har fått noe innimellom. "Gavekort" ¨på fri sex ut året gitt på slutten av kalenderen, ei venninne av meg gjorde det, mannen ble superfornøyd helt til han fant ut at det var 8 dager igjen av året... Klippekort med antall er kanskje hyggeligere? Gavetips som ikke koster all verden: Julehefter (det skal vi ha uansett ) Halspastiller Tyggis Et par nye sokker Isskrape til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIvy Skrevet 5. oktober 2008 #31 Del Skrevet 5. oktober 2008 Sokker og undertøy - så glemmer han ikke å skifte Ferdig knyttet slips på julaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #32 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg laget en julekalender i fjor til min kjære med 24 gaver av forskjellig slag. Jeg gjorde det VELDIG personlig og var HELT utslitt når siste pakken var ferdig pakket og klar for å starte åpningen:) Det jeg gjorde var å lytte konstant fra starten vi ble sammen på ting han kommenterte når vi var i butikken eller andre steder-, "Hush...hvor er lommelykta når man virkelig trenger den?" Og vips, en lommelykt i en av kalenderpakkene. Siden vi begge studere og jobber deltid, prøvde jeg å finne det som var på tilbud, evnt. handlet jeg endel på nille, europris, Clas Ohlson, Biltema osv. Som student har man ofte eksamen i desember mnd, og siden han hadde tre stk valgte jeg å gi han litt ekstra disse dagene, f.eks. en LP han hadde hatt lyst på lenge, eller en spesiell juleøl som han kunne feire med etter at eksamensdagen var ferdig. Jeg kjøpte ikkje alle gavene. Er enig i det som er nevnt over...man kan gi gaver som ikke koster noe. Jeg skrev gavekort på massasje, middag osv. Kort oppsummering av de tingene jeg ga: lommelykt, stearinlys, pledd, dokumentholder, LP, massasje, kinobillett, middag, støvkost til pc-tastatur, bilde av oss, personlig dikt i ramme, øl...emm..da husker jeg ikke mer her og nå I tillegg til gavene som var pakket inn, skrev jeg kort, 1 til 24, som jeg hang på en snor. Deretter gjemte jeg pakkene forskjellige steder slik at han ikke skulle snoke så mye:) I kortene sto det et hint og hvor pakken lå og sef. "Jeg elsker deg". Han ble supergla for alle gavene, og var som en unge hver morgen han skulle åpne de. Ble en go del gledestårer også gjennom desember mnd:) Lurer på hvordan jeg skal overgå fjoråret nå, men finner vel en "nøtt" å knekke:) Mitt råd er: tenkt kreativt, tenk i forhold til din kjære, finn ting som ikke koster så mye og finn inspirasjon:) Ønsker deg lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbi002 Skrevet 10. oktober 2008 #33 Del Skrevet 10. oktober 2008 Høres kjempekoselig ut! Dessverre fikk jeg samme reaksjon som MariannE fra min kjære i fjor, men vi får prøve igjen i år.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 10. oktober 2008 #34 Del Skrevet 10. oktober 2008 Vi hadde delt kalender i fjor hvor vi kjøpte 12 gaver hver og åpnet annenhver dag. Det var stor sukess Så i år blir det gjentakelse og utfordringen blir jo å kjøpe noe annet enn i fjor. I fjor kjøpte jeg bl.a. julehefte, en stilig boks med taco-krydder fra Kremmerhuset (han elsker Taco og denne blir flittig brukt), kjøleskapsmagnet med hund (vi har vofs), fotbad. Sokker og truser er obligatorisk, for han er ikke så god på å kjøpte sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. oktober 2008 #35 Del Skrevet 10. oktober 2008 Favorittsjokoladen hans (hadde en som akkurat snakket om hvor god Troikasjokoladen er ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smørflua Skrevet 20. november 2008 #36 Del Skrevet 20. november 2008 dette er noe jeg har tenkt å gi til min kjære i år, vet ikke rekkefølgen enda. flaxslodd massasjeolje ( kjøpt på apotekte, avslappende) lipsyl kakao en hurtigpose med toro grøt ( han er glad i det, og mye hjemme alene på hverdagene da jeg studerer i en anen by) kaffe + filter pepperkakeboks julebrus juleøl marsipangris sjokoladenisse gjendekjeks( veldig glad i det) tyggispakke m fire tyggiser colaburk popcorn : mangler jo en del enda da.. noen forslag kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 20. november 2008 #37 Del Skrevet 20. november 2008 Det er en annen tråd på akkurat det samme, tror den heter Kalender til kjæresten. Der er det flere tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramello Skrevet 28. november 2009 #38 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Driver selv å lager pakkekalender til kjæresten min. Så langt har jeg kjøpt: - Masse godteri (har dårlig fantasi, men godteri er en sikker vinner! ) - Flaxlodd. - Sokker. - Paracet (til dagen derpå etter julebordet). - Invitasjon til middag (som jeg skal lage). - Boxer. - Massasje i 20 minutter (utført av meg) - Invitasjon til pepperkakehus- laging. - DVD. - Bilde av meg i nissekjole, lue, belte og plysjtringer til å ha rundt hendene. (Han som har masa om det!) - Kort med 10 grunner til at jeg elsker ham Det er det jeg har kjøpt hittil. Men han får vel godteri bortimot daglig.. Enklest det Endret 28. november 2009 av Jente85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå