Gå til innhold

Pakkekalender til samboer!


Gjest Gl@mB@be

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flaxlodd, barberskum, shampo, dusjsåpe, sokker, boksere, ølflaske, godteri, verktøy av ymse slag, batterier, ting og tang fra Biltema og Clas Ohlson, DVD-film...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde flere gavekort av typen "jeg baker sjokoladekake når du vi"l, "ut på tur og ake i snøen", "jeg kan lære deg å spille gitar". Et fint bilde av dere to, gavekort på massasje fra deg, bli med han på fisketur. Ikke alt trenger å koste penger, greit å variere litt mellom det materielle og det du kan tilby han. Jeg kjørte ca annenhver dag med en fysisk pakke og et eller annet personlig. Cognacflaske på julaften, akevittglass lille julaften, juleøl hver lørdag. Mange ting man kan putte oppi, og så lurt av deg at du har begynt å tenke på dette allerede! Takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Matja_*

Åh, nå ble jeg inspirert! Skal lage en sånn til min kjære i år jeg. Hadde tenkt det i fjor, men tida bare forsvant for meg, og plutselig var det langt ut i desember. Men nå må jeg da være forberedt i god nok tid!

Er det noen flere som har tips om billige/gratis ting? Har litt trang økonomi. Og samtidig så er jo desember en travel måned der mye skjer, samtidig som jeg blir slått ut av mørketida og har lite energi. Så jeg kan ikke love bort for masse ting som krever mye aktivitet fra min side, dessverre. Noen dager går det greit, naturligvis, men ikke hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde øl kalender til sambo i fjor etter tips i et blad.

Jeg sprayet en ølkasse i sølv (billig spray på europris) og kjøpte 24 forskjellige ølflasker som jeg knøt en rød sløyfe på og skrev nummer med sølvtusj på båndet.

Han var strålende fornøyd og skrøt til alle av den fine kalenderen sin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lagde øl kalender til sambo i fjor etter tips i et blad.

Jeg sprayet en ølkasse i sølv (billig spray på europris) og kjøpte 24 forskjellige ølflasker som jeg knøt en rød sløyfe på og skrev nummer med sølvtusj på båndet.

Han var strålende fornøyd og skrøt til alle av den fine kalenderen sin :fnise:

Hehe denne ble jeg inspirert av! Men ettersom mannen min er yrkessjåfør og er mye ute og kjører, så blir d nok en flaske julebrus hver dag. Han elsker den brune julebrusen fra Hamar og Lillehammer bryggeri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var mange lure tips! Nå skal det bli slutt på godteripakkene! Kan hende han får en og annen snopeting, men jeg skal bytte ut mye i andre ting og! :) Skal følge med her å se om det kommer inn andre lure tips og!! Smart å begynne så tidelig!

I fjor ble det som sagt mye godis, men også pokerkoffert (på delings, for jeg må jo ha kalender jeg og:fnise: ) og dvd.

Endret av Idnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeavtale-kopp på Hydro Texaco eller Statoil? På Statoil får man flere typer varm drikke, ikke bare kaffe. Det faller ihvertfall i smak hos mannen min, som er mye ute på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde øl kalender til sambo i fjor etter tips i et blad.

Jeg sprayet en ølkasse i sølv (billig spray på europris) og kjøpte 24 forskjellige ølflasker som jeg knøt en rød sløyfe på og skrev nummer med sølvtusj på båndet.

Han var strålende fornøyd og skrøt til alle av den fine kalenderen sin :fnise:

:ler:

Bare så synd samboeren min ikke er så glad i øl (eller julebrus) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeavtale-kopp på Hydro Texaco eller Statoil? På Statoil får man flere typer varm drikke, ikke bare kaffe. Det faller ihvertfall i smak hos mannen min, som er mye ute på veien.

Veldig godt tips, men desverre pleier han å få dette til jul av noen perifere slektinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ta en tur innom Platekompaniet, Playcom eller en annen plate-/filmbutikk og spørre ekspeditørene etter tips. Der jeg jobber har vi i alle fall kampanjer og andre tilbud hele tiden, det er lett å plukke ut noe billig (CD-er eller filmer, altså) samboeren din vil like hvis du har litt peiling på hva han liker/har fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å være kjip;

Gjorde dette for to år siden til min kjære, og fikk et "Åja... så søtt. Men det var jo ikke nødvendig" tilbake.

Dustemann.

I år vil jeg heller lage til tantebarna....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare for å være kjip;

Gjorde dette for to år siden til min kjære, og fikk et "Åja... så søtt. Men det var jo ikke nødvendig" tilbake.

Dustemann.

I år vil jeg heller lage til tantebarna....

Uff da, dustemann ja. Men vi har faktisk avtalt å lage til hverandre :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh dette har jeg tenkt på!

Skjerf/votter, accecoires fra H&M f.eks, små prøveflasker parfyme, ting han samler på (min f.eks. samler på en viss type figurer)), hjemmelagde gavekort på mat eller kake, massasjer, sengekos, fritidsaktiviteter...

Eller som venninnen min gjorde i fjor... En kjærlighetskalender! Hver dag var en lapp med et par linjer om hva hun elsket ved ham. Nydelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eller som venninnen min gjorde i fjor... En kjærlighetskalender! Hver dag var en lapp med et par linjer om hva hun elsket ved ham. Nydelig :)

Den hørtes veldig fin ut! Tenk å få en skriftlig kjærlighetserklæring hver dag!

Kan jo gjøre det veldig fint med små hjemmelagde kort.

En flott idé for oss som ikke har så god råd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun la mye jobb i kortene, kjøpte fin papp i forskjellige farger.

Og på julaften skrev hun et langt brev, en slags oppsummering av forholdet deres og hennes håp og tanker for fremtiden, og hvor mye hun gledet seg til å dele livet med hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg inspirert! Vi bor ikke sammen, men desto hyggeligere å åpne når man savner den andre om morgenen :) Kanskje jeg må få han til å lage til meg også? hmmm...

Skal gå for den med juleøl på lørdager, de andre dagene får det bli småting, og nyttige ting. Og SJOKOLADE OG GODIS, han er kjempeglad i snop!

Gleder meg til jul jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...