Gå til innhold

Ylvis møter veggen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Masete, slitsomt...for høye på seg selv. Akkurat som Petter Stordalen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er veldig rart at disse veggene har så små "hull" ettersom ingen som er litt småtykke har sjanse til å komme seg gjennom, selv om de står riktig.

Konseptet i seg selv er kjempemorsomt, selv om programmet inneholder mange tabber..

Skrevet

Egentlig ganske tåpelig konsept, men det kan være litt artig tid tider.

Skrevet

Jeg syns det var kjempemorsomt, og ungene syns det var hysterisk bra! Synd det går så sent på mandagen. Da får ikke ungene sett det nemlig, og i helgene skjer det ofte så mye at de ikke får sett reprisen..

Skrevet

Jeg synes det er greit å se på en liten stund, det blir kjedelig i lengden.

Så jeg har aldri sett hele programmet.

Skrevet (endret)

TÅLER ikke dialekten dems, å måten de prater på gjennom alt de gjorde før dette.

Programmet på tv ja... det lille jeg har fått med meg har vært via reklamen, uten noe lyd. Takk gud for MUTE-knappen!

Åssen kan disse folka villig dra på seg denne ultra-avslørende drakten????

Jeg hakke sett meg selv så detaljert nesten...

Endret av Wonders
Skrevet
Hvorfor hadde Tom Hilde fått badekåpe? :fnise:

Jeg var på den innspillingen og han frøys noe helt vanvittig. Har aldri sett noen skjelve så fælt før :fnise:

Skrevet
Hvorfor hadde Tom Hilde fått badekåpe? :fnise:

Han har jo ikke noe gram fett på kroppen sin jo. Han hadde blå lepper og hakket tenner og skalv som en gærning. Han fra nrk (barnetv?) var jo kjempemorsom.

Jeg synes japanske versjon er mye bedre. Men jeg må si jeg er positivt overrasket over hvor dyktig programleder Kjetil Andre Aamodt er. Men han har jo alltids sett ut som å være en likandes kar.

Skrevet
Åssen kan disse folka villig dra på seg denne ultra-avslørende drakten????

Jeg hakke sett meg selv så detaljert nesten...

Det har jeg også lurt på, jeg så tilfeldigvis stakkars Janne Rønningen i går, man så jo hva slags truse hun hadde på seg. Men hun er jo en ganske kul dame så hun bryr seg nok ikke så mye om det. :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Egentlig er konseptet superdårlig og hadde det ikke vært for Ylvisbrødrene hadde det ikke vært morsomt i det hele tatt. Men jeg liker tilfeldigvis Ylvisbrødrene og synes de er utrolig morsomme, så da blir også programmet hysterisk morsomt. Og så kommer det jo selvsagt på hvem gjestene er da...Henriette Lien for eksempel...ikke morsom. Men han Truls eller hva han nå heter (fra Senkveld)...veldig morsom. :fnise:

• 3 uker senere...
Skrevet

Mikrofonene de har i ansiktet ligner veldig på små peniser

Skrevet

Jeg synes ikke det var så veldig morsomt jeg. De går gjennom et hull i veggen og faller uti vannet noen ganger. That's it.

Skrevet

Hehe, du er like sjuk som meg du:)

Skrevet

Så gøy! Akkurat dét kommenterte jeg også til moren min en kveld vi satt og så på det. ! "Ja, ja, på tide at du får deg en kar snart, jenta mi" var svaret jeg fikk... :ler:

Skrevet

:fnise:

• 8 måneder senere...
Skrevet

har ennå ikke sett en eneste episode

• 3 uker senere...
Skrevet

sambo tvinger meg nesten til å c på dette. Han synes det er hysterisk morsomt, og ler høyt. Nå som han har z flere episoder er han i fyr og flamme :glare:

Synes han er så nerd, for jeg trekker ikke på smilebåndet av disse teite gutta, som har disse jentene å krige mot... :sminkedokke:

• 2 uker senere...
Skrevet

Synes det er litt unødvendig at det varer så ekstreeeeemt lenge, får da være måte på!

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Wanda_*
Skrevet
sambo tvinger meg nesten til å c på dette. Han synes det er hysterisk morsomt, og ler høyt. Nå som han har z flere episoder er han i fyr og flamme :glare:

Synes han er så nerd, for jeg trekker ikke på smilebåndet av disse teite gutta, som har disse jentene å krige mot... :sminkedokke:

Og jeg synes at du er såååå nerd som drar opp en så gammel tråd og har lagt inn over 5.600 innlegg på Kvinneguiden... Det er mange timer, det!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Var det noen som så på siate programmet?? Hvam vant og hva skjedde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...