Gå til innhold

Ylvis møter veggen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det var overraskende morsomt! Kjæresten og jeg lo ganske rått flere ganger (særlig av Sputnik og da Carew tok full sats i veggen uten hull).

MEN, det jeg er i tvil om dette er morsomt i så veldig mange programmer. Jeg tror vi lo i går fordi det var nytt og noe helt annet. Gjestene må være bra for at jeg skal gidde å benke meg foran tven hver mandag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i at Ylvisbrødrene burde vært programledere, skjønte ikke ha Aamodt og hun dama gjorde der. Tror ikke dette blir så morsomt sånn i lengden, men håper i hvert fall at de gjorde seg ferdig med "humor" av typen urinere i vannet, Sputnik som skal fortelle hvordan hullet ser ut, etc.

Skrevet
Jeg synes det var overraskende morsomt! Kjæresten og jeg lo ganske rått flere ganger (særlig av Sputnik og da Carew tok full sats i veggen uten hull).

Haha, var et par skikkelig morsomme ja. Og når Sputnik og Daniel Franck skulle ta det regnestykket, så stakk Sputnik av mens Daniel ikke forsto at han skulle gjennom hullet :fnise:

Skrevet

Jeg gleder meg til å se Erik Thorsvedt i sparkebukse neste uke :mrgreen:

Skrevet (endret)

Jeg og samboer syns det var kjempegøy!

Nå liker vi Ylvisbrødrene fra før av også da + liker Ronny Le Tekerø...så det var jo litt artig da :)

Vel, uansett så syns vi "veggopplegget" var kuuult nok! :)

Endret av Silmarill
Skrevet

Jeg synest det var kjempegøy. :ler: jeg lo omtrent hele tiden. Så jeg gleder meg til neste episode :)

Skrevet (endret)

Jeg fikk med meg mesteparten av det programmet (reprisen på fredag). Nå har jeg ikke lest hva andre har skrevet her, så hvis jeg repeterer det noen har skrevet allerede så får dere tilgi meg.

Konseptet er jo ganske festlig, jeg hadde sett en god del klipp av den japanske originalen på YouTube så jeg visste hva det gikk ut på. Og den norske varianten var jo morsom til tider. Men jeg synes de hadde plukket ut litt spesielle deltakere, jeg skjønte ikke helt hva Sputnik hadde der å gjøre.

De to gjestene som ble brukt som jokere kunne gjerne ha blitt presentert litt bedre, i stedet benyttet man tiden til å gjøre narr av høyden til basketballspilleren.

Og jeg synes at programmet hang litt i sirup, det ble for lite action og for mye tullprat og avbrudd. De kunne jo ha rukket mange flere "vegger" på den tiden programmet varte.

Tviler på at jeg kommer til å se på det igjen.

Endret av Meaty
Skrevet

Jeg så tydeligvis reprisen i dag. Syntes det var kjempegøy, både jeg og kjærsten satt her og lo masse :)

Håper det går i reprise hver lørdag, da jeg syns det var ett typisk lørdagsprogram.

Skrevet

Nå har jeg faktisk sett programmet - det var jo morsomt! :)

Skrevet

Gårsdagens episode var mye morsommere enn første gang, jeg lo masse flere ganger i går. Spesielt når Thorstvedt dytta dattra si gjennom hullet og stupte oppå henne etterpå. :ler:

Skrevet
Gårsdagens episode var mye morsommere enn første gang, jeg lo masse flere ganger i går. Spesielt når Thorstvedt dytta dattra si gjennom hullet og stupte oppå henne etterpå. :ler:

JAA! :hoho:

Skrevet
Jeg holdt ut i 10 min. Syns det var for masete. Slitsomme folk, og dårlige programledere.

Hvis jeg vil se mer av dette så blir det nok den japanske versjonen på YouTube, der skjønner jeg iallfall ikke hva som blir sagt...

Trudde det var et typisk slikt program jeg ikke liker. Slitsomme nordmenn som prøver å være morsomme.

Men så ble vi sittende å se slutten på reprisen. Og vi begge to satt og lo og lo. Så denne uka satt jeg klistret til skjermen og koste meg. Kanskje jeg er litt mer glad i enkel humor enn jeg liker å innrømme :ler:

Skrevet

Jeg syntes det er litt mye snakking og litt lite vegger... Men syntes det er en enkel form for litt moro..!!

Selve programmet i seg selv er kanskje ikke det beste... men greit å få seg en latter..: Da Charlotte Torstvedt ble liggende oppå veggen så lo jeg så tårene trilla...!!

Skrevet
Og speaking of hysteriske japanske gameshows, så venter jeg på den norske oppfølgeren til denne: Marshmallows spising :ler:

Ellen hadde en slik segment på programmet sitt for et par uker siden. Jeg lo så tårene trillet!

Ang Ylvis og veggmøtingen, så syns jeg det er grei underholdning. Litt avhengig av hjem gjestene er. Er i utgangspunktet ingen Ylvis fan, men i dette programmet liker jeg de.

Skrevet

Er stor Ylvis-fan, og syntes programmet var morsomt. Men enig i at det ikke trengtes to programledere. Aamodt har nok mange kvaliteter, men jeg tror han passer best i trikot :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...