Lady Lovelylocks Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg holdt ut i 10 min. Syns det var for masete. Slitsomme folk, og dårlige programledere. Hvis jeg vil se mer av dette så blir det nok den japanske versjonen på YouTube, der skjønner jeg iallfall ikke hva som blir sagt...
Zarabi Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Syntes det var utrolig festlig jeg..hehe
Tulipanpiken Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Det er et veldig morsomt konsept, men litt for mye prat mellom "veggene", og jeg har ikke sansen for Ylvis-brødrene!
Serenity88 Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Synes det var morsomt jeg! Med dataen i fanget var det veldig bra bakgrunnsmusikk. Kjedelig med så mange reklamepauser osv, så bare opp akkurat når veggen kom.
Gjest *Mim* Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Ylvisbrødrene er flinke, men litt høye på seg selv, kanskje?
Gjest dalieo Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Ganske morsomt! Men så nesten bare på når veggen kom, ble som noen andre sa litt mye prating, og flere repriser av hver eneste vegg. Synes Ylvis-brødrene er søte, jeg.
Gjest Chrissy82 Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 Morsomt.. men tror ikke jeg kommer til å se på det hver mandag..
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 16. september 2008 #11 Skrevet 16. september 2008 Slitsomt mer enn morsomt. Nå tok jeg meg selv i å le av Mot i brøstet i går, så det er vel min sans for humor det er noe i veien med.
Pimbila Skrevet 16. september 2008 #12 Skrevet 16. september 2008 Morsomt! Jeg lo masse, og jeg liker brødrene.
Gir Skrevet 16. september 2008 #13 Skrevet 16. september 2008 Jeg foretrekker den japanske versjonen : http://www.youtube.com/watch?v=t-zxi_Y4Xu8
Heritære Skrevet 16. september 2008 #14 Skrevet 16. september 2008 (endret) Jeg syntes programmet var skikkelig morsomt jeg da. Kan være litt enig i mye prat, men der var jo en del kommentarer og fri flyt i praten som gjorde det morsomt. Så konseptet i seg selv synes jeg var kjempegøy og siden det var første program så er jo ofte programlederne litt "stive" og usikre på seg selv så det tror jeg nok vil mykne opp etterhvert . Hvem gjestene er vil jo også ha noe og si for hvor morsomt det blir ^^. Det var ihvertfall gøy nok til at jeg hadde problemer å gå tilbake til raid i Black Temple når pausen der var over, ville heller se mer av programmet på tv'en, jeg som nesten aldri ser noe annet enn CSI Endret 16. september 2008 av Heritære
sungirl Skrevet 16. september 2008 #15 Skrevet 16. september 2008 Jeg hadde sett den japanske versjonen i helgen, og følte jeg i løpet av showet rett og slett ble litt "mettet" av de selv om det til tider var morsomt... Men de er jo morsomme og skjønne da.. Litt out of topic for de som søker underholdning, disse er morsomme: http://www.youtube.com/watch?v=r1g9reQ9uXk...feature=related
Idnar Skrevet 16. september 2008 #16 Skrevet 16. september 2008 Vi satt og så på. Var jo litt morsomt med veggen, ja, men kan være enig i at det ble mye mas. Er også enig i at brødrene virker litt høy på seg selv!
Gjest Skrevet 16. september 2008 #17 Skrevet 16. september 2008 Det ble alt for masete på min del. De prøver alt for hardt å være morsomme, men så blir det bare for mye.. Liker den japanske versjonene bedre..
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #18 Skrevet 16. september 2008 Greit program.Både kjærsten og jeg lo ofte.
#Angel# Skrevet 16. september 2008 #19 Skrevet 16. september 2008 Synest det var litt morsomt av og til, men liker mykje bedre den danske versjonen. Den er litt meir lik på den japanske.. Syns det begynner å bli nok program med kjendiser no, hadde vore bedre viss ylvis-brødrene var programledarar.
NullHull Skrevet 16. september 2008 #20 Skrevet 16. september 2008 Jeg har også sett mye på den japanske versjonen fra før, og har holdt på å le meg skakk av den. Må si jeg ikke hadde så store forventninger til den norske utgaven, men jeg ble positivt overrasket ikke minst takket være Ylvis-brødrene. Ikke like hysterisk festlig som den japanske, kanskje, men de kom godt ut det, synes nå jeg Og speaking of hysteriske japanske gameshows, så venter jeg på den norske oppfølgeren til denne: Marshmallows spising
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå