Gjest care Skrevet 7. juni 2003 #1 Del Skrevet 7. juni 2003 Hei Jeg har drukket juice i mange år til frokost, men nå har jeg lyst å redusere på denne juice siden den inneholder så mange karbohydrater og kalorier. Jeg er laktoseintolerant, så melk kan jeg ikke drikke. Har noe et forslag til en god drikk på morgenen som ikke inneholder så mange kalorier eller karboer. Tips? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 7. juni 2003 #2 Del Skrevet 7. juni 2003 Blande juice og Farris 50-50? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. juni 2003 #3 Del Skrevet 7. juni 2003 Blande juice og Farris 50-50? :o Æsj.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 7. juni 2003 #4 Del Skrevet 7. juni 2003 Vann! Fra springen! Har aldri følt meg så pigg om morgenen som etter at jeg begynte å drikke vann til frokost, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 7. juni 2003 #5 Del Skrevet 7. juni 2003 :o Æsj.... Vanskelig du er da! :pes: Øhh..Vodka & Battery? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 7. juni 2003 #6 Del Skrevet 7. juni 2003 Øhh..Vodka & Battery? En frisk start på dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 7. juni 2003 #7 Del Skrevet 7. juni 2003 Ha en mugge med vann og en skive sitron stående i kjøleskapet - da holder den seg kald nå sommerstid. Deilig og forfriskende, og sitron er sunt ... Hva med urtete eller iste? Eller presse saften av appelsin, og lage egen frisk juice hver morgen, uten sukker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. juni 2003 #8 Del Skrevet 7. juni 2003 Ha en mugge med vann og en skive sitron stående i kjøleskapet - da holder den seg kald nå sommerstid. Deilig og forfriskende, og sitron er sunt ... Joda det er godt med vann og det drikker jeg gjerne, meg synes ikke det er så godt til frokost. Vodka og battery står jeg over, har drukket det 1 gang og da ble jeg kjempedårlig. Måtte rope på elgen......... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 7. juni 2003 #9 Del Skrevet 7. juni 2003 Slår meg på Vegas forslag jeg. Vann med sitron er godt og får i gang fordøyelsen. Jeg kan heller ikke drikke melk i noen større mengde, så det går i vann, juice og te hos meg. Og en espresso på toppen av det hele, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 7. juni 2003 #10 Del Skrevet 7. juni 2003 Juice daglig er heller ikke bra for tennene!!!! Det sliter sinnsykt på emaljen. Enda hverre når du pusser tennene rett etterpå (regner med du gjør det etter frokost ) Men hva annet kan du drikke.... Melk er utelukket, Vodka og battery er utelukket...svært så vanskelige vi skulle være da Har te blitt nevnt? Te med sitron og/eller suketter. Det er godt til frokost!! Nå er jo ikke te noen tørste drikk, men hvis du orker ett glass vann før eller etter? (ekspertene (les: Liz Hurley...)sier for øvrig at man skal starte dagen (før man går ut av sengen) med et glass vann. Romtemperert (settes på nattbordet kvelden før). Dette får i gang forbrenningen slik at du faktisk har forbrent haugevis med energi før du engang har kommet deg ut i kjøkkenet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 7. juni 2003 #11 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg drikker bøtter av iskald peppermyntete om sommeren når det er varmt. Kanskje det er godt til frokost også? Det er i alle fall sunt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 7. juni 2003 #12 Del Skrevet 7. juni 2003 (ekspertene (les: Liz Hurley...)sier for øvrig at man skal starte dagen (før man går ut av sengen) med et glass vann. Romtemperert (settes på nattbordet kvelden før). Dette får i gang forbrenningen slik at du faktisk har forbrent haugevis med energi før du engang har kommet deg ut i kjøkkenet!!! Det skal jeg jammen meg prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. juni 2003 #13 Del Skrevet 7. juni 2003 Takk for mange gode tips. Vann er utvilsomt bra. Men jeg tror jeg skal kjøpe inn litt grønn te og ha det i kjøleskapet sammen med is og sitron/lime. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 7. juni 2003 #14 Del Skrevet 7. juni 2003 Te er mer skadelig for tennene enn hva kaffe er Kanskje saft er tingen ? Fun Light ? (Blir vel mye prat om e-stoffer nuh) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. juni 2003 #15 Del Skrevet 7. juni 2003 Soya eller rismelk. Med sjokoladesmak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. juni 2003 #16 Del Skrevet 7. juni 2003 Te er mer skadelig for tennene enn hva kaffe er Kanskje saft er tingen ? Fun Light ? (Blir vel mye prat om e-stoffer nuh) Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. juni 2003 #17 Del Skrevet 7. juni 2003 Det er jo noe med alt da. Det blir vel juice allikevel til slutt. Har forresten samme problemet. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå