Gjest Gjest Skrevet 15. september 2008 #1 Del Skrevet 15. september 2008 noen som vet hvem han gutten i denne reklamen er? Da mener jeg ikke han som er hovedpersonen, men han gutten som spiller homo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 15. september 2008 #2 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg vet ikke hvem han er, men han er fantastisk! Ansiktsuttrykket og måten han løfter øyenbrynet på er helt utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 15. september 2008 #3 Del Skrevet 15. september 2008 Han er bare genial han som spiller homse ja Digger den reklamen jeg. Håper den vinner en pris når det er tid for gullfisken eller hva det heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ley87 Skrevet 17. september 2008 #4 Del Skrevet 17. september 2008 Hehe. ja. Ka ikke ungå å smile når jeg ser han i reklamen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 17. september 2008 #5 Del Skrevet 17. september 2008 Når det gjelder den reklamen har også jeg lagt merke til han som spiller homo! Ler så godt av spesielt han, for han spiller så utrolig godt "Er det meg det er no gæernt med eller....er det..altfor eh.. godt" Ha,ha, sånn han spiller skulle han fått en pris kun for medvirkningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 17. september 2008 #6 Del Skrevet 17. september 2008 Ansiktsuttrykket og måten han løfter øyenbrynet på er helt utrolig! Jeg vet! Det øyenbrynet og det blikket er fantastisk, ler godt hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 17. september 2008 #7 Del Skrevet 17. september 2008 Morsom reklame! "Homoen" spiller godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 18. september 2008 #8 Del Skrevet 18. september 2008 Min favorittreklame for tiden, og jeg ler like godt hver eneste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. september 2008 #9 Del Skrevet 18. september 2008 Den er herlig - han "for gode" og hun "du e så jævli dårlig te å jug" er mine favoritter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 18. september 2008 #10 Del Skrevet 18. september 2008 Den reklamen er fantastisk! Og han som spiller homo er aller best, selv om jeg liker flere av dem veldig godt. Utrolig bra casting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 18. september 2008 #11 Del Skrevet 18. september 2008 Hele reklamen er fantastisk. "Er det fysisk? Er det Psykisk? Er det mentalt?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. september 2008 #12 Del Skrevet 18. september 2008 Den er utrolig morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. september 2008 #13 Del Skrevet 18. september 2008 Helt enig, fantastisk reklame! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå