SnillMito Skrevet 14. september 2008 #1 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har regnet meg frem til cirka 70.000 kroner for 2007 :0 Hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 14. september 2008 #2 Del Skrevet 14. september 2008 Det regnestykket tør jeg ikke engang å begynne på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 14. september 2008 #3 Del Skrevet 14. september 2008 Ikke så mye. Antar ca 7000 kroner. Bare klær - ikke sko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 14. september 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 14. september 2008 Ikke så mye. Antar ca 7000 kroner. Bare klær - ikke sko? Sko er klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 14. september 2008 #5 Del Skrevet 14. september 2008 Ikke enig. Sko er sko. Kan legge på 1500 kroner om jeg tar med sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 14. september 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Ikke enig. Sko er sko. Kan legge på 1500 kroner om jeg tar med sko. En bukse er en bukse, men det er likevel klær. Hvorfor får du kjøpt sko i klesbutikker og ikke bananer? Det må være ytterst pinlig for deg å bli eid slik i alles åsyn. Endret 14. september 2008 av SnillMito Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #7 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg vet ikke helt, men beløpet er ikke veldig stort. Jeg vil gjette på 5-6000 kroner. Kanskje litt mer. Handler ofte på salg, og bruker klærne i et par år før de kastes. (Lenger for enkelte kvalitetsplagg som varer i årevis) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #8 Del Skrevet 14. september 2008 En bukse er en bukse, men det er likevel klær. Hvorfor får du kjøpt sko i klesbutikker og ikke bananer? Det må være ytterst pinlig for deg å bli eid slik i alles åsyn. Hva i all verden er det du prøver å si her???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 14. september 2008 #9 Del Skrevet 14. september 2008 En bukse er en bukse, men det er likevel klær. Hvorfor får du kjøpt sko i klesbutikker og ikke bananer? Har du hørt om skobutikker? Der får man verken kjøpt bananer eller bukser, for øvrig. Det må være ytterst pinlig for deg å bli eid slik i alles åsyn. Que? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 14. september 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 14. september 2008 Har du hørt om skobutikker? Der får man verken kjøpt bananer eller bukser, for øvrig. Skobutikker er jeg ikke kjent med. Que? :klø: Jeg bare viser til at du i åresvis har lagt din ære i å ha rett i alle diskusjoner du har stukket snuten din i - da er det noe ironisk at du ble fortært rå av mine urokkelig argumenter vedrørende sko og klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rawien Skrevet 14. september 2008 #11 Del Skrevet 14. september 2008 Mer enn jeg burde som student, men har klærne (og skoene) lenge, og kaster de kun når de er helt utslitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 14. september 2008 #12 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg bare viser til at du i åresvis har lagt din ære i å ha rett i alle diskusjoner du har stukket snuten din i - da er det noe ironisk at du ble fortært rå av mine urokkelig argumenter vedrørende sko og klær. Ja, der tok du meg, gitt! *råfortært* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #13 Del Skrevet 14. september 2008 Skobutikker er jeg ikke kjent med. Jeg bare viser til at du i åresvis har lagt din ære i å ha rett i alle diskusjoner du har stukket snuten din i - da er det noe ironisk at du ble fortært rå av mine urokkelig argumenter vedrørende sko og klær. Fortært rå? Urokkelige argumenter? Hva er poenget med å ødelegge din egen tråd med sånne kommentarer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. september 2008 #14 Del Skrevet 14. september 2008 Vil tippe rundt 25-30 000, inkl. sko. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 14. september 2008 #15 Del Skrevet 14. september 2008 Vil tippe rundt 80 000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. september 2008 #16 Del Skrevet 14. september 2008 Ikke mye. Studentlån og deltidsjobb i kassa på butikk, hehe. 3-4000,-kanskje? På et bra år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 15. september 2008 #17 Del Skrevet 15. september 2008 Vil anta ca 15 000 for klær og sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2008 #18 Del Skrevet 15. september 2008 Ca 5000. Kjøper kvalitet og har en tidløs/klassisk stil. Kjøper ofte til nedsatt pris. Kun planlagte innkjøp. Har klær og sko lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2008 #19 Del Skrevet 15. september 2008 Kanskje 5000 kr.. Hater å handle klær og bruker de heller til de er helt slitt enn å kjøpe nye.. Hittil i år har jeg brukt maks 500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå