Gå til innhold

Og hva bli det neste?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Mulig nordmenns drikkekultur kan gå over stein og kjempestokker.Dette har vi vel ikke netopp begynt med etter at våre nye landsmann kom hit å bosatte seg?Vi har gjort det i århundrer!

Skal de som er heldige å komme til vårt land begynne å bestemme over hva VI skal og hva vi IKKE får lov til? Ikke f...

Skal VI tilpasse oss DEM?

ALDRI!Vi kan respektere dem men de skal ikke bestemme over oss!

Desuten så vet jeg at ingen pub eller restaurang vil innføre forbud mot alkohol, da muslimene tenker penger og det er muslimene flest som driver barer, puber og kroer i Norges land - og de vil vel ikke tape penger!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel A.P.Katt - innlegget ditt var veldig bra :tommelopp: - det skal du ha (og litt morsomt :fnise:)

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi ser til USA som noen ynder å fremsette som et sted hvor integreringen er vellykket, så ser man vel egentlig at det er de som er mest assimilert som også er best integrert og som greier seg best.

Neppe. De som klarer seg suverent best i USA er jøder, som i stor grad har bevart egen religion, skikker og samfunn. De er hovedsaklig intergrert, ikke assimilert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig nordmenns drikkekultur kan gå over stein og kjempestokker.Dette har vi vel ikke netopp begynt med etter at våre nye landsmann kom hit å bosatte seg?Vi har gjort det i århundrer!

Skal de som er heldige å komme til vårt land begynne å bestemme over hva VI skal og hva vi IKKE får lov til? Ikke f...

Skal VI tilpasse oss DEM?

ALDRI!Vi kan respektere dem men de skal ikke bestemme over oss!

Jeg merker meg at folk kommer ekstremt i forsvarsposisjon når det gjelder dette temaet.

Det er ikke slik at disse muslimene har krevd noe som helst. De har foreslått noe - og begrunnet det.

Jeg har ikke noe spesielt til overs for muslimers eller kristnes forsøk på å begrense andres handlerom i relgionens navn.

Likevel ser jeg absolutt et poeng i at nordmenn kan ta et kritisk blikk på eget alkoholkonsum.

At vi har gjort det slik i århundrer rettferdiggjør ikke flatfylla på byen, familietragedier og alle de andre alkoholrelaterte skadene vi har her i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke slik at disse muslimene har krevd noe som helst. De har foreslått noe - og begrunnet det.

Du har et viktig poeng her. Men jeg vil legge til at det ikke er muslimene, som i alle muslimene i Norge, som har foreslått dette. Det er den lille organisasjonen Internasjonal helse og sosialgruppe som i følge hjemmesiden deres har 164 medlemmer, derav mange nordmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et viktig poeng her. Men jeg vil legge til at det ikke er muslimene, som i alle muslimene i Norge, som har foreslått dette. Det er den lille organisasjonen Internasjonal helse og sosialgruppe som i følge hjemmesiden deres har 164 medlemmer, derav mange nordmenn.

:klappe:

Nettopp, mye likt som flaggstriden tidligere i år, der Athar Ali og hans lille organisasjon lager en sak utav temaet. Hvor mange var det egentlig som ville gå med noe annet enn norske flagg?

Grunnen til at alle disse organisasjonene går ut i media støtt og stadig er, tror jeg, at de får statsstøtte. Holder de media varm med påminnelser om at det hele tiden skjer diskriminering, vil de fortsette å få statsstøtte. For diskriminering skal man jo ikke ha.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neppe. De som klarer seg suverent best i USA er jøder, som i stor grad har bevart egen religion, skikker og samfunn. De er hovedsaklig intergrert, ikke assimilert.

Ja, de er integrert. Det er de her til lands også. Hører ikke mye om problemer med jøder i media. De eneste jødene vi stadig hører det er problemer med, er det som kjemper mot araberne i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...