Gå til innhold

Motedamer/menn

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er så lei av disse motefolkene som vissnok vet hva alle burde gå med og ikke gå med. Er nesten redd for at noen av disse skal kommentere hva jeg har på meg. kanskje klærne min er ut!

sånn for eksempel denne Jan thomas. Det han mener er fint mener jeg er harry.

Hvorfor må disse moteekspertene og stylistene ha så mye makt og komme med kommentarer for alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor må disse moteekspertene og stylistene ha så mye makt og komme med kommentarer for alt.

De har ikke mer makt enn du gir dem. Muligens det er lettere for meg som er mann, men jeg kler meg hvertfall nitrist, funksjonelt og uavhengig av motebølger. Kan ikke si at jeg har fått kritikk av betydning eller på annen måte opplevd negative konsekvenser av dette. Selvfølgelig finnes det grenser, man går ikke på restaurant i joggedress, men det krever ikke mye innsats for å kle seg på en måte som ikke vekker oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg aldri tenkt på. Hva Jan Thomas mener er meg helt likegyldig. Syntes du skal kle deg i det du trives i. Hvis man kler seg i det man selv liker så ser det ofte bra ut. Det viktigste er jo at man kler det man tar på seg og at man trives i det! :)

De som liksom skal kle seg så moderne og ikke kler det i det hele tatt, er derimot det værste jeg ser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Thomas bærer preg av å være norsk. Det vil si at han tror det finnes en fasit som passer på det meste.

Internasjonale moteskapere og moteeksperter, samt norske Tique, vet at det kun er én ting som teller til alle tider og det er_

- Skap din egen stil, bare den er gjennomført og du har en

- Klassisk og basis er alt, så kan du bygge videre på det om du ønsker

- Klær skal hjelpe deg i å vise mer fram hva som er deg, de skal ikke få deg til å se ut som en klovn (om du da ikke er en)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva Jan Thomas mener er meg fullstendig likegyldig i mine valg. Men jeg eeelsker sånne Bli-Ny programmer, og plukker gjerne opp et tips eller to der. Men jeg går IKKE med sånne rare moteklær bare fordi

andre har sagt jeg skal gjøre det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke så mange utover Jan Thomas selv som bryr seg om hva Jan Thomas mener, men han er jo et festlig intrevjuobjekt fordi han er så hemningsløst overfladisk og sier så utrolig mye dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne tatt en bli-ny-dag med Jan Thomas jeg, any time!

Ikke fordi jeg vil høre på alt han har å si, men fordi jeg tror han kan gi noen nye tanker som jeg ikke allerede tenker selv.

Det å få tanker fra en utenforstående, tror jeg kan være nyttig av og til, jeg føler meg ganske blind på hvordan jeg egentlig ser ut (kropp, ikke stil), og vet at ting jeg tror jeg ikke kan gå med (fordi jeg føler meg feil form, for stor her, for liten der), bare er tull og jeg hadde sett fin ut i det.

Dermed tror jeg at disse motekritikerne kan ha noe for seg, om man har dem for seg selv, og jeg synes det er festlig med mennesker som har sterke interesser.

Synes derimot Trinny og susanna (er det ikke det de heter da?), kommer med mange morsomme tips, og som de fleste andre som lever av å mene noe om overfladiske ting, så går de også på hva som passer til forskjellige kroppsfasonger, farger etc.

Sånn sett oppfatter jeg akkurat JT som litt mer rettet mot modeller, når han snakker generellt om hva han synes man bør bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke så mange utover Jan Thomas selv som bryr seg om hva Jan Thomas mener, men han er jo et festlig intrevjuobjekt fordi han er så hemningsløst overfladisk og sier så utrolig mye dumt.

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må huske at "trendy" hele tiden er noe som er forbigående, altså på vei ut. Det er motebransjen som skal ha oss til å kjøpe nye klær mye oftere enn vi trenger. De sitter med andre ord ikke med noen som helst fasit. Hver gang jeg hører noen si "det skal være grønt i høst", eller noe i den duren, får jeg lyst til å dunke dem i topplokket og spørre om de virkelig tror på det tøyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...