Gjest Donna Skrevet 6. juni 2003 #1 Del Skrevet 6. juni 2003 Huff ...sitter her nå og er skikkelig dårlig ....så dårlig at jeg sterkt vurderer å løpe på do og stikke fingeren i halsen - og da er det alvorlig - tro meg !! :o Drakk et par kopper cappuccino kaffe i kveld ...og nå er jeg kvalmen og uggen i magen ..! skikkelig dårlig ....kan man bli slik at å drikke cappuchino??? Jeg er ikke vant med å drikke kaffe til vanlig ...kan det være derfor? *sjangler krumbøyd ut på wc med planer om å bli der en stund og holde toalettet med selskap* *stønne* .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. juni 2003 #2 Del Skrevet 6. juni 2003 Kan godt hende, har opplevd det jeg også etter kaffedrikker. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2003 #3 Del Skrevet 6. juni 2003 Uffda Ikke kult. Men har du pleid å bli dårlig av dette før ? Eller har du aldri opplevd det ? Drakk du hjemmelaget eller hos noen andre / på cafè ? Kanskje melken var bedervet på noen måte ? Håper du blir bedre i allefall :D Råd : drikk urtete hvis du har, eller vanlig te og masse vann :-) Lakris eller mintpastiller bør også kunne friske opp litt Skulle normalt ikke tro at man ble dårlig av slikt Føler med deg.... :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. juni 2003 #4 Del Skrevet 7. juni 2003 Hvis du ikke er vant med koffein kan det nok være den du reagerer på. Jeg drikker et par krus kaffe hver dag (et om morgenen og et etter middagen ), men tåler lite koffein. Faller jeg for fristelsen og drikker to store krus etter hverandre risikerer jeg å bli småkvalm, skjelven, kaldsvetter og uggen i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 7. juni 2003 #5 Del Skrevet 7. juni 2003 Bedre nå !!! Det var en sånn pose med pulver man har i kopp og varmt vann. Var skikkelig dårlig til jeg fikk somlet meg i seng - var liksom rett før jeg var klar til å kaste opp for å bli kvitt det ! Jeg tror rett og slett det er kaffien jeg ikke tåler ! Så jeg får nok være forsiktig tror jeg med det i fremtiden ! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå