Gå til innhold

Serien LOST

vilja

Anbefalte innlegg

Har fulgt med, men med at jeg ikke fikk inn tvnorge før i den seneste tiden, lurer jeg på når serien begynner igjen.

Husker at den siste episoden var at de hadde kommet tilbake, og at Kate og Ben var på flyplassen en mørk kveld, og at Kate var samboer/kjæreste med Sawer, og at Ban var beruset?. Aner ikke hvilken sesong det var, ettersom det var tatt opp fra internett.

Jeg lurer på hvilken sesong dette er. Og hvilken serong som begynner nå. Sesong 5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blander du navn litt her nå? Jeg kan ikke huske annet enn at Kate og Jack var på flyplassen, og at det også var Kate og Jack som var samboere. Tror dette var sesong 4, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det? Mente at Kate var litt nervøs for Sawer fordi hun hadde sakt til Sawer at hun skulle ut en liten tur. Hun kunne ikke bli for lenge for da ble Sawer mistenkson, mente jeg hun sa til Jack.

Mente Jack da.:)

Endret av vilja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blander du navn litt her nå? Jeg kan ikke huske annet enn at Kate og Jack var på flyplassen, og at det også var Kate og Jack som var samboere. Tror dette var sesong 4, ja.

Nå spoilet du for vilja :erter:

Jeg vil tro at du så siste episode i sesong 3. Synes jeg husker at Kate og Jack møttes en mørk og våt kveld, der Jack blant annet sa at han måtte reise tilbake til øya.

Sesong 4 finnes på surfthechannel.com, der laster du ikke ned noe, så heller ikke ulovelig. Kos deg med en hel sesong! Sesong nr. 5 begynner først i USA 4.feb 2009.

Har egentlig tv-norge vist sesong 4?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, var jo ikke meningen å spoile! Henger jo ikke med i hva som skjer i hvilken sesong når det blir så mye hopping frem og tilbake. Men hvis TvNorge ikke har sendt sesong 4, kan ikke jeg ha sett det heller, for jeg har bare sett de episodene som er blitt sendt der.:klø:

Nei, nå tror jeg at jeg lusker meg ut av denne tråden og holder klokelig kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit, maura. Alt iorden.

Men jeg får ikke til å se episodene på surfthechannel.com.

Ja, ja. noen andre plasser en kan se serien? Dette stod på siden der en angivelig skulle få se episodene. Jeg er ikke så god i engelsk, men forstår de slik at det ikke er mulig å se serien.

STC does not stream videos or host content of any kind, the videos you watch are hosted and shown from sites such as YouTube, Tudou & Megavideo.

Any videos shown on 3rd party websites have passed their own stringent internal vetting procedures and as such are assumed as fully authorized for publication by the content owners.

SurfTheChannel is not responsible for content of external internet sites. SurfTheChannel.com are not responsible for the availability of such third party web sites. The content of such third party web sites is beyond our control. We neither endorse, make any representations nor accept any liability (whether direct or indirect) for such third party web sites or their content, products or services offered at those web sites, or by their sponsoring companies.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sesong fire som var. Sesong fem er den som kommer, og den pleier å komme 2-3 mnd etter den starter i usa.

Sesong 1-3 er jo på dvd alt, og det tar en stund fra de er på tv til de kommer på dvd..

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...