Gå til innhold

Sko fra Bridalshoes.com

14062003

Anbefalte innlegg

Jeg vet det er flere som har kjøpt sko fra www.bridalshoes.com her inne. Jeg sitter med ganske korte negler etter hvert. Skoene ble bestilt 14. mai, beløp trukket 22. mai og jeg har fortsatt ikke hørt noe som helst. Bridalshoes mente jeg skulle hørt noe lørdag eller senest onsdag - denne uken. Nå er det fredag :o

Blir ting automatisk fortollet og sendt mitt postkontor eller blir det sendt lapp om at jeg kan hente på Alnabru selv? Jeg har ikke avtalt noe spesielt, så her blir det "standard" prosedyre som jeg vil vite hva er.

Please, fortell meg ta det ligger en lapp i postkassen min på mandag om at jeg kan hente skoene raskt og enkelt på Alnabru på mandag!

http://www.bridalshoes.com/hayley.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å skremme deg nå altså, men da skoene mine ble sendt den første gangen hadde de ikke skrevet Norway i adressen. Etter et par etterlysninger hos Bridal Shoes idet de skulle sende meg en erstatningspakke dukket den orginale forsendelsen opp igjen hos de - da hadde den blant annet vært en tur i Australia....

Med påført korrekt adresse kom skoene mine rett til meg på postkontoret - noe senere fikke jeg et brev fra posten om ufortollet sending, samt regning på toll - et notat skulle ha ligget ved pakken men manglet altså.

Krysser fingre for at pakken din ligger på posthuset i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mine sko ble bestilt 28.04, beløpet ble trukket 12.05 og jeg mottok skoene 26.05. Jeg fikk hentelapp fra Posten og kunne hente de der og fortolle skoene selv på internett. Bridalshoes hadde skrevet verdien på skoene utenpå pakken (noe som ikke var avtalt på forhånd), så jeg slapp hele styret med fortolling på Alnabru.

Selvom du ikke vet enda om du kan fortolle skoene på internett, anbefaler jeg deg i hvertfall å gå inn på Toll.no og bestille brukernavn og passord, da dette kan ta noen dager fordi det må gå med post. Man skal egentlig ikke åpne pakken før varene er fortollet...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forstått det slik at man ikke skal betale toll på sko, men at man må betale moms. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag dukker det nok ikke opp noen sko for da er alt stengt...

Men TIRSDAG ligger de der; bare vent skal du se!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lapp fra tollvesenet på Alnabru, og dro dit for å hente skoene. Det var verdt strevet, for de bruker lang tid på å fortolle selv (pluss at jeg var lite interessert i at andre skulle klå på skoene mine med pølsefingrene sine).

Håper skoene dine kommer snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...