Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

Kult, gratulerer! Du har virkelig stått på! Kjenner jeg får helt panikk ved tanken på å måtte levere inn noe :fnise: Er en svært utpreget skippertaksperson... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg :strix: og :hoppe: og :redd: og :hakeslepp: og :kul: og :haar: og :biggrin:.

Alt jeg har jobbet med siden november har blitt levert til trykking! :overrasket: Kjempelettelse, samtidig som jeg stadig kommer på ting jeg burde ha endret på. Og gjort annerledes. Kanskje en annen farge? Et annet bilde? Hmmm. :klaske:

Gratulerer! Du er flink flink flink :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Gratulerer :hoppe: Kjenner til følelsen, både stas og skummelt og sende ting til trykking. Blir jo nesten som ens egen baby :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkeflinke PingTing.

(Stakk egentlig bare innom for å advare om at Nadal skal spille kamp i dag også, men at jeg skal prøve å ikke overta dagboka di med... eh.... originale idéer. :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, gratulerer! Du har virkelig stått på! Kjenner jeg får helt panikk ved tanken på å måtte levere inn noe :fnise: Er en svært utpreget skippertaksperson... :sjenert:

Takk! :) Jeg var skippertaksperson men det gikk over. Eh. Ikke at det hadde nytta å gjøre det her nå uansett, jeg har jo jobbet med dette siden november. Herlighet.

Gratulerer! Du er flink flink flink :klemmer:

Tusen takk! :klem:

Gratulerer :hoppe: Kjenner til følelsen, både stas og skummelt og sende ting til trykking. Blir jo nesten som ens egen baby :fnise:

Ansjoni da, babyer kommer ikke fra trykkeriet! Noen må visst ta en prat med deg om blomstene og biene. :fnise:

Tusen takk ihvertfall :)

Gratulerer!!! *raskt innom før jeg stikker ut entur i finværet*

Takk! *kikker ut av vinduet og ser regn* :sukk:

Flinkeflinke PingTing.

(Stakk egentlig bare innom for å advare om at Nadal skal spille kamp i dag også, men at jeg skal prøve å ikke overta dagboka di med... eh.... originale idéer. :sjenert: )

Hihi, takk. Æh, bare kom med kreative forslag du, som regel får de meg til å le høyt (og i dag jobber jeg hjemmefra, så jeg slipper rare blikk i klasserommet når jeg ler).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ansjoni da, babyer kommer ikke fra trykkeriet! Noen må visst ta en prat med deg om blomstene og biene. laught.gif

Tusen takk ihvertfall Happy.gif

Eg veit kor babyane komme frå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Ansjoni da, babyer kommer ikke fra trykkeriet! Noen må visst ta en prat med deg om blomstene og biene. :fnise:

:ler:

Da skjønner du kanskje hva jeg mener med at jeg ikke er verpesjuk?

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med at du har levert da!! Kjempebra, du er så flink! :jepp:

Tusen takk! :nigo:

Eg veit kor babyane komme frå.

Ja haha, du har jo begynt å produsere så det er godt å høre at du har fått det med deg :fnise:

Da skjønner du kanskje hva jeg mener med at jeg ikke er verpesjuk?

:nigo:

Haha, ja det var sånn det var ja. Går jo an å trene da... :sjenert:

Jeg holder med deg, satser på storken :ler:

En kompis av ei venninne av meg hadde faktisk klart å "bevise" statistisk sett at babyene kommer med storken. Han sammenlignet storkepopulasjonen og antall nyfødte barn i en by, og de økte visst samtidig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kompis av ei venninne av meg hadde faktisk klart å "bevise" statistisk sett at babyene kommer med storken. Han sammenlignet storkepopulasjonen og antall nyfødte barn i en by, og de økte visst samtidig. :ler:

Hva?!?!? Men... Har aldri sett en eneste stork i denne byen... :klø: Men det forklarer jo ett og annet. :dry:

"Du ringer, vi bringer"... ?

:sjenert:

*Ringer febrilsk*

800-STORK :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hva?!?!? Men... Har aldri sett en eneste stork i denne byen... :klø: Men det forklarer jo ett og annet. :dry:

*Ringer febrilsk*

800-STORK :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! :hoppe: Han var kjempeglad, det var visst en jobb som kombinerer akkurat de tingene han liker å holde på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...