Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...og nå skal jeg på pubquiz hvor det både blir et par cider, sandwicher og peanøtter. Herlighet.

Tomaten er vel fiiiinhakket, så da må det jo telle som mange hundre! Du har dekt behovet ditt for flere måneder, Ping! :o

Hahaha! Det var faktisk ananas på den ene og, jeg telte ikke bitene men det var mange.

Døh, jeg spiser smågodt og drikker cola. Slår ikke meg! :D

Oooog... jeg har kanskje noe på gang med noen. Jeg er nesten forelska! Jeg døøør og noier på en gang.

Du er snart her, JIPPI!

Vaaaah? :sjokk::hakeslepp:

Nææææh, nå ble jeg glad! Kjør på da!!!

OMG, smågodt.................. :hjerter_rundt:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser sveler med hjemmelaget granskuddsirup i. Og granskudd liksom, det må liksom telle som .... ja, ja, hvertfall ... MASSE. Som ca. 10 liksom!

:nigo:

Tenk at Pingting flytter hjem snart! :hoppe:

-misa (Stolt medlem i hormonell-klubben)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det gøy på pubquiz? Eg spiste indrefillet med fløtegratinerte poteter i går. Håper litt på havne i oslo når du kommer hjem. Mine hormoner begynte når eg ble sammen med K også. Hva er det med 25 egentlig?

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Var det gøy på pubquiz? Eg spiste indrefillet med fløtegratinerte poteter i går. Håper litt på havne i oslo når du kommer hjem. Mine hormoner begynte når eg ble sammen med K også. Hva er det med 25 egentlig?

25 dager til hun flytter til norge igjen tipper jeg?

Håper du får en flott helg, pingting! :strix: Noen morsomme planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser sveler med hjemmelaget granskuddsirup i. Og granskudd liksom, det må liksom telle som .... ja, ja, hvertfall ... MASSE. Som ca. 10 liksom!

:nigo:

Tenk at Pingting flytter hjem snart! :hoppe:

-misa (Stolt medlem i hormonell-klubben)

Granskuddsirup! Whoah, knallkult! Husker jeg vasset rundt i skogen paa vaaren og spiste granskudd, hihi. (jeg gjorde det forsaavidt da jeg var 16 og smugroeyka for aa dempe roeykaanden, men det er liksom ikke like soett :fnise:)

men det teller som mer vet du, det er sikkert naalene man maa telle, sant?

Det var goey! Det satt en gjeng med folk fra de som deler klasserom med oss, saa vi joina de. Da ble vi 8 stk. Vanligvis lar de ikke grupper paa fler enn 6 delta, men da vi sa at vi vanligvis er saa daarlige saa huske han visst oss, og sa det var greit :fnise:

...vi kom nest sist :ler:

Litt rart det der med hormoner og verpesjuke altsaa, men det er jo logisk at det kommer naar man finner noen som faktisk er et farsemne (i motsetniogn til resten av exene mine, huh).

25 dager til hun flytter til norge igjen tipper jeg?

Håper du får en flott helg, pingting! :strix: Noen morsomme planer?

...26. :sukk: Men det gaar bra :) 25 var da verpesjuka begynte aa gjoere seg gjeldende ;)

Jaaa, jeg har planer om en helt fantastisk superheftig helg full av masse dritmorsom .........................................jobbing.

Men det er bare 1,5 uker til innlevering, saa det overlever jeg! ;)

Du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni
...26. :sukk: Men det gaar bra :) 25 var da verpesjuka begynte aa gjoere seg gjeldende ;)

Jaaa, jeg har planer om en helt fantastisk superheftig helg full av masse dritmorsom .........................................jobbing.

Men det er bare 1,5 uker til innlevering, saa det overlever jeg! ;)

Du da? :)

Heh. Jeg er 29 og finnes ikke fremdeles ikke verpesjuk ;)

Det hørtes jo ut som en sprudlende, fantastisk helg :troest: Og du overlever, det kan jeg skrive under på. Har hatt noen sånne i mitt liv :Nikke: Jeg driver jo med bryllupsforberedelser, nesten en eksamen det også. Så jeg skal hjem i helga og fikse med slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

Stå på! :)

Det er nesten så jeg savner skrivinga selv noen ganger. Sitter her i stua og vet ikke helt hva jeg skal ta meg til. Har jo brukt hele livet på å lese en eller annen pensumbok, og nå er det plutselig over. *forvirret*

Så budskapet er: kos deg med skrivinga! ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh. Jeg er 29 og finnes ikke fremdeles ikke verpesjuk ;)

Det hørtes jo ut som en sprudlende, fantastisk helg :troest: Og du overlever, det kan jeg skrive under på. Har hatt noen sånne i mitt liv :Nikke: Jeg driver jo med bryllupsforberedelser, nesten en eksamen det også. Så jeg skal hjem i helga og fikse med slikt :)

Ja, det var en sprudlehelg uten like :fnise: Hun ene i huset laget thai curry på lørdag som trøst for oss da, det var et fint plaster på såret, det vil si i magen. :) Også kjøpte jeg meg nye solbriller i går, hah! (Og i dag regner det. Hm.)

Stå på! :)

Det er nesten så jeg savner skrivinga selv noen ganger. Sitter her i stua og vet ikke helt hva jeg skal ta meg til. Har jo brukt hele livet på å lese en eller annen pensumbok, og nå er det plutselig over. *forvirret*

Så budskapet er: kos deg med skrivinga! ;P

Huff, haha, det blir RART den dagen jeg er ferdig og! *prøver å kose seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dagboka mi har blitt tilholdssted for en hel gjeng med hormoniserte, stressa kvinnfolk! Skummelt... :ler:

Jeg vil ikke ha barn, men jeg er ganske stressa av meg. Får jeg være her likevel? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha barn, men jeg er ganske stressa av meg. Får jeg være her likevel? :sjenert:

Da er vi to, plingo. :jepp:

Tullejenter, selvfølgelig får dere det! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, ping.. du vet at det ser ut som den smileyen driver på med noe tvilsomt, ja. :sjenert:

:hoho:

Jeg er jo verdensmester i kofferttenking, hvordan i svingende har jeg ikke lagt merke til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vi er tre! Iallefall i all overskuelig fremtid ;)

Ok, men du kan være med i klubben du og.

Er så rart det der altså, jeg hadde ALDRI lyst på barn før. Og plutselig var det som om noen skrudde på en bryter. Rare kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, sånn er det. Plutselig skjer det, og før du vet ordet av det så har du planlagt hvilken barnevogn du skal ha og om tøybleier er tingen eller ikke. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...