Pingting Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #1321 Del Skrevet 18. mai 2009 Gratulerer så mye med dagen da! Her hjemme har det vært strålende sommersvær, faktisk!! Nesten litt for varmt med bunad gitt, håper du også har kost deg i dag, selv om det kanskje ikke er helt samme feelingen å være der borte på 17. mai, men håper du har hatt det gøy fordi Ha en god natt! Tja, dagen ble stort sett tilbragt med skolearbeid... Saa ikke noe poeng i aa gjoere noe stort ut av det naar det bare var meg Haaper dere har en fin mandag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 18. mai 2009 #1322 Del Skrevet 18. mai 2009 Dustenabo har satt ny idiotrekord! Han hadde gått fra kjøkkenet med noe på plata (greit nok i seg selv). Vi har gasskomfyr, og han hadde prestert å sette en tallerken med en serviett på så nært komfyren at servietten tok fyr! N kom inn og fikk tatt den vekk, heldigvis. Hun fortalte det til ham, og fikk til svar at "meh, det er ikke så farlig, jeg var jo her". Hvor helvetes inn i gamperævva uansvarlig går det an å bli?!? Skulle gjerne ha skjelt ham ut nå, men mest sannsynlig vil det føre til at han gjør det igjen på trass. Hvordan når man frem til en sånn fyr? Man gjør ikke det. Jeg kan ikke fatte og begripe at du har holdt ut så lenge. Jeg bodde jo med en sånn tosk (og han var ikke like ille som din tosk en gang) et halvt år. Og dersom han ikke hadde flytta da han gjorde det hadde jeg flytta, selv om jeg elska den plassen jeg bodde på. Fæle mennesker. Jeg har ikke vært her på en stund, jeg. Jeg har surra meg inn i eksamen og NAV er dum-verden. Kommer ut snart. Neste uke. Men det var artig lesning her inne. Nå har jeg prokratinert nok. Så nå må jeg dra på biblioteket og lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #1323 Del Skrevet 18. mai 2009 Man gjør ikke det. Jeg kan ikke fatte og begripe at du har holdt ut så lenge. Jeg bodde jo med en sånn tosk (og han var ikke like ille som din tosk en gang) et halvt år. Og dersom han ikke hadde flytta da han gjorde det hadde jeg flytta, selv om jeg elska den plassen jeg bodde på. Fæle mennesker. Jeg har ikke vært her på en stund, jeg. Jeg har surra meg inn i eksamen og NAV er dum-verden. Kommer ut snart. Neste uke. Men det var artig lesning her inne. Nå har jeg prokratinert nok. Så nå må jeg dra på biblioteket og lese. Saa hyggelig aa se deg har inne igjen Jeg skjoenner ikke at jeg holder ut jeg heller. Mulig det er fordi han til tider er veldig hyggelig utenom alt tullet. Eller fordi jeg vet jeg kun er her en begrenset tid. Lykke til med lesing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 18. mai 2009 #1324 Del Skrevet 18. mai 2009 Flinke Pinglert-snuppa! Jeg er helt kake ødelagt etter helgen (den begynte på torsdag kl. 3 og sluttet i går i 1-tiden på natten, wæh!) - jeg er glad det er ett år til neste MGP/17.mai-helg. Gjett hvem som skal ha en VIP-bås og sjampis til neste års MGP da? GLEDER MEG! Og han samboeren din burde få litt pryl. At det går an at et voksent menneske holder på sånn..? Fytti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #1325 Del Skrevet 19. mai 2009 Flinke Pinglert-snuppa! Jeg er helt kake ødelagt etter helgen (den begynte på torsdag kl. 3 og sluttet i går i 1-tiden på natten, wæh!) - jeg er glad det er ett år til neste MGP/17.mai-helg. Gjett hvem som skal ha en VIP-bås og sjampis til neste års MGP da? GLEDER MEG! Og han samboeren din burde få litt pryl. At det går an at et voksent menneske holder på sånn..? Fytti! Jeg er flink! Begynner formen aa komme seg naa eller? Men toer du virkelig aa dra paa MPG altsaa? Du er gal. (men det visste jeg jo) Vi har proevd pryl, men det hjelper ikke. Hinting hjelper ikke. Aa gaa foran med et godt eksempel hjelper iaffal ikke. *gir opp* Hvordan har det gaatt med eksamenene dine forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #1326 Del Skrevet 19. mai 2009 I dag er jeg litt saann , men jeg har , saa da blir jeg nok snart . Det gaar fremover med nytt prosjekt, tror jeg har funnet paa noe lurt! Jeeej. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 19. mai 2009 #1327 Del Skrevet 19. mai 2009 Håper kaffen hjalp på humøret! Godt å se at du har lagt planer for et nytt prosjekt iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 20. mai 2009 #1328 Del Skrevet 20. mai 2009 Oj hva er det nye prosjektet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #1329 Del Skrevet 20. mai 2009 Uff, jeg er stress i huet mitt, og ikke så aktiv her inne akkurat nå. Beklager folkens, skal ta meg en skikkelig dagbokrunde snart Kan fortelle mer om det nye prosjektet når jeg vet helt sikkert hva jeg skal gjøre. I dag har jeg hatt masse luft i magen og bukse med høyt liv som er for trang. Veldig, VELDIG dårlig kombinasjon! In other news: ei venninne av meg har fått barn, en datter! Har ikke sett henne på lenge, nå har jeg ihvertfall grunn til å dra på besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 20. mai 2009 #1330 Del Skrevet 20. mai 2009 Weey! Enda flere unger! En som gikk i klassen min på videregående ble far på mandag. Får håpe magen din blir bedre, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #1331 Del Skrevet 21. mai 2009 Weey! Enda flere unger! En som gikk i klassen min på videregående ble far på mandag. Får håpe magen din blir bedre, da. Moro! Jeg begynner åbli bra verpesjuk selv og, men tanken på en sånn liten en er VELDIG skummel og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 21. mai 2009 #1332 Del Skrevet 21. mai 2009 Ja. Har egentlig aldri tenkt å få en, jeg. Adopsjon er jo en mulighet, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 21. mai 2009 #1333 Del Skrevet 21. mai 2009 Bare vent til du bikker 26. Da skjer det noe med hormonene dine som gjør at du blir helt gal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 21. mai 2009 #1334 Del Skrevet 21. mai 2009 Eg kjenner hormonene nå og eg er 25. Stakkar stressa Pingting. Eg har også begynt å stresse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 21. mai 2009 #1335 Del Skrevet 21. mai 2009 Uææ.. jeg skal aldri bli sånn.... eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 21. mai 2009 #1336 Del Skrevet 21. mai 2009 Ja, det begynte jo igrunnen da jeg også var 25. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #1337 Del Skrevet 21. mai 2009 Ja. Har egentlig aldri tenkt å få en, jeg. Adopsjon er jo en mulighet, men... Hvis ikke Madonna og Angelina tar alle først, da! :fniser: Bare vent til du bikker 26. Da skjer det noe med hormonene dine som gjør at du blir helt gal Gal!? Jamen! Det er jo bare et par uker til! Eg kjenner hormonene nå og eg er 25. Stakkar stressa Pingting. Eg har også begynt å stresse. Haha, dagboka mi har blitt tilholdssted for en hel gjeng med hormoniserte, stressa kvinnfolk! Skummelt... Uææ.. jeg skal aldri bli sånn.... eldre. Haha! Pass deg du, drittungen Ja, det begynte jo igrunnen da jeg også var 25. Ja, det gjorde det har og... egentlig begynte det så fort jeg slo opp med eksen og ble sammen med J. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #1338 Del Skrevet 21. mai 2009 Huhu, jeg synes allerede jeg har spist usunt ok denne uka, men så foreslo en av jentene å bestille pizza før vi drar på pubquiz i kveld. Måtte selvfølgelig si ja. Det er jo tomat og løk, og etter den diskusjonen vi hadde sist burde det telle som minst 20 av mine 5 om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 21. mai 2009 #1339 Del Skrevet 21. mai 2009 Tomaten er vel fiiiinhakket, så da må det jo telle som mange hundre! Du har dekt behovet ditt for flere måneder, Ping! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 21. mai 2009 #1340 Del Skrevet 21. mai 2009 Døh, jeg spiser smågodt og drikker cola. Slår ikke meg! :D Oooog... jeg har kanskje noe på gang med noen. Jeg er nesten forelska! Jeg døøør og noier på en gang. Du er snart her, JIPPI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå