Gjest hyggelig Skrevet 1. april 2009 #1001 Del Skrevet 1. april 2009 :danse: WEEEEE!!! Gratulerer med innlegg nr. 1000! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. april 2009 #1002 Del Skrevet 1. april 2009 1000 innlegg That calls for a celebration Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. april 2009 Forfatter #1003 Del Skrevet 1. april 2009 :danse: WEEEEE!!! Gratulerer med innlegg nr. 1000! 1000 innlegg That calls for a celebration Takk takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 1. april 2009 #1004 Del Skrevet 1. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 1. april 2009 #1005 Del Skrevet 1. april 2009 1000 innlegg, gratulerer! Du er nå bra søt da. Her i Oslo er det knallvær nå! Snøen tiner raskt, fuglene kvitrer og trærne strekker seg søvnig mot himmelen. Må være deilig å bevege litt på 'armene' igjen. Gleder meg så vanvittig, utrolig, sinnsykt, ubeskrivelig mye til våren! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. april 2009 Forfatter #1006 Del Skrevet 1. april 2009 1000 innlegg, gratulerer! Du er nå bra søt da. Her i Oslo er det knallvær nå! Snøen tiner raskt, fuglene kvitrer og trærne strekker seg søvnig mot himmelen. Må være deilig å bevege litt på 'armene' igjen. Gleder meg så vanvittig, utrolig, sinnsykt, ubeskrivelig mye til våren! -misa Ååååh! Jeg GLEDER meg til Oslo! Drar i morgen tidlig! ...selv om jeg har vært midt oppi en masse vår de siste par månedene... Det er faktisk ikke like mye stas når dte ikke er venter mellom høsten og våren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. april 2009 #1007 Del Skrevet 1. april 2009 Gooood tur! Kose deg masse!! Jeg er ikke så glad i våren jeg, det er bare sånn lurevarmt og lukter rart Høsten er min tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingle Skrevet 1. april 2009 #1008 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Gratulerer med 1000+ innlegg og god tur hjem! Hva er planene for påsken? Fjellet? kanskje sjøen? Eller gjerne bare litt hjemme? Jeg har fortsatt å tenke på videre utdanning. Nå ser det mest ut som om jeg kommer til å fortsette så lenge jeg består kjemien. For det er en del morsomme fag også. Jeg liker å se på biller i entomologien for eksempel Hvis ikke jeg består kjemien vil jeg ta fri og jobbe/gjøre noe annet et år og tenke over min slappe innstilling dette året Men snakket med ei på master i Økologi som skal til Colombia og se på fugler jeg er litt frem og tilbake skjønner du sikkert men arkeologi virker fortsatt kjempespennende! hehee.. og ja, jeg øver meg på å bruke de fantastiske smilyene som finnes i paletten.. GOD PÅSKE Endret 1. april 2009 av mingle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. april 2009 Forfatter #1009 Del Skrevet 1. april 2009 Gooood tur! Kose deg masse!! Jeg er ikke så glad i våren jeg, det er bare sånn lurevarmt og lukter rart Høsten er min tid Takk! Hahaha, lurevarmt! Tror våren er favoritten min, altså! Blir så våryr! Gratulerer med 1000+ innlegg og god tur hjem! Hva er planene for påsken? Fjellet? kanskje sjøen? Eller gjerne bare litt hjemme? Jeg har fortsatt å tenke på videre utdanning. Nå ser det mest ut som om jeg kommer til å fortsette så lenge jeg består kjemien. For det er en del morsomme fag også. Jeg liker å se på biller i entomologien for eksempel Hvis ikke jeg består kjemien vil jeg ta fri og jobbe/gjøre noe annet et år og tenke over min slappe innstilling dette året Men snakket med ei på master i Økologi som skal til Colombia og se på fugler jeg er litt frem og tilbake skjønner du sikkert men arkeologi virker fortsatt kjempespennende! hehee.. og ja, jeg øver meg på å bruke de fantastiske smilyene som finnes i paletten.. GOD PÅSKE Takker og bukker! Det blir lett blanding! For det meste i Oslo, men en tur på hytta til foreldrene til J (den er i Dovre-traktene, men ikke helt på fjellet så vidt jeg har skjønt). Da blir det skigåing for første gang siden Lillehammer-OL, tror jeg. Huttetu. Og en tur til foreldrene mine i Østfold blir det nok og, mamma har trua med å lage lammesteik. Ellers får vi se! Jeg skal jo få jobbet litt og, ihvertfall utenom påskeuka. Blir faktisk en tur innom Ås og, det er nemlig den kommunen jeg jobber med i prosjektet mitt Sjøen blir det nok ikke, det nærmeste jeg kommer det er at jeg har avtalt å spise sushi med ei venninne Herlighet så mye forskjellig du får gjort i studiene dine? Synes det høres knalltøft ut, jeg! :jepp:Og det er gjerne sånn at om man "holder ut" til masternivå, så får man vært litt mer selektiv og gjøre det man har aller mest lyst til. Men eh, hva blir du til slutt da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 1. april 2009 #1010 Del Skrevet 1. april 2009 tenk at du drar hjem i morgen (på bursdagen min), da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. april 2009 Forfatter #1011 Del Skrevet 1. april 2009 tenk at du drar hjem i morgen (på bursdagen min), da! Åh! Til ære for deg, vettu! (jeg vet ikke akkurat hvordan det å reise fra ett sted til et annet kan være til ære for noen, men det virket som en koselig ting å si ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 1. april 2009 #1012 Del Skrevet 1. april 2009 Åh! Til ære for deg, vettu! (jeg vet ikke akkurat hvordan det å reise fra ett sted til et annet kan være til ære for noen, men det virket som en koselig ting å si ) jeg velger å tro at det er heeeelt logisk at det er til ære for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. april 2009 Forfatter #1013 Del Skrevet 2. april 2009 Naa er jeg i Oslo! *glad* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. april 2009 Forfatter #1014 Del Skrevet 2. april 2009 HAHAHAHAHA! Der skrev jeg visst "naa", selv om jeg sitter på J sin PC med veeeldig norsk tastatur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 2. april 2009 #1015 Del Skrevet 2. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 2. april 2009 #1016 Del Skrevet 2. april 2009 Woooohooooo, velkommen hjem! Dette må feires! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 2. april 2009 #1017 Del Skrevet 2. april 2009 Sikkert helt herlig å være tilbake i Norge Også håper jeg at jeg husket å sende deg en PM, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. april 2009 Forfatter #1018 Del Skrevet 2. april 2009 Jaaaaaa! Woooohooooo, velkommen hjem! Dette må feires! -misa Fikk nettopp et glass med whisky i hånda! Skål! Sikkert helt herlig å være tilbake i Norge Også håper jeg at jeg husket å sende deg en PM, hihi Det er kjempeherlig! Og ja - det gjorde du! Reisa hjem gikk helt fint i dag. Flyplassen var stappfull av folk, og jeg var ikke i folkehumør, men jeg overlevde da. Havnet også ved siden av en SÆRDELES pratsom fyr på flyet. Han ville ikke slutte å snakke, og jeg ville egentlig bare sove, hehe. Åja, også måtte jeg ta av meg skoa TO ganger for scanning på flyplassen. Doc Marten's snøreboots. *furt, furt* Men nå er alt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 2. april 2009 #1019 Del Skrevet 2. april 2009 Kos deg masse hjemme Jeg har fått tilsendt et digert påskeegg fra england, så jeg skal iallefall få kosa meg her i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 2. april 2009 #1020 Del Skrevet 2. april 2009 ...jeg klarer ikke helt se for meg at du blir fra deg av begeistring om det har vokst ut noe på deg i løpet av natta... Vah? LIKTE IKKE!?! ....hmmm....kastet du den? Er det mer igjen? Jeg kan ta resten jeg, bare send den i posten til meg! Jeg har ikke smakt de andre da, men jeg så ihvertfall at det var en som het Strawberry Cheesecake. Hørtes ikke dum ut den heller! Også hadde de sorbeter, sorbet er goooodt Halla! Long time no see, yet again! Jeg er håpløs med å drive å følge med på diverse dagbøker, jeg innrømmer det! Må bare beklage på det dypeste! Anyways, ja, den isen likte jeg IKKE! Jeg som regel er altetende når det gjelder is.. *sukk* Men sambo spiste gjerne resten han altså, så desverre er der tomt Neste gang jeg kjøper dyr, fæl is er du nummer 1 på lista! Jeg så en annen sort som het emm, chocolate chip, fudge somethingsomething? Kan det stemme? Den hørtes jo namenam ut, også sorbeeet da! MMMM, det er nam! Men tror ikke de har det voldsomme utvalget her da, jeg så bare en 3-4 sorter på deli de luca.. Får prøve etter påsken, har ikke deli de luca på Møre Håper du får en kjempebra påske, med mye kos og gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå