Gjest Gjest_Tulla_* Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Har prøvd å søke litt på tidligere tråder, men er kansje ikke så flink. Prøver nå å orientere meg før jeg kjøper vogn - har gjort div. bomkjøp tidligere . Valget står mellom City cross og Spirit S3. Har alltid sagt jeg vil ha vogn med 4 hjul, men etter å ha kikket på Spirit fikk både jeg og mannen sansen for den. Har sjekka barnevognguiden.no og der får begge vognene kjempeskryt. Men når jeg sjekker andre fora ser det ut som City crossen beholder favorittstempelet, men at man deler seg i to når det gjelder Spiriten. Veldig mange klager går på at vogna er ustabil, altså velter lett. Det er også mange som klager over ting som ryggjustering og dårlig tilgang til handlenettet under vogna. Det siste ser jeg på som mindre viktig, men at det blir mye kluss når man skal justere ryggen er verre. Har også sett klager over at de integrerte selene i vogna er umulig å justere og kan bli ukomfortable for barnet. Kan jeg få litt tilbakemeldinger fra dere erfarne KG damer?
Donpedro Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Vel, jg er ingen vognguru, men vi har S3, og er fornøyde. Aldri veltet. Det med selene har jeg aldri tenkt over, og bedre plass til varer når man snur setet fremover. Ryggen henger seg litt opp innimellom.
Umuriel Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Vi har både S3 og Emmaljunga Edge Duo Combi (ikke helt ulik city cross som vi egentlig hadde bestilt), og syns ryggen er veldig enkel å justere på S3 :klø:
LilleKylling Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Vi har også s3. Har aldri tenkt noe over at ryggen er vanskelig å justere tror jeg... men den er litt ustabil ja. Mannen har klart å kante den et par ganger... Men det kommer jo ann på hva slags bruksområde man skal ha da... går man mest i by og på asfalt er det jo ikke noe problem, men i skog og mark er den ikke så grei. Den blir riktignok litt mer stabil når man låser fremhjulet, men da blir den ikke så lett å svinge igjen....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå