Nikki Skrevet 6. juni 2003 #1 Del Skrevet 6. juni 2003 Jippi, i dag hentet jeg kjolen min etter tilpassning og den er perfekt. Jeg kan til og med bruke korsettet mitt. Anitacath; Du hadde helt rett ang at brudekjolebutikken hadde ideer om hvordan det skulle ordnes. Så nå er alt til meg i boks. Men så ringer jeg min far og skal fortelle nyheten så kommer han med en enda bedre nyhet... Kokken som skal lage middagen samt bryllupskaken har sagt opp jobben, så nå sitter vi her uten kokk og noen til og lage bryllupskake... Hun har ikke meldt i fra til oss om dette eller noe som helst. Er det ikke litt frekt :evil: eller er det jeg som overreagerer??? :-? Så nå er jeg i villrede. Det er utrolig vanskelig å få tak i en ny kokk, da plassen er veldig liten og alle Cateringselskapene er booket.. :cry: Hva gjør vi... Jeg ser for meg middagen med Grandiosa og Marques de Caceres som vin og ispinner til alle til dessert..... Vet ikke om jeg skal le eller gråte akkurat nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 6. juni 2003 #2 Del Skrevet 6. juni 2003 Uff den var lei, men du skal nok se at alt ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sig Skrevet 6. juni 2003 #3 Del Skrevet 6. juni 2003 Hei. Så fint at kjolen er hentet og den er i boks. Gifter meg også 2 august, nettopp hentet kjolen min jeg og, og gleder meg til å ta den på på den store dagen !! Når det gjelder problemet med kokken skal du se at dette ordner seg, selv om jeg skjønner at du blir litt stresset. Bryllupskake får du jo bestilt fra mange ulike bakerier også, mange bra har jeg sett, så det kan du ordne i en fei skulle jeg tro !! Når det gjelder kokk vil jeg tro at det skulle ordne seg greit det også. Hvilket område er det du skal gifte deg i ? Du får undersøke i områdene rundt deg, så finner du garantert en ledig kokk / cateringselskap ! Du har fortsatt tid på deg, så dette fikser du !! Skjønner likevel den enorme skuffelsen når man tror alt er i boks !! Lykke til Hilsen Sig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 6. juni 2003 #4 Del Skrevet 6. juni 2003 Dette fixer vi! Til forret kjøper du ferdig caesarsalat og krutonger. Jeg kan faktisk lage lasagna til ganske mange personer. Min kjære kan fixe søte iskuler til folket. Og voila, et topp bryllup! Husk: Det viktigste er å bli gift :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 7. juni 2003 #5 Del Skrevet 7. juni 2003 Det er tonnevis med cateringfirma i Oslo. vi skal benytte dette: http://www.viltforedling.no/ de lagde maten til min brors og søsters bryllup - veldig god mat og service. Kake - det må vel være noen konditorer i byen som kan gjøre dette? Selv lager jeg kaken - kanskje du kan gjøre det selv eller kjenner noen som kan? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 7. juni 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 7. juni 2003 Vi gifter oss ikke i Oslo, vi bare bor og jobber her. Viu gifter oss i ei lita bygd i Trøndelag...Hadde det vært i Oslo hadde dette selvsagt ikke vært noe problem--- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 7. juni 2003 #7 Del Skrevet 7. juni 2003 Nikki - hvis jeg ikke husker feil, skal du gifte deg på Orkanger. Kan noen av selskapene i Trondheim levere dit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 9. juni 2003 Ingeborg; er sikkert muligheter til det. men problemet er vel egentlig det at vi har fått en veldig god pris der vi har bestilt ( 250 kr.pr. kuvert) og skal vi ta det i fra Trondheim blir det fort MYE dyrere. Og vi har invitert 80 stk til middag. Så det er vel litt penger det kommer ann på også... Men jeg har tenkt litt og jeg har et par kokker i bakhånd. Han ene jobber på en av Oslos fineste resturanter. Og min tidligere rideinstruktørs samboer er konditor. Så klarer jeg å få overtalt han til å stå for kaken så ordner dette seg. Men jeg er fortsatt forbannet på at hun vi egentlig skulle bruke ikke har sagt i fra. vi fik vite det gjennomm in far... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå