Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #1 Del Skrevet 12. september 2008 Blir så jævli irritert over at folk kan gå rundt og drikke på det skvipet! Det smaker SÅ jævlig og det innrømmer de også. Men likevel så skal de altså gulpe i seg den dritten! hvis de er så JÆVLIG opptatt av vekta så kan de for pokker drikke vann og ikke lure seg selv med det sørpe vannet! Skal man drikke brus så skal det for pokker smake GODT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #2 Del Skrevet 12. september 2008 Siden når fikk du enerett på å definere hva alle andre synes er godt og ikke? Har du gått rundt og spurt alle om de drikker det for vekten/slanking du da? Jeg slanker meg ikke - og jeg drikker Pepsi light. Fordi jeg synes det smaker bedre enn vanlig Pepsi. Shoot me. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaya83 Skrevet 13. september 2008 #3 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg slanker meg heller ikke.. Og jeg LIKER IKKE brus med sukker i.. Jeg føler jeg drikker rent sukker, så jeg begynner å brekke meg om jeg drikker det.. Så finn på noe annet å irritere deg over, du må ha et jævlig tragisk liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. september 2008 #4 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Blir så jævli irritert over at folk kan gå rundt og drikke på det skvipet! Det smaker SÅ jævlig og det innrømmer de også. Men likevel så skal de altså gulpe i seg den dritten! hvis de er så JÆVLIG opptatt av vekta så kan de for pokker drikke vann og ikke lure seg selv med det sørpe vannet! Skal man drikke brus så skal det for pokker smake GODT!!! Tell til ti du, og ro det ned. Hilsen The Kitten Endret 13. september 2008 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. september 2008 #5 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Blir så jævli irritert over at folk kan gå rundt og drikke på det skvipet! Det smaker SÅ jævlig og det innrømmer de også. Men likevel så skal de altså gulpe i seg den dritten! hvis de er så JÆVLIG opptatt av vekta så kan de for pokker drikke vann og ikke lure seg selv med det sørpe vannet! Skal man drikke brus så skal det for pokker smake GODT!!! Tell til ti du, og ro det ned. Hilsen The Kitten Endret 13. september 2008 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2008 #6 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg liker bedre Cola Zero enn vanlig Cola. For en idiot du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 13. september 2008 #7 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg har litt problemer med å skjønne trådstarters voldsomme sinne og begrunnelsen for det, men jeg har minst like store problemer med å forstå hvorfor noen vil utsette seg og hjernen sin for store mengder aspartam. http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.6204462 Skadevirkningene av sukker er i det minste godt kartlagt og dokumentert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestig Skrevet 26. september 2008 #8 Del Skrevet 26. september 2008 HAHA, jeg har en kamerat med samme irritasjon over lightdrikkenede mennesker. Rett som det er, bruker han faktisk ganske mye energi på å kommentere og irritere seg over de som drikker dette. Han irrterer dog mest over overvektige mennesker som drikker lightbrus. Selv ler jeg bare av ham som gidder å irritere seg over disse situasjonene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #9 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg drikker pepsi max. Det smaker veldig godt. Ellers drikker jeg vanlig Cola, men det orker jeg ikke så mye av, for det er så søtt. Cola light er grusomt, men at andre drikker det har jeg ikke de helt store problemene med. Heller dem enn meg, tenker jeg vel om den saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 27. september 2008 #10 Del Skrevet 27. september 2008 Hva andre drikker interesserer meg veldig lite, i hvert fall ikke nok til å bli sinna på dem. At folk i det hele tatt pøser på med brus, saft og juice daglig er noe jeg undrer meg over, men jeg irriterer meg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 27. september 2008 #11 Del Skrevet 27. september 2008 Før drakk jeg en del lightbrus, men de siste par årene har jeg holdt det til helgene, og max en halvannenliter i løpet av helga på meg og mannen. Men etter å ha lest mye om skadevirkninger har jeg helt kuttet det. Drikker heller vann. Får jeg veldig lyst på brus kjøper jeg heller 'ordinær'-varianten og ikke light. Liker ikke cola (bare pepsi max) så det blir helst Fanta, Mozell eller Sprite... Men yyytterst sjelden nå. Savner det ikke heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 27. september 2008 #12 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg drakk mye pepsi max før, men nå er det kun i helgene Drikker det fordi jeg synes det smaker godt, ikke fordi jeg slanker meg. Pepsi Max er en god del søtere enn vanlig cola, og jeg liker søte ting. Når folk kommer og snakker om at det ene og det andre er farlig, ja da må jeg nesten le. Noen blir dårlige av aspartam, andre merker ingenting. Slik er det bare, og kreft får man uansett hva man gjør. Skal man snakke om farlige ting, så er det ikke bra å få i seg så mye sukker eller røyke eller drikke alkohol osv... Alt er farlig her i verden til en viss grad, så jeg lever livet og nyter det mens jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 #13 Del Skrevet 28. september 2008 Pepsi max har blitt så dårlig nå uansett...ingen kullsyre, bare laber tam brus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Benedicte_* Skrevet 29. september 2008 #14 Del Skrevet 29. september 2008 TAB X-TRA ftw!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chimamanda Skrevet 29. september 2008 #15 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg har litt problemer med å skjønne trådstarters voldsomme sinne og begrunnelsen for det, men jeg har minst like store problemer med å forstå hvorfor noen vil utsette seg og hjernen sin for store mengder aspartam. http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.6204462 Skadevirkningene av sukker er i det minste godt kartlagt og dokumentert. Var det jeg skulle inn her og skrive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Portis Skrevet 29. september 2008 #16 Del Skrevet 29. september 2008 ... og jeg hater andre som går rundt å drikker appelsinjuice. Det smaker jo vondt og har like mye sukker i seg som brus ... Saklig innlegg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vims Skrevet 29. september 2008 #17 Del Skrevet 29. september 2008 Pepsi Max er så mye bedre enn vanlig pepsi eller cola. Jeg får en trang til å pusse tennene etter å ha drukket vanlig brus. Får liksom klissete tenner av det. Så er nok ikke for slankingen sin skyld. For det sies jo at Light-brus ikke er lurt for slanking, da man får større søtsug og litt blubbete mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigo-san Skrevet 29. september 2008 #18 Del Skrevet 29. september 2008 Skal man drikke brus så skal det for pokker smake GODT!!! Ja, og det gjør Cola Light. Jeg synes ikke vanlig Cola smaker godt, så derfor drikker jeg light. Kan ikke skjønne at det skulle plage noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 29. september 2008 #19 Del Skrevet 29. september 2008 Slik er det bare, og kreft får man uansett hva man gjør. Kreft og andre sykdommer oppstår når kroppen blir for sur. Og det er problemet for de aller fleste av oss. http://cancertutor.com/Cancer/IonizedWater.html http://www.chimachine4u.com/AA.html http://ezinearticles.com/?Alkaline-Diet-an...t&id=458737 ..osv osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjezt Skrevet 29. september 2008 #20 Del Skrevet 29. september 2008 Lightbrus inneholder aspartam, og det er IKKE BRA!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå