dragonfly Skrevet 12. september 2008 #1 Del Skrevet 12. september 2008 På juleglede.no står det på nyheter at julekalenderen på NRK i år blir jul i blå fjell :rødme: og the julekalender på tv 2... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 12. september 2008 #2 Del Skrevet 12. september 2008 Hm... prøvde å gå inn på den siden nå, men der står det bare: kommer snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maura Skrevet 12. september 2008 #3 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg kommer heller ikke videre når jeg går inn på den siden, men når jeg søkte på google ser det ut som det stemmer, ja. Dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 12. september 2008 #4 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) jippi the julekalender!!!!!!! Endret 12. september 2008 av Lise_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2008 #5 Del Skrevet 13. september 2008 Og det er mulig at jul i skomakergata blir sent senere på kvelden på nrk.. Men det er vist ikke sikkert enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 13. september 2008 #6 Del Skrevet 13. september 2008 Og det er mulig at jul i skomakergata blir sent senere på kvelden på nrk.. Men det er vist ikke sikkert enda.. Håper det stemmer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2008 #7 Del Skrevet 13. september 2008 Håper det stemmer da http://www.nrk.no/nyheter/1.6141148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 14. september 2008 #8 Del Skrevet 14. september 2008 jippi the julekalender!!!!!!! Woohoo! Ingenting som slår den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 14. september 2008 #9 Del Skrevet 14. september 2008 lurer på når de skal sende Julefergå igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 14. september 2008 #10 Del Skrevet 14. september 2008 Synes de viser blåfjell hvert år jeg?? For en kjip kalender. Hva var det i fjor? Synes de kan sende Amalies jul, den likte jeg da jeg var mindre Og selvfølgelig Jul i skomakergata!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maura Skrevet 14. september 2008 #11 Del Skrevet 14. september 2008 Jul i Blåfjell er jo kjempekoselig! Men jeg kunne ha tenkt meg et gjensyn med Amalies jul jeg også, er vel en stund siden de har sendt det nå. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 14. september 2008 #12 Del Skrevet 14. september 2008 Woohoo! Ingenting som slår den! Det er helt sikkert "du kan sove på Sniff sammen med sofaen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 17. september 2008 #13 Del Skrevet 17. september 2008 jippi the julekalender!!!!!!! Hahaha det MÅTTE jo bare skje siden jeg kjøpte meg DVDen i fjor (Vi bruker å ha maraton hver jul...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 17. september 2008 #14 Del Skrevet 17. september 2008 Det er helt sikkert "du kan sove på Sniff sammen med sofaen" Hunden het Kvikk :gjeiper: Olaf: Gjertrud, kaffekanna æksplodert'! Gjertrud: Å? Ja betyr det at æ må lag ny kaffe da? Benny: Ja....jeg er handelsreisende, ikke sant. Kock sokker og sko, ikke sant. (tok litt tid før jeg skjønte den altså ) Har også serien på DVD men må nok se det på TV læll. Da blir det liksom orntli' nedtelling til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c-cup Skrevet 17. september 2008 #15 Del Skrevet 17. september 2008 Flotters! Den som var i fjor var jo katastrofe, men må ha vært billig å lage for NRK i det minste; de fòret en skokk unger med sukker i alskens former før de slapp dem inn i et tv-studio og skrudde på kameraene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 17. september 2008 #16 Del Skrevet 17. september 2008 Å så bra, glæ mæ....bob, bob ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 18. september 2008 #17 Del Skrevet 18. september 2008 Noe av det beste med The Julekalender er radiosendingene. De snakker jo om VM på ski i Trondheim hele tiden (dette var jo i 93/94, VM på ski var i 97). Var ikke måte på planer som nevnes - legge glasstak over hele Trondheim osv. Samt alle potet-referansene til Olaf. Hehe. Generelt Olaf. (Vi handle itj på kreditt! Ska vi ha nåkka, handle vi kontant!) Legger alltid merke til noe nytt hver gang jeg ser serien. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå