Gå til innhold

Beat for Beat

A.P.Katt

Anbefalte innlegg

Hurra :hoppe:

Dette har jeg ventet på og i dag begynner det :biggrin:

Det programmet er veldig bra men det kommer jo alltid ann på deltagerne da!

Er det flere som gleder seg til dette programmet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ja, her i huset gleder vi oss stort til Beat for Beat - spesielt fordi vår venn Odd René Andersen skal være med :biggrin:

Han har foresten bursdag i dag :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ivar Dyrhaug... :filer:

Men programmet er morsomt å se på!

Skulle ønske jeg hadde norske kanaler.. :sukk:

Tjihi, jeg er ingen tillhenger av Ivar Dyrahaug, men konseptet er genialt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes IKKE Peter Jöback passer skjegg. :riste: Men han er flink å synge da. Hu der danske var forresten utrolig god på svensk uttale. Og Odd René er jo en fantastisk sanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beat for Beat er gøy, men kommer veldig an på hvem som er med. Det norske musikkmiljøet er litt for lite, så det blir de samme om og om igjen. Enten det, eller folk ingen vet hvem er, men som kan være flinke nok. Eller folk som er der bare som kjendiser, men som ikke kan synge. Synes det kunne vært artig å prøvd en episode der publikum fikk prøve seg etter audition, eller noe sånt. Men kanskje de taper på å rote med konseptet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Beat for Beat er så printet inn på det norske folk, at store endringer ville gjort at ingen fulgte med. Og heller går over til TV2 som pr idag viser skal vi danse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er glad i Beat for Beat, og synes faktisk Ivar Dyrhaug er god der (hvisker det siste...:rodme:).

Men som en variasjon kunne jeg tenkt meg at "Doobidoo-" konseptet ble kjøpt inn fra svensk TV. Liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Beat for Beat godt, så lenge feks Kari Svendsen ikke er med. Denne første episoden var kjempeflott musikalsk, og jeg koste meg skikkelig. Har alltid likt Odd Rene Andersen, og Cecilie Nordby er jo av høy klasse. Det var rett og slett et av de bedre programmene!!! Bra jobba, Ivar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om programmet kan bli litt vel forutsigbart, og enkelte artister blir resirkulert til det kjedsommelige, så er jeg glad for at det fortsatt finnes programmer som ikke har hevet seg på reality-bølgen. Mener å huske at den første utgaven av beat for beat gikk på tvnorge (eller var det tv 2)? Hvis de hadde fått beholde det, hadde vi vel nå sett webcam der deltakerne baksnakker hverandre på bakrommet, danner allianser og stemmer hverandre ut på slutten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi i vår familie heier på Mariann Ås Hansen og Gøran Fristorp! Han på det andre laget er veldig flink til å synge da men... det skal han ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi i vår familie heier på Mariann Ås Hansen og Gøran Fristorp! Han på det andre laget er veldig flink til å synge da men... det skal han ha:)

Er det bare jeg som synes at Marian er kliss lik Alanis Morissette? :fnise:

Beat for beat er fortsatt ok, selv om det ikke fenger meg så mye som det gjorde da det var nytt. Og jo, det gikk på en annen kanal tidligere, husker ikke hvilken. Men da var det Gunnar Andersen som var programleder og det het På tangenten. Husker at den ene pianisten var Petter Anton Næss, lurer på om den andre var Nissa Nyberget?

Jeg syntes det var gøy da Travellin' strawberries var med, de gutta kan mye om musikk og de er flinke til å synge også. Pluss at de er morsomme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...