Gå til innhold

90210

Kanutten

Anbefalte innlegg

Noen som ser den nye 90210?

Jeg har sett de to første episodene nå.

Venter på at den tredje episoden skal bli ferdig hentet.

Vet ikke helt hva jeg synes ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett de tre episodene som har kommet, syns det er helt greit så langt :) Tror nok ikke det blir en favoritt, men...

Har også prøvd meg på The secret life of the American teenager, men det er jeg mer usikker på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den er ok så inntil videre følger jeg i allefall med. Det er ikke så mange av seriene "mine" som har startet ennå så det er ikke så mye å velge i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde først at de fleste fra den originale serien skulle være med, men har nå skjønt at dette ikke er tilfelle. Har et par episoder på PC'en, men har ikke sett dem enda. Hvor mange av de "gamle" er det som egentlig er med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror bare det er Kelly og Brenda. Pluss Nat og Kellys mor.

Brenda skal bare være med i de fire første episodene, pluss muligens noen episoder av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de tre første episodene,har jeg bare sett Brenda i en av de...

Ellers er halvsøsteren til Kelly med, Eirin, men hun er jo stor nå og er ikke en av "de gamle".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

hvor er det dere ser disse seriene. er interesert i å følge med på the secret life of the American teenager da jeg fikks sett noen episoder på ferie der borte.

takk på forhånd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de tre første episodene,har jeg bare sett Brenda i en av de...

Ellers er halvsøsteren til Kelly med, Eirin, men hun er jo stor nå og er ikke en av "de gamle".

Det er vel 4 episoder hun har skrevet kontrakt for da, ikke nødvendigvis de første. Har lastet ned, men ikke rukket å se ennå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie

Wtf? Har det kommet ut tre episoder? hvordan kan det da ha seg at jeg kun ha klart å laste ned den første? jeg finner ikke de andre noen plass...

Ikke det at det var så kjempebra, men vil gjerne se litt til før jeg bestemmer meg for om jeg liker det :jepp:

Har det kommet tre episodet altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...
Annonse
Gjest Gjest_Hanne_*

Man så og så vidt Hannah Suckerman Wasques i første episoden som tvprater. I USA lurer de nå på om de får se mer til Hannah, og eventuelt foreldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man så og så vidt Hannah Suckerman Wasques i første episoden som tvprater. I USA lurer de nå på om de får se mer til Hannah, og eventuelt foreldrene.

Mener du Andrea Zuckerman?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...