Kanutten Skrevet 11. september 2008 #1 Del Skrevet 11. september 2008 Noen som ser den nye 90210? Jeg har sett de to første episodene nå. Venter på at den tredje episoden skal bli ferdig hentet. Vet ikke helt hva jeg synes ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 12. september 2008 #2 Del Skrevet 12. september 2008 Har sett de 3 første episodene. Jeg vet heller ikke helt hva jeg synes enda, får se et par episoder til før jeg gir min dom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 12. september 2008 #3 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg er også usikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 12. september 2008 #4 Del Skrevet 12. september 2008 Har sett de tre episodene som har kommet, syns det er helt greit så langt Tror nok ikke det blir en favoritt, men... Har også prøvd meg på The secret life of the American teenager, men det er jeg mer usikker på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. september 2008 #5 Del Skrevet 13. september 2008 Synes den er ok så inntil videre følger jeg i allefall med. Det er ikke så mange av seriene "mine" som har startet ennå så det er ikke så mye å velge i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 14. september 2008 #6 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg trodde først at de fleste fra den originale serien skulle være med, men har nå skjønt at dette ikke er tilfelle. Har et par episoder på PC'en, men har ikke sett dem enda. Hvor mange av de "gamle" er det som egentlig er med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 14. september 2008 #7 Del Skrevet 14. september 2008 Tror bare det er Kelly og Brenda. Pluss Nat og Kellys mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 14. september 2008 #8 Del Skrevet 14. september 2008 Tror bare det er Kelly og Brenda. Pluss Nat og Kellys mor. Brenda skal bare være med i de fire første episodene, pluss muligens noen episoder av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 14. september 2008 #9 Del Skrevet 14. september 2008 Av de tre første episodene,har jeg bare sett Brenda i en av de... Ellers er halvsøsteren til Kelly med, Eirin, men hun er jo stor nå og er ikke en av "de gamle". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #10 Del Skrevet 14. september 2008 hei:) hvor er det dere ser disse seriene. er interesert i å følge med på the secret life of the American teenager da jeg fikks sett noen episoder på ferie der borte. takk på forhånd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 14. september 2008 #11 Del Skrevet 14. september 2008 Av de tre første episodene,har jeg bare sett Brenda i en av de... Ellers er halvsøsteren til Kelly med, Eirin, men hun er jo stor nå og er ikke en av "de gamle". Det er vel 4 episoder hun har skrevet kontrakt for da, ikke nødvendigvis de første. Har lastet ned, men ikke rukket å se ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Bie Skrevet 14. september 2008 #12 Del Skrevet 14. september 2008 Wtf? Har det kommet ut tre episoder? hvordan kan det da ha seg at jeg kun ha klart å laste ned den første? jeg finner ikke de andre noen plass... Ikke det at det var så kjempebra, men vil gjerne se litt til før jeg bestemmer meg for om jeg liker det Har det kommet tre episodet altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 14. september 2008 #13 Del Skrevet 14. september 2008 Ja, men den første var en dobbelepisode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Elisabeth Skrevet 14. september 2008 #14 Del Skrevet 14. september 2008 hvor laster dere episodene fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revisordamen Skrevet 30. september 2008 #15 Del Skrevet 30. september 2008 www.surfethechannel.com Genial side !!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 30. september 2008 Forfatter #16 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg begynner å like serien jeg. Tror nok jeg skal følge med videre på denne foreløpig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 1. oktober 2008 #17 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg liker den ganske godt jeg og Kommer også til å følge med videre (og laster ned gårsdagens episode nå... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 2. oktober 2008 #18 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg følger med jeg også, men er ingen stor fan av serien. Men det er helt kurant tidsfordriv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 10. oktober 2008 #19 Del Skrevet 10. oktober 2008 Man så og så vidt Hannah Suckerman Wasques i første episoden som tvprater. I USA lurer de nå på om de får se mer til Hannah, og eventuelt foreldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 10. oktober 2008 #20 Del Skrevet 10. oktober 2008 Man så og så vidt Hannah Suckerman Wasques i første episoden som tvprater. I USA lurer de nå på om de får se mer til Hannah, og eventuelt foreldrene. Mener du Andrea Zuckerman? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå