Gå til innhold

Nå er jeg lei suge-masinga

Fremhevede innlegg

Gjest oppgitt dame
Skrevet

jeg leser både her på kvinneguiden og på utallige nettsteder/blader osv osv at man må suge liksom,at dette er noe som absolutt skal til for å ha et godt sexliv,og at menn blir sure hvis ei dame ikke gjør det,for dette er jo et "must" for dem,og så går de rundt og tenker på å finne seg en elskerinne/være utro for å få det de mangler....

nei nå er jeg mildt sagt DRITTLEI av alt dette,jeg har mistet sexlysten og lysten til å finne meg en mann,for alle forventer jo dette (det er jo et "must" for menn),jeg har hatt flere forhold bak meg,og alle eksene uten unntak forventet det og maste som bare det,og jeg ville IKKE gjøre det,og så kan dere selvfølgelig tenke dere hva som skjedde da- de var utro eller så ble det slutt,

nei nå er jeg lei av alt dette,jeg orker ikke mer,jeg har ikke lyst til å finne meg en mann lenger,nei faen bedre å være alene resten av livet enn å ha en mann som maser om det hele tida og jeg føler meg presset til å gi han oralsex uten at jeg vil....jeg har mister sexlysten bare ved tanken

ha en fin dag allesammen

hilsen ei dame som er helt oppgitt av suge-fikseringa

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del ville jeg aldri vært sammen med en dame som ikke sugde, så lykke til i din nye single tilværelse.

• Liker 1
Gjest oppgitt dame
Skrevet
Vil du at han skal slikke deg da?

TRÅDSTARTER HER.....

NEI NEI NEI ,jeg har ingen ønsker om å bli slikket heller.....

nå er jeg lei av denne mentaliteten ,at alle tror at jeg ønsker å bli slikket men ikke ønsker å suge,,,,NEI takk,oralsex er ikke noe for meg.....

• Liker 5
Skrevet

La vær å gjøre det da, om du ikke liker det :) Og finn deg en mann som ikke synes det er så viktig, og slutt å les trådene om suging på KG og artiklene om det i blader. Er ikke noe man på død og liv MÅ gjøre vettu, sex skal jo helst være gøy for alle involverte parter..

• Liker 2
Skrevet
TRÅDSTARTER HER.....

NEI NEI NEI ,jeg har ingen ønsker om å bli slikket heller.....

nå er jeg lei av denne mentaliteten ,at alle tror at jeg ønsker å bli slikket men ikke ønsker å suge,,,,NEI takk,oralsex er ikke noe for meg.....

Damer som ikke vil suge, er ikke interessante i det hele tatt. Er man så prippen, så liker man neppe sex i det hele tatt.

Greit at damer ikke vil ha analsex, wet sex eller svelge sperm, men suge litt på en tissefant er uskyldig moro.

Jeg elsker å slikke mus, forresten.

• Liker 1
Gjest Gjest_Snuppa_*
Skrevet
Damer som ikke vil suge, er ikke interessante i det hele tatt. Er man så prippen, så liker man neppe sex i det hele tatt.

Greit at damer ikke vil ha analsex, wet sex eller svelge sperm, men suge litt på en tissefant er uskyldig moro.

Jeg liker i utgangspunktet å suge (jeg er ikke trådstarter), men sambo lukter så sterkt urin nedentil. Brekker meg nesten bare jeg nærmer meg. Vanskelig for meg å fortelle han at det er grunnen til at jeg kvier meg. Nå tror han det bare er fordi jeg ikke liker det i utgangspunktet. What to do? Vi dusjer sammen alltid, så det er ikke urenslighet, men mulig han ikke tørker etter toalettbesøk... :snurt:

Jeg har sugd noen ganger og "hevet meg over" lukta/smaken... Men det er uattraktivt i lengden... Dette resulterer selvfølgelig i at han ikke lenger slikker meg... En ond sirkel... :sukk:

Skrevet

Vel, folk er forskjellige. Kan godt hende trådstarter liker å ha sex, men at hun rett og slett ikke ser gleden i å suge noen. Kanskje hun synes det er ekkelt, uansett hvor nyvasken pikken er.

Og det må respekteres.

Selv har jeg ingen problemer med å suge kjæresten, men synes likevel at de som ikke ønsker å gi denne type sex, skal respekteres.

Hvis man tvinges til å gjøre noe man ikke vil sexuelt, så kan det føre til at det går ut over resten av sexlivet slik at sex gir deg følelsen av å måtte gjøre noe du ikke vil. Følelsen av at det er din plikt å tilfredstille mannen, selv om det er på din bekostning.

• Liker 1
Skrevet
Vel, folk er forskjellige. Kan godt hende trådstarter liker å ha sex, men at hun rett og slett ikke ser gleden i å suge noen. Kanskje hun synes det er ekkelt, uansett hvor nyvasken pikken er.

Og det må respekteres.

Selv har jeg ingen problemer med å suge kjæresten, men synes likevel at de som ikke ønsker å gi denne type sex, skal respekteres.

Hvis man tvinges til å gjøre noe man ikke vil sexuelt, så kan det føre til at det går ut over resten av sexlivet slik at sex gir deg følelsen av å måtte gjøre noe du ikke vil. Følelsen av at det er din plikt å tilfredstille mannen, selv om det er på din bekostning.

Man skal seff ikke gjøre noe man ikke vil. Men oral sex er for de fleste en stor del av sexlivet, og uten det så.......

Det finnes sikkert noen nerder blant menn som ikke er opptatt av suging, TS må finne en sånn en. Men han vil antakelig ikke ha samleie heller.

Gjest Fjøsnisse42
Skrevet

Prippen deluxe :ler: Hva synes du om misjonær med lyset slått av?

Skrevet
Prippen deluxe :ler: Hva synes du om misjonær med lyset slått av?

Alle har ulike preferanser - TS kan vel gjøre hva hun vil.

Det er jo mulig det finnes menn der ute som klarer seg uten å bli sug også. Jeg kjenner et par som ikke har opplevd så mye av det i løpet av livet og de er kjekke, glade karer de.

• Liker 5
Skrevet

Jenter som ikke suger er no go. Hadde ikke klart det

Skrevet

Støtter deg jeg, TS. Er ikke noe glad i den sugingen jeg heller. Jeg gjør det, men det er mest for å gjøre kjæresten fornøyd og ikke lage problem av noe når vi ellers ikke har noe problem.

Men nå har han selvfølgelig begynt å snakke om at han ønsker å slikke meg. Uff. Jeg liker ikke å bli slikket. Syns ikke noe om å ønske at den man elsker skal holde på der man tisser :lete:

Jeg kan jo komme av det, men med en ekkel følelse av at jeg har gjort noe som strider mot sunn fornuft og god moral.

Men jeg tror nå ikke han ville vært utro om jeg ikke sugde han. Han ville bare ikke vært like lykkelig med sexlivet vårt som han er. Så lenge det ikke lukter eller smaker noe særlig har jeg ikke noe stort problem med det, men hadde definitivt ikke savnet det hvis han fant ut han ikke likte det lenger.

• Liker 1
Skrevet
Jenter som ikke suger er no go. Hadde ikke klart det

Hvorfor det, egentlig? Kunne du ikke elsket henne?

Hva er viktigst egentlig? Kjærlighet eller sex?

Amøbe.

• Liker 1
Gjest gjest_mann83
Skrevet

... ja det er godt å bli sugd, alle mine tidligere kjærester har også gjort det på meg. De har ikke sagt noe om at de ikke har likt det, jeg går derfor utfra at dem ikke har hatt noe i mot det. Hun forrige jeg var sammen med, tok også initativet til det selv.

Men om jeg var sammen med ei jente som ikke ville gjøre det på meg, så hadde jeg respektert det, tanken på utroskap hadde ikke slått meg, selv om det hadde vært et savn å få oralsex.

Hadde nok prøvd å prate med henne om hvorfor hun ikke likte det, og om det var noen måte å «overbevise» henne til å gi det et forsøk, men ikke noe mer enn det.

Sex skal være godt, hyggelig og flott for alle som har det, en skal ikke presse folk til å gjøre ting dem ikke vil.

• Liker 3
Skrevet

Til TS

Du skulle vært sammen med eksen min. Han likte ikke å bli sugd, selv elsker jeg å suge, og er faktisk ganske god til det også.. Men altså, han ville ikke ha noe suging!

Skrevet
Jeg liker i utgangspunktet å suge (jeg er ikke trådstarter), men sambo lukter så sterkt urin nedentil. Brekker meg nesten bare jeg nærmer meg. Vanskelig for meg å fortelle han at det er grunnen til at jeg kvier meg. Nå tror han det bare er fordi jeg ikke liker det i utgangspunktet. What to do? Vi dusjer sammen alltid, så det er ikke urenslighet, men mulig han ikke tørker etter toalettbesøk... :snurt:

Jeg har sugd noen ganger og "hevet meg over" lukta/smaken... Men det er uattraktivt i lengden... Dette resulterer selvfølgelig i at han ikke lenger slikker meg... En ond sirkel... :sukk:

Heheh:)

Synes du bare skal fortelle han det. Vise han at det er greit, men at du bare vil at det skal skjerpes på uten noe mer styr- så blir det sikkert, sikkert siiikkert helt fint:)

Egentlig har jeg vært igjennom det samme. Det går bra bare man får det til å være i orden. Man kan ikke fikse noe om man ikke vet

Skrevet (endret)

Hva med å suge han i dusjen?

Noen ganger etter lange arbeidsdager og slikt, lukter kjæresten min også litt, men da bare sier jeg i fra på en søt måte som mulig, og begge flirer av det. Han går så å vasker seg, for han vet jo hva som skjer etterpå da ;)

Endret av Caramela
  • Liker 1
Skrevet

Stakkars TS:(

Jeg liker selv å suge, men er ikke alltid i humør til det og kan bli både irritert og mister tenninga når partnern maser om at jeg skal suge. DET synes jeg er utrolig turn-off! Synes ikke det er noe lett å si nei heller når vi er så "godt igang". Da ødelegger jeg jo hele greia... Men turn-off? ja! Jeg vil gjøre det når jeg har lyst til å gi han noe ekstra, ikke at han skal ta det som en selvfølge at jeg gjør det når han maser om det!

• Liker 3
Skrevet
TRÅDSTARTER HER.....

By the way.. Du er ikke alene!

(det tok mange år sammen med typen før jeg gav ham en bj. )

Vil man ikke en ting ,skal man heller bli godtatt for det!

Sex &samspill skal være godt og deilig.. ikke ha noen som føler en skal!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...