Gå til innhold

Nå er jeg lei suge-masinga


Gjest oppgitt dame

Anbefalte innlegg

Enig. Synes mas om bj's er overfokusert. Og selvsagt ABSOLUTT ikke noe man skal gjøre hvis man ikke har lyst / ikke vil.

Jeg stilte spørsmålet om terskelen var lavere for samleie enn BJ her for noe dager siden. Og det var det visst. Selv om jeg tidligere har trodd at det var omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Det er klart at på et forum som handler om sex, så vil det være veldig mange som roper veldig høyt om hva de liker.

Selv har jeg truffet en mann som ikke likte å bli sugd, så de finnes. Før jeg ble sikker på meg selv og min egen seksualitet så likte jeg ikke så godt å bli slikket, var redd for å være ekkel.

Men man forandrer seg, i en bli kjent fase med en mann ville jeg nok ikke bruke headingen, "Jeg suger aldri pikk!" men heller fokusert på gode sider ved deg selv.

Noen menn vil kanskje ikke føle det som et savn, noen vil, og noen vil du kanskje ønske å suge etterhvert som forholdet utvikler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt ikke noen fan av det. Rett og slett fordi jeg brekker meg så alt for lett så sambo overlever. Heller ingeting enn en som brekker seg med omtrent en gang hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at jenter har veldig lav terskel for å ta skaftet fatt, så denne debatten overrasker meg egentlig litt.

Og skal jeg være ærlig, så er det ingenting så er bedre enn en real sugejobb med påfølgende svelging.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, snakker om generalisering!

Jeg suger ikke, men tro meg - jeg både liker og har masse sex! Samboeren min liker å bli sugd, men han maser aldri på meg uansett. Hvs jeg ikke vil, så mener han at jeg ikke skal gjøre det. Han slikker meg, fordi han har lyst til det, men jeg hadde klart meg fint uten. Jeg har prøvd meg nedentil på han et par ganger, men jeg fikser det ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min hatet å bli sugd.faktisk. Helt til jeg viste ham hvor fænsi det kan være. Jeg likte heller ikke å gjøre det før, brakk meg osv, men etter jeg hadde gjort det endel ganger sluttet jeg å brekke meg og ble ganske så flink. Bare man gir det en sjangse så er det ikke så ille. Liker det ganske godt faktisk. For tenk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Gjest familie terapeut

Etter mange år i jobben som familieterapeut har jeg funnet ut følgende. Damer som ikke suger er de damene som blir bedratt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

jeg leser både her på kvinneguiden og på utallige nettsteder/blader osv osv at man må suge liksom,at dette er noe som absolutt skal til for å ha et godt sexliv,og at menn blir sure hvis ei dame ikke gjør det,for dette er jo et "must" for dem,og så går de rundt og tenker på å finne seg en elskerinne/være utro for å få det de mangler....

nei nå er jeg mildt sagt DRITTLEI av alt dette,jeg har mistet sexlysten og lysten til å finne meg en mann,for alle forventer jo dette (det er jo et "must" for menn),jeg har hatt flere forhold bak meg,og alle eksene uten unntak forventet det og maste som bare det,og jeg ville IKKE gjøre det,og så kan dere selvfølgelig tenke dere hva som skjedde da- de var utro eller så ble det slutt,

nei nå er jeg lei av alt dette,jeg orker ikke mer,jeg har ikke lyst til å finne meg en mann lenger,nei faen bedre å være alene resten av livet enn å ha en mann som maser om det hele tida og jeg føler meg presset til å gi han oralsex uten at jeg vil....jeg har mister sexlysten bare ved tanken

ha en fin dag allesammen

hilsen ei dame som er helt oppgitt av suge-fikseringa

Jeg har samme usikkerhet selv.

Jeg har vært gift i 20 år og har aldri sugd mannen min.

Han har heller faktisk aldri bedt om det.

En gang ville han prøve å suge meg men jeg begynte å sprelle for å slippe unne fordi jeg syntes det var så flaut.

Det er jo ikke det mest renslige stedet på et menneske.

Min første kjæreste presset meg til å suge penisen hans men jeg likte det ikke.

Vi var forøvrig ikke sammen så lenge; 1 mnd. (Det var jeg som gjorde det slutt da han egentlig bodde i utlandet og var i Norge pga jobben sin( :trist: )En trist sak)

Kunne vel tenke meg å prøve det en gang igjen men det er veldig godt ikke å bli presset til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest upresset

Forstår deg utmerket, jeg. Selv elsker jeg å bli slikket, men samtidig så innrømmer jeg gladelig at jeg hater tanken å suge en mann. Selvsagt hater jeg ikke kuk, men jeg vil bare ikke ha en i munnen - det gjør meg rett og slett kvalm og ubekvem. Det har ingenting med egoisme å gjøre. Cluet er at man må finne en person som utfyller en. Ingen kan tvinge deg til å gjøre noe du ikke selv vil - og det gjelder både menn og kvinner. Det er noen der ute for alle. For meg personlig så handler det om å finne en mann som både godtar og respekterer at jeg ikke liker å suge, samtidig som han selv elsker å gi oralsex og ikke føler seg snurt av at jeg ikke gjør det samme på ham. Hvis begge er samstemte og tolerante overfor hverandres ønsker, så er det det eneste som betyr noe. Ingen har rett til å komme til meg og si at jeg er egoistisk. En fyr som liker å bli sugd - men hater å slikke, får - på samme måte som jeg - finne seg en partner som nyter å utføre oralsex uten å kreve det samme tilbake. Noen folk tenner mer på å gi oralsex, mens andre tenner mer på å . Vi er alle forskjellige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Forstår deg utmerket, jeg. Selv elsker jeg å bli slikket, men samtidig så innrømmer jeg gladelig at jeg hater tanken å suge en mann. Selvsagt hater jeg ikke kuk, men jeg vil bare ikke ha en i munnen - det gjør meg rett og slett kvalm og ubekvem. Det har ingenting med egoisme å gjøre. Cluet er at man må finne en person som utfyller en. Ingen kan tvinge deg til å gjøre noe du ikke selv vil - og det gjelder både menn og kvinner. Det er noen der ute for alle. For meg personlig så handler det om å finne en mann som både godtar og respekterer at jeg ikke liker å suge, samtidig som han selv elsker å gi oralsex og ikke føler seg snurt av at jeg ikke gjør det samme på ham. Hvis begge er samstemte og tolerante overfor hverandres ønsker, så er det det eneste som betyr noe. Ingen har rett til å komme til meg og si at jeg er egoistisk. En fyr som liker å bli sugd - men hater å slikke, får - på samme måte som jeg - finne seg en partner som nyter å utføre oralsex uten å kreve det samme tilbake. Noen folk tenner mer på å gi oralsex, mens andre tenner mer på å . Vi er alle forskjellige.

OK Håper det er slik det er.

PS Slikke heter det vel da når det er snakk om mann til kvinne. Brukte feil uttrykk i mitt innlegg før dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mange år i jobben som familieterapeut har jeg funnet ut følgende. Damer som ikke suger er de damene som blir bedratt.

Hehe... Du må være tidenes familieterapeut. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: SE HER! Jeg er en gutt som synes det å bli sugd er tidvis godt, tidvis helt okei. Å bli sugd er ikke det viktige i sexlivet mitt akkurat. Har virkelig ingenting imot det, kan være digg, men ikke noe jeg ikke kan gi opp. Hadde jeg vært i senga med ei jente som sa ho ikke vill suge hadde jeg trukket på skuldrene mine, og helst også trukket ned buksa hennes ;)

Man skal seff ikke gjøre noe man ikke vil. Men oral sex er for de fleste en stor del av sexlivet, og uten det så.......

Det finnes sikkert noen nerder blant menn som ikke er opptatt av suging, TS må finne en sånn en. Men han vil antakelig ikke ha samleie heller.

Vel, SM'ere kan finne på å ha helt vanilje-forhold. Det er også å ha et annerledes sexliv enn før, right? Til og med å akseptere at en del av det du ikke liker ikke er en del av sexlivet akkurat her og nå..

Hmm, skjønner virkelig ikke hva du mener med nerder i denne sammenhengen. Som.. minoritet, eller sær? Nerd er ikke lik sær! (bool nerd!=sær; cookie til referansetaker). Kjenner flere som tar kuben på under 2 min, og/eller kan mer om kvantemekanikk enn popmusikk som virker temmelig a4 :P

Iallefall jeg er ikke såå glad i å bli sugd, men ville gjerne hatt samleie flere ganger om dagen, om mulig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg leser både her på kvinneguiden og på utallige nettsteder/blader osv osv at man må suge liksom,at dette er noe som absolutt skal til for å ha et godt sexliv,og at menn blir sure hvis ei dame ikke gjør det,for dette er jo et "must" for dem,og så går de rundt og tenker på å finne seg en elskerinne/være utro for å få det de mangler....

nei nå er jeg mildt sagt DRITTLEI av alt dette,jeg har mistet sexlysten og lysten til å finne meg en mann,for alle forventer jo dette (det er jo et "must" for menn),jeg har hatt flere forhold bak meg,og alle eksene uten unntak forventet det og maste som bare det,og jeg ville IKKE gjøre det,og så kan dere selvfølgelig tenke dere hva som skjedde da- de var utro eller så ble det slutt,

nei nå er jeg lei av alt dette,jeg orker ikke mer,jeg har ikke lyst til å finne meg en mann lenger,nei faen bedre å være alene resten av livet enn å ha en mann som maser om det hele tida og jeg føler meg presset til å gi han oralsex uten at jeg vil....jeg har mister sexlysten bare ved tanken

ha en fin dag allesammen

hilsen ei dame som er helt oppgitt av suge-fikseringa

Det er faktisk mange menn som kunne tenke seg et forhold med kvinner som er sånn.

Såkalte kvinnestyrte forhold f.eks. Det er vel klart at han skal slikke oss kvinner vel så lenge, og hele kroppen, uten å forvente å få noe lignende tilbake...kanskje ;)

Liker å tenne min med å spise is og sånt, eller når jeg holder en banan.

Ahahahaha! :sjarmor:

NEI NEI NEI ,jeg har ingen ønsker om å bli slikket heller.....

Omg, vil du ikke bli slikket? Oo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ketil

jeg leser både her på kvinneguiden og på utallige nettsteder/blader osv osv at man må suge liksom,at dette er noe som absolutt skal til for å ha et godt sexliv,og at menn blir sure hvis ei dame ikke gjør det,for dette er jo et "must" for dem,og så går de rundt og tenker på å finne seg en elskerinne/være utro for å få det de mangler....

Å ha en dame som ikke suger (og ikke mist svelger, det er et like stort must) må rett og slett være trist og veldig kjedelig.

Hadde ikke dama mi latt meg tømme meg i munnen hennes hadde jeg dumpet henne rimelig fort. Heldigvis elsker hun sperm og suging så for meg er det ikke noe problem, men jeg forstår lett frustrasjonen til menn som har sånne kjipe damer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer som ikke liker å suge på en ren penis, kan umulig være noe tess i senga. Jeg tenker da følgende: Dette må være en religiøs og prippen kjerring som synes menn er håpløse.

Heldigvis har jeg ikke opplevd at en jente ikke ville suge meg. Hvis hun hadde nektet, hadde jeg sagt farvel.

Jeg elsker å slikke fitte, forresten. Blir litt skuffet hvis jenter nekter meg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde passet bra sammen med min eks! Han nektet meg å suge han siden han ikke taklet tanken på å kysse meg etterpå! Noe jeg synes er kjempeleit, siden jeg hadde lyst til å prøve! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du hadde passet bra sammen med min eks! Han nektet meg å suge han siden han ikke taklet tanken på å kysse meg etterpå! Noe jeg synes er kjempeleit, siden jeg hadde lyst til å prøve! :P

Skjønner han litt.

Men du kan jo abre suge han, og la være å kysse etterpå, eventuelt vaske munnen først. Er nok en del menn som ikke er keen på spermrester i kjeften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er rart at suging er en så stor sak for gutta. Jeg liker både å slikke og å bli slikket, men hvis jeg hadde vært sammen med ei jente som ikke ville noen av delene hadde det vært helt greit. Man kan finne på mye annet gøy! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest at det å slikke en jente/kvinne har like mange bakterier som et skikkelig vått kyss. Så det er ikke så uhygienisk om man bare passer på å holde det rent der. Selv passer jeg på at jeg ikke lukter før min kjæreste slikker meg. Og jeg synes det er herlig å kunne gi han en BJ fordi jeg ser at han nyter det. Tok litt tid å bli vant til det, men øvelse gjør mester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fable

At en mann ikke vil være sammen med en som nekter å suge, så er vel det en ærlig sak det.

Han kan ikke tvinge henne til å suge, hun kan ikke nekte han å finne en som er villig til det.

Hun får bare finne en som ikke ønsker å bli sugd, de finnes de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...