Gå til innhold

Sko i bryllup, hjelp haster!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

Ok, saken er at jeg skal i bryllup i helga, og jeg sliter med sko...

Jeg har en sort kjole som er til rett under kneet, fasongsydd med glidelås hele veien bak. Den er hot, og sort kjole er ikke tema her...

Så har jeg noen sinnsykt lekre ankelstøvletter. De er semsket, og "innesko" rekker så vidt opp på leggen, men er altså tette foran. De er veldig høye, passer pent til kjolen, jeg går bra i dem, men er da det lille hakket usikker på støvletter i bryllup...

Ellers blir det store sorte smykker og sjal og veske i farge, ikke bestemt helt enda. Skal shoppe nå etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå som det er høst må det da vel være ok med pene støvletter i bryllup? Jeg synes uansett det er penest med lukkede sko om høsten/vinteren, åpne sko eller sandaler er for sommerlig.

(Sort kjole i bryllup har jeg forresten aldri hørt noen reagere negativt på. Jeg har hatt helt eller delvis sort kjole i to bryllup selv, og det var jeg langt fra alene om.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lys beige støvletter til brudekjolen min jeg! :jepp: Sånne med sikkelig spisser foran, gikk midt på leggen, drit stilig!

Selvfølgelig kan du ha støvletter i bryllup!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Takk damer! Kult, har bestemt meg for å ta med et par "pensko" også, sorte med litt hæl, også prøve når jeg er sminket, kledt og partyklar.

Kjøpte knallrosa tilbehør i går, så jeg tror det går veien nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...