ty_pennington Skrevet 21. september 2008 #61 Del Skrevet 21. september 2008 De ordentlige guttene er nok overalt - men det er kanskje ikke de som kommer opp til deg på byen eller gjør seg bemerket ved å si sleske kommentarer. Men vi er her her, rundt deg. Legger sikkert merke til deg og synes du er søt. Men siden det fremdeles er slik at det er gutten som må "sjekke opp" jenta, så er det bare de sleske som når frem med sitt budskap. Prøv å gå frem til en "ordentlig gutt" og snakk med ham da vel, ikke vent på at han skal komme til deg (for vi er litt sjenerte også, ser du ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #62 Del Skrevet 21. september 2008 De ordentlige guttene er nok overalt - men det er kanskje ikke de som kommer opp til deg på byen eller gjør seg bemerket ved å si sleske kommentarer. Men vi er her her, rundt deg. Legger sikkert merke til deg og synes du er søt. Men siden det fremdeles er slik at det er gutten som må "sjekke opp" jenta, så er det bare de sleske som når frem med sitt budskap. Prøv å gå frem til en "ordentlig gutt" og snakk med ham da vel, ikke vent på at han skal komme til deg (for vi er litt sjenerte også, ser du ) Skjerp dere, dere "ordentlige" og klagende gutter i denne tråden. Bli mer frempå, ta initiativ, fortsett å være snill, men ikke dumsnill, så blir det noe på dere også. Maken til offermentalitet skal man lete lenge etter, både hos trådstarter og såkalte ordentlige gutter i denne tråden. Det går an å være både snill og tøff - og det er det vi jenter liker. Ikke ordentlige gutter som bare synes synd på seg selv fordi de ikke får sjans, istedenfor å ta grep selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ty_pennington Skrevet 21. september 2008 #63 Del Skrevet 21. september 2008 Så tøffe i trynet vi ble da! Du har selvsagt rett i at man skal være mer frempå og ta initiativ. Det har ihvertfall jeg begynt å gjøre, og det har gitt resultater. Men som kvinne burde du ikke snakke så mye om å ta initiativ. De fleste jenter bare sitter der og venter på at en gutt skal komme bort til dem. Og da er det stort sett en av badboys-gutta som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlowMotion Skrevet 21. september 2008 #64 Del Skrevet 21. september 2008 Uff, nei, dette er visst ikke lett... Jeg vet jo at jeg burde være tøffere når det gjelder å ta kontakt, men det er så forferdelig vanskelig! Og da, som jeg har sagt tidligere i denne tråden, særlig når det gjelder noen jeg liker. Da stokker ordene seg, jeg blir rød og alt blir så dumt. Så da blir det til at jeg aldri tar kontakt... For noe dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanselot Skrevet 22. september 2008 #65 Del Skrevet 22. september 2008 Visst du ligner på han kjekkasen på profilbildet ditt, så har jeg en god og trygg favn du kan få ligge i... Hehe... hahaha, hold dere til tema! beklager men jeg har allerede ett fang å legge min hårete manke i... jeg sitter og venter på en jente som er usikre på følelsene sine pga en eller annen ex har vært idiot eller slem i ett tidligere forhold. Og siden jeg innbiller meg at jeg er så snill så finner jeg meg i å vente helt til jeg blir dumpet til fordel for en annen kar som sikkert er tøffere og sterkere enn meg // Hans Olav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #66 Del Skrevet 22. september 2008 Uff, nei, dette er visst ikke lett... Jeg vet jo at jeg burde være tøffere når det gjelder å ta kontakt, men det er så forferdelig vanskelig! Og da, som jeg har sagt tidligere i denne tråden, særlig når det gjelder noen jeg liker. Da stokker ordene seg, jeg blir rød og alt blir så dumt. Så da blir det til at jeg aldri tar kontakt... For noe dritt Den klossete atferden du beskriver der kan faktisk virke sjarmerende på noen. Tror jeg kunne bli sjarmert hvis en gutt kom bort til meg og var tydelig nervøs, men likevel gjorde det. Og jeg ville tenkt at han må like meg bra godt siden han utsetter seg for noe sånt for å komme i kontakt med meg. Smigrende. Og han er samtidig tøff som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginajannoo Skrevet 7. oktober 2008 #67 Del Skrevet 7. oktober 2008 hahaha, hold dere til tema! beklager men jeg har allerede ett fang å legge min hårete manke i... jeg sitter og venter på en jente som er usikre på følelsene sine pga en eller annen ex har vært idiot eller slem i ett tidligere forhold. Og siden jeg innbiller meg at jeg er så snill så finner jeg meg i å vente helt til jeg blir dumpet til fordel for en annen kar som sikkert er tøffere og sterkere enn meg // Hans Olav Søren... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlnextdoor Skrevet 8. oktober 2008 #68 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jeg må bare spørre men hvorfor du leter etter kjæreste TS? Ser den om at det er koseligt å ha noen å legge seg med om kvelden og våkne med om morgenen og alt det der, men du kan ikke lete! Da kan det hende du til slutt gir opp og tar til takke med det du får! -Og da har du tapt! Jeg synes det er så patetisk med folk som sier at dem er lei singellivet, what the hell is up with that? Det sitter liksom mennesker på 24 år å sier sånt, eller viser det ved denne type handlinger. Jeg er ikke imot dating og sjekking, men at man faktisk tar det skrittet og spør "hvor er de ordentlige guttene?". Kjære vene, DET skal jeg fortelle deg! Det kommer alltid til å finnes menneseker som ikke er intressert i å binde seg når det kommer til kjærlighet, disse menneskene bittre folk påstår er drittsekker og at de ikke er ordentlige selv om de stryker undertøyet sitt og har alt i orden i livet sitt. Så finnes det de menneskene som bare ikke er intressert i deg, de er likevel ordentlige selv om de ikke får seg selv til å like noen på tvang. Verden hadde vært så mye enklere om den hadde vært sort-hvitt og folk bare kunne godtatt sin sjebne. Slutte å juge bare for å få seg ett ligg, fordi det ikke er noen annen måte å komme ned i buksa på frk.Prippen på...slutte å kreve løfter om gull og grønne skoger for at de skal slippe folk inn i livet sitt..bare noen enkle men sannsynlige grunner for at hjerter knuses gang på gang. Endret 8. oktober 2008 av girlnextdoor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #69 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har ikke lest hele tråden, men jeg har også en tendens til å tiltrekkes de vanskelige mennene. De som egentlig ikke er så interessert i meg, eller som har meg som en god nr. 2 når de ikke får den dama de egentlig ville ha. Jeg tror det har med tenningsmønsteret vårt. Slik som jeg "tenner" på menn som ikke synes jeg er bra nok for dem. Dette problemet har jeg slitt med gjennom hele livet. Følelsen av å ikke være bra nok og ikke duge for den jeg er og å møtte kjempe for kjærlighet fra dem jeg har vært glad i (foreldre, vener etc) Det blir liksom det som er det trygge for meg. Det er det jeg er vant til... men til spørsmålet om hvordan en bryter dette mønsteret, så har jeg ingen anelse. Føreløbig skygger jeg banen og lever i min egen fredlige verden. Men har noen fått til å bryte et slikt mønster, så fortell! Jeg har veldig lyst å vite det. jeg var vel oxo som som dette,men det er brytet for godt nå.det er jeg 100% sikker på!grunnen er at etter jeg hadde jobbet en stund med en sånn kar så fikk jeg nemlig hva jeg ville ha.han og en forlovelsesring på fingen.og vi skulle gifte oss året etter..det tok meg 3mnd før jeg tok den av igjen.en større drittsekk skal man leite lenge etter..alt ifra hvordan han glanet etter andre damer til hvordan han generellt behandlet meg (kritikk på hvordan jeg gjorde ting osv),hvor deilig han trodde han var og hvor opptatt han var om og prate om seg selv og hvor mye han tjente.mens jeg betalte alt i det daglige..jeg har nok lært en gang for alle ja!og veldig glad for det..får man endelig tak i en sånn fyr,som sikkert er sånn mot "alle"jenter,har man vel jobbet og dratt seg selv så langt ned at typen har fått inntrykk av at egentlig kan han gjøre og behandle deg akkurat som han vil.når hverdagen kommer inn i forholdet ser du hvordan ting egentlig er og da får du sjokk på hvor mye du egentlig har funnet deg i og hvor dum du har vært.sitter igjen med mye bitterhet,men gjett om jeg tok lærdom denne gangen!stol mer på venninene dine sier jeg.hvis ikke dine venner liker han så stemmer det nok.dette var en som ingen av mine venninner likte.men jeg så jo så mange gode sider som dem ikke så forsvarte jeg meg med..hjelpes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Basto Skrevet 23. mai 2009 #70 Del Skrevet 23. mai 2009 Hvor gjemmer de seg? Er ganske lei og oppgitt over å hele tiden bare møte på gutter som er utro, sårer meg eller holder på med andre samtidig som de holder på med meg.... So hvor kan eg møte de ordentlige og kjekke guttene?? Kjenner meg igjen, jeg. Er selv en mann som har hatt to lange forhold bak meg, som begge endte med at hun var utro. Jeg har brukt min tid på å klandre meg selv for det, men har nå innsett at det var ikke min feil. Det eneste jeg gjorde feil, var å velge dem. Jeg har vært singel i to og et halvt år og har ikke datet på to år. Sår over siste forhold oppdaget jeg at daten min også datet en annen ... og hun hadde visst problemer med å velge. Så da løste det problemet seg. Her er jeg, uten profil på nettet, men med jobb, leilighet som er ganske fin og en bil som jeg får komplimenter på (utrolig at folk henger seg sånn opp i bil, både gutter og jenter). Jeg har et ganske greit liv med venner og hund, og dagene tilbringer jeg på jobb eller hjemme. Jeg spurte en stund vennene mine om de kunne introdusere meg til noen, men fikk til svar nei. Jo de kjente en singel jente man hun var ikke noe særlig ... Ja, ja. De hadde vel rett i det. Nå har ting roet seg, og jeg kommer sikkert til å treffe noen en vakker dag. Jeg gleder meg til den dagen kommer, og i mellomtiden tar jeg vare på øyeblikket - det er jo det som er livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 27. mai 2009 #71 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvor gjemmer de seg? Er ganske lei og oppgitt over å hele tiden bare møte på gutter som er utro, sårer meg eller holder på med andre samtidig som de holder på med meg.... So hvor kan eg møte de ordentlige og kjekke guttene?? Tja,de ordentlige kjekke guttene er vel sikkert ikke de du tiltrekkes av da vel. Du velger vel heller storsjarmøren fremfor den litt mer stille og forsiktige, å da må du nok regne med at han ikke klarer seg kun med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå