Gå til innhold

Hvor er alle de ordentlige guttene?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- På kristne aktiviteter (men der er det ikke så mange gutter i det hele tatt). F eks kristne idrettslag.

- På skolen

Ha

Er på skolen faktisk. He he. Sen student, 25 år og begynner sykepleierutdanning.

Well, alle må vel bli voksne en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha

Er på skolen faktisk. He he. Sen student, 25 år og begynner sykepleierutdanning.

Well, alle må vel bli voksne en gang.

Du er mann og utdanner deg til å bli sykepleier?? skjønner ikke denne.... :D Kanskje derfor du er en ordentlig gutt? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er mann og utdanner deg til å bli sykepleier?? skjønner ikke denne.... :D Kanskje derfor du er en ordentlig gutt? hehe

Nei, var mer at hun som skrev innlegget om at ordentlige menn er i kirken og på skolen. Akkurat nå BOR eg på skolen, utrolig kjedelig, når du har bodd for deg selv med god plass i mange år, til å krøke deg inn på 15 kvm i et studenthjem 1 min fra skolen. Så derfor tenkte eg at eg måtte kommentere denne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en - men;

Må dessverre si at jeg tror stereotypen om at jenter ikke vil ha snille menn er sann.

Jeg er av den rolige typen, mener selv at jeg virkelig stiller opp for mine venner (uten at jeg venter noe tilbake) og er pålitelig. Har en bra jobb som mellomleder i et bra selskap, og god styr på den materielle delen av livet.

Men for damer er jeg åpenbart totalt uinteressant. Fikk alltid opplevelsen av jeg var en jentene ville snakke med i yngre år, fikk høre at jeg var sååå lett å snakke med, men da alltid som en venn.

Har hatt noen forhold, men har etterhvert mistet troen på damer. Så da endte jeg vel opp som en bitter gammel mann :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så altfor mange av oss. Er nok dessverre sant det Ali G sier: "treat them rough, you get the muff".

Så mye av skylden for at det ikke fins mange "ordentlige" menn må nok dere kvinner ta deres del av skylden for. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt avhenger av utseendet....er man stygg holder det til litt sex, er man pen blir man sjalu...det beste er selvsagt å være midt imellom. Det er ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en - men;

Men for damer er jeg åpenbart totalt uinteressant. Fikk alltid opplevelsen av jeg var en jentene ville snakke med i yngre år, fikk høre at jeg var sååå lett å snakke med, men da alltid som en venn.

Jeg vil ha en snill gutt. Men det virker for meg som om snille gutter ofte er litt sjenerte, og har vanskelig for å ta kontakt eller vise interesse. Og når jeg også er sjenert, spesielt overfor gutter jeg liker, da blir det litt vanskelig... De som har litt selvtillit er så veldig flinke til å ta første steget, og viser helt tydelig at de er er interessert, ergo blir det mye enklere for meg å følge opp. Men dessverre har gutter med selvtillit, etter min erfaring, en tendens til å vise seg som drittsekker etter en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en snill gutt. Men det virker for meg som om snille gutter ofte er litt sjenerte, og har vanskelig for å ta kontakt eller vise interesse. Og når jeg også er sjenert, spesielt overfor gutter jeg liker, da blir det litt vanskelig... De som har litt selvtillit er så veldig flinke til å ta første steget, og viser helt tydelig at de er er interessert, ergo blir det mye enklere for meg å følge opp. Men dessverre har gutter med selvtillit, etter min erfaring, en tendens til å vise seg som drittsekker etter en stund...

Føler nesten det samme her, bare motsatt, dvs jeg er gutt.

Kanskje du er noe for meg... hihi :-p ei søt koselig og hyggelig jente? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ukjent_*

Jeg har selvtillit, og jeg har opplevd at helt ukjente jenter har prøvd å ta første steget med meg, men jeg har aldri unyttet det. Jeg har bare latt som at jeg er sjenert. For jeg har ikke hatt lyst til å bruke noen, bare fordi jeg fått en sjans.

Men jeg har en følelse av at jeg kanskje kommer til å angre resten av livet på hun siste jeg lot gå.

Har ikke glemt henne etter en måned, og alle jenter jeg treffer på, virker så lite attraktive.

Kanskje jeg gjør noe annet neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selvtillit, og jeg har opplevd at helt ukjente jenter har prøvd å ta første steget med meg, men jeg har aldri unyttet det. Jeg har bare latt som at jeg er sjenert. For jeg har ikke hatt lyst til å bruke noen, bare fordi jeg fått en sjans.

Men jeg har en følelse av at jeg kanskje kommer til å angre resten av livet på hun siste jeg lot gå.

Har ikke glemt henne etter en måned, og alle jenter jeg treffer på, virker så lite attraktive.

Kanskje jeg gjør noe annet neste gang...

Så du er altså en gutt med selvtillit, men som samtidig er så snill og ordentlig at du ikke vil utnytte noen du ikke er interessert i. Det er jo bra.

Men hvis du faktisk er interessert så trenger du vel ikke å være avvisende da også?

(Ellers er ikke 1 mnd. lang tid, du glemmer henne sikkert snart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ukjent_*
Så du er altså en gutt med selvtillit, men som samtidig er så snill og ordentlig at du ikke vil utnytte noen du ikke er interessert i. Det er jo bra.

Men hvis du faktisk er interessert så trenger du vel ikke å være avvisende da også?

(Ellers er ikke 1 mnd. lang tid, du glemmer henne sikkert snart)

Når jeg merker fysisk attraksjon til en jente som er helt ukjent, så vet jeg at det bare er en illusjon skapt av hjernen for å fremme reproduksjon.

Det må noe mer til enn fysisk attraksjon for å få ett forhold til å vare. For å finne ut om det

er noe mer, så må jeg nødvendigvis ta kontakt. Om det viser seg at hun har en personlighet som jeg ikke kan greie å leve med, da må jeg være ærlig og si dette.

Dermed ender jeg kanskje opp med at hun mener jeg er kald og en drittsekk.

Men det er helt sikkert ingen andre enn meg som tenker slik, finnes helt sikkert mange snille og ordentlige menn der ute, som ikke tenker over dette, og som ufrivillig blir til drittsekker når de finner ut at de egentlig ikke har noe tilfelles med den jenta de har blitt så betatt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ordentlige guttene dukker opp fra nowhere!:) Dvs iallefall er det min erfaring. Jeg var ikke ute etter største jentefuten i byen, men liker de som er litt mer rolige og klar for etablering. Var singel en stund, da var det bare kiser (les: mannar som er pene, som VET at de er pene, og som bare vil p**e og så takke for seg) som var frampå. Gav til slutt opp, og gikk etterhvert ut på byen bare for å ha det gøy, ikke for å kikke på mannar. (jada, vet det heter menn, men kommer fra Haugesund, her heter det mannar..:P)

Midt oppi alt dette, dukker min nåværende kjære opp, uten å gjøre så veeeldig mye ut av seg. Men allikevel var det noe ved ham. Han viste at han var litt interessert ("skal du noe i kveld, skal vi se en film?", ble med meg på en 8 timers kjøretur for å hente bilen min etc.). Og nå har vi vært sammen i snart 1 år og ting er fremdeles like bra.

Så min konklusjon er:

de ordentlige guttene kommer når du ikke venter dem.

Meg --> :klemmer: <-- Min kjære

hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg merker fysisk attraksjon til en jente som er helt ukjent, så vet jeg at det bare er en illusjon skapt av hjernen for å fremme reproduksjon.

Det må noe mer til enn fysisk attraksjon for å få ett forhold til å vare. For å finne ut om det

er noe mer, så må jeg nødvendigvis ta kontakt. Om det viser seg at hun har en personlighet som jeg ikke kan greie å leve med, da må jeg være ærlig og si dette.

Dermed ender jeg kanskje opp med at hun mener jeg er kald og en drittsekk.

Men det er helt sikkert ingen andre enn meg som tenker slik, finnes helt sikkert mange snille og ordentlige menn der ute, som ikke tenker over dette, og som ufrivillig blir til drittsekker når de finner ut at de egentlig ikke har noe tilfelles med den jenta de har blitt så betatt av.

Får jeg spørre om du anser deg for å ha andre moralske regler enn andre, slik at du tåler svært lite? Og har du sagt ifra på forhånd, slik at jenta da vet hvor grensene går og ikke får for sterke følelser for deg før du kvitter deg med henne?

Er det ikke egentlig litt "umoralsk" om man ikke kan tilgi eller forstå andre og at alle må leve etter dine regler.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avsporing av tråden, muligens. Men skrev du ikke at du kanskje kom til å angre resten av livet på at du lot hun siste gå? Hvis du fant ut at du ikke likte personligheten hennes er det vel heller ikke noe å angre på? (Eller var det ikke samme jenta det var snakk om?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_ukjent_*
Får jeg spørre om du anser deg for å ha andre moralske regler enn andre, slik at du tåler svært lite? Og har du sagt ifra på forhånd, slik at jenta da vet hvor grensene går og ikke får for sterke følelser for deg før du kvitter deg med henne?

Er det ikke egentlig litt "umoralsk" om man ikke kan tilgi eller forstå andre og at alle må leve etter dine regler.....

Er tolerant, og ikke religiøs, folk kan gjøre akkurat hva de vil uten at jeg ser ned på de. Det jeg mente med personlighet, var ting som intelligens, livsstil og interesser. Jeg mener at det må være en viss likhet der for at det skal være noe håp. Men det er ikke lett å finne ut av det uten å snakket en del sammen på forhånd.

Og for å ikke spore tråden helt av. De ordentlige guttene finnes der ute, om du er heldig å møte en som leter etter en som deg, men en enkelt gutt kan ikke alltid være ordentlig og snill for alle jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for å ikke spore tråden helt av. De ordentlige guttene finnes der ute, om du er heldig å møte en som leter etter en som deg, men en enkelt gutt kan ikke alltid være ordentlig og snill for alle jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente med personlighet, var ting som intelligens, livsstil og interesser. Jeg mener at det må være en viss likhet der for at det skal være noe håp. Men det er ikke lett å finne ut av det uten å snakket en del sammen på forhånd.

Håper du lot henne vite at det var disse tingene som var grunnen til at du ikke var interessert mer.

Bedre å få vite sannheten, selv om den er brutal, enn å sitte å gruble.

Ellers vil jeg si at det er mange snille og ordentlige (single) unge menn på universitetet, hvor jeg jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tolerant, og ikke religiøs, folk kan gjøre akkurat hva de vil uten at jeg ser ned på de. Det jeg mente med personlighet, var ting som intelligens, livsstil og interesser. Jeg mener at det må være en viss likhet der for at det skal være noe håp. Men det er ikke lett å finne ut av det uten å snakket en del sammen på forhånd.

Vel, da håper jeg du lever som du preker..Det finnes nemlig de som ikke gjør det. Og som blåser opp alle småe bagateller til store orkaner og aldri kan tilgi eller forstå andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...