Kalorina Skrevet 11. september 2008 #1 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg har så lyst på en skikkelig rød jakke, en vinterjakke, ikke en sånn tynn høstjakke. Er det å finne noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #2 Del Skrevet 11. september 2008 Tenker du på ull, boble, skall....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 11. september 2008 #3 Del Skrevet 11. september 2008 Tenker du på ull, boble, skall....? hei! Hennes og marurtiz har en veldig fin en veldig rød høstjakke,litt ull. god og varm! 498 eller 599,- kr for denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalorina Skrevet 12. september 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 12. september 2008 hei! Hennes og marurtiz har en veldig fin en veldig rød høstjakke,litt ull. god og varm! 498 eller 599,- kr for denne Hei du Jeg har sett på den, men den er litt for orange syns jeg. Men takk for at du tipset :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalorina Skrevet 12. september 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 12. september 2008 Tenker du på ull, boble, skall....? Jeg tenker hva som helst egentlig, men hva er skall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yougogirl Skrevet 12. september 2008 #6 Del Skrevet 12. september 2008 Med skall mener man vel soft shell, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sorben Skrevet 14. september 2008 #7 Del Skrevet 14. september 2008 hei! Hennes og marurtiz har en veldig fin en veldig rød høstjakke,litt ull. god og varm! 498 eller 599,- kr for denne Litt på siden av emnet. Men jeg bestile denne jakken fra h&m sine nettsider. På bilden hadde den svarte knapper. Da jeg fikk den i posten hadde den røde knapper... Flere som har opplevd det samme? og hvilke farge har den på knappene i butikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå