Gå til innhold

Når kan man forvente at utdrikkingslaget blir??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Snuupi

Jeg bare lurer litt på når det er vanlig at utdrikkingslaget blir? Hvor lenge før bryllupet er det vanlig at det arrangeres? Det er ca. 1,5 måneder igjen til bryllupet, bør jeg begynne å "grue" meg allerede? :) Utrolig spennende dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt var 5 uker før vi skal gifte oss, mens sambo'n ble drukket ut 2 uker før (sist lørdag). Så om en uke eller to ville jeg begynt å gruve, men husk at de overrasker deg når du minst venter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuupi

Wæææ! Hjelp :ler: ! Blir litt nervøs nå jeg! Men jeg bare må få ønske deg kjempe tillykke i morgen, BrudJuni! Er du nervøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææ! Hjelp :ler: ! Blir litt nervøs nå jeg! Men jeg bare må få ønske deg kjempe tillykke i morgen' date=' BrudJuni! Er du nervøs?[/quote']

Begynner å bli litt nervøs, men ennå er det jo igien 1 uke. Vi gifter oss 14. juni, men alt begynner å falle på plass nå.

Skal forresten i bryllup i samme kirke og lokale i morgen, så vi får jo en generalprøve på vårt eget, hvor vi kan se hva vi har glemt/mangler og hva vi evnt. kan gjøre annerledes. Bl.a. skal jeg da bestemme meg for hvordan bordplasseringen vår skal bli, 3 eller 4 utstikkere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuupi

Ups! Det var jo en aldri så liten blemme :oops: ! Trodde det var i morgen, jeg... Men det er jo fint med en generalprøve som du sier! Blir dere mange gjester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt utdrikkingslag var 4 uker før.

Brudgommen skal ha 1 uke før.

Kanskje litt tidlig å brgynne å grue seg 1,5 måneder i forveien?

Men en ting er sikkert ja: Det skjer når du minst venter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok du kan vente deg et når som helst da ja. Det er vel vanlig å ta det fra 5-1 uke før brullupet tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Når det gjelder utdrikningslaget ditt, tror jeg du kan regne med at det kan komme når som helst nå. Dette fordi vi nærmer oss ferietider, hvor mange reiser bort. Selv gifter jeg meg 2 august, og har en sterk følelse på at mitt utdrikningslag vil bli i løpet av juni, da de fleste av mine venner avvikler ferie i juli.

Uansett, ha et festlig utdrikningslag :briller:

Sig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik, du er ikke alene om å begynne å grue deg. Våre forlovere har forlangt å få nøkler inn til leiligheten vår. De ville kunne komme og hente oss når det passet dem.

Vi gifter oss ikke før 9. august (det er jo bare 2 mnd til da...), men pga ferieavvikling og at min forlover skal i 2 andre bryllup før vårt, og vi skal i 2 50-års lag i juli begynner virkelig tiden å bli knapp. For å si det slik, jeg sover ikke best om natten i helgene for tiden... Er så bekymret for at det plutselig skal stå en gjeng rundt senga da jeg våkner opp om morgenen...

Jeg prøver å la være å tenke så mye på det, og heller la det komme når det kommer (lettere sagt enn gjort, men likevel).

Frem til da får du nyte sommeren og det fine været ute.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde utdrikningslag pleide å vær uka før eller to uker før bryllupet. Synes iallefall det var litt tidlig å begynne å grue seg. Det skal jo liksom være siste kvelden på fest før bryllupet. Hvis man har det flere måneder før, så rekker man jo flere fester i mellomtiden... :D

Jeg fikk vite når mitt utdrikningslag var, for det var den eneste helgen jeg kunne på grunn av eksamen og barnedåp.. Fikk likevel ikke vite noe om når, hvor. Dagen før fikk jeg et brev med beskjed om at det måtte åpnes før kl ni neste morgen.

Og forresten. Tror ikke du trenger å grue deg heller. Regner med at vennene dine kjenner deg, og ikke finner på ting som de vet at du ikke liker. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...