Gå til innhold

Blomstrete kjole

tante fiolett

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De har en lignende på gina tricot. Men den har bare blomster nede. Ellers er fasongen ganske lik. Litt kortere er den nok, men veldig fin:) (svart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en lignende på gina tricot. Men den har bare blomster nede. Ellers er fasongen ganske lik. Litt kortere er den nok, men veldig fin:) (svart)

Takk, skal ta en tur på Gina Tricot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gamble på at LaRedoute leverer før tiden. Jeg bestilte en sommerkjole i våres, men så ikke før jeg hadde bestilt at den ikke kunne leveres før i august. Litt kjedelig da jeg hadde tenkt å ha den i sommerferien, men men.

Kjolen kom i juni den :-) og ble med i sommerferiegarderoben.

Så du kan jo ta sjansen, hvis du ikke finner den på GT istedenfor da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gamble på at LaRedoute leverer før tiden. Jeg bestilte en sommerkjole i våres, men så ikke før jeg hadde bestilt at den ikke kunne leveres før i august. Litt kjedelig da jeg hadde tenkt å ha den i sommerferien, men men.

Kjolen kom i juni den :-) og ble med i sommerferiegarderoben.

Så du kan jo ta sjansen, hvis du ikke finner den på GT istedenfor da.

Hm, ja, kanskje jeg skal prøve det - siden det jo er den kjolen jeg egentlig vil ha - før jeg reiser på ferie om 1 måned. Takk for tips igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være verdt å sjekke den ut:) Hadde nemlig også lyst på den du har tenkt å bestille, men droppet det pga lang levering.

Synd den på gina ikke passet over brystet:( (så har du store bryst passer den dessverre ikke)

ellers er det jo halve prisen da om den skulle passe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...