Engel Skrevet 6. juni 2003 #1 Del Skrevet 6. juni 2003 Noen som fikk med seg reprisen på sex og singelliv i går? Der de er i bryllup og Chalotte er brudepike, med en nydelig sort kjole. Noen som har sett en lignende kjole i hvitt? Altså halterneck som knyttes bak nakken og endene henger flagrende nedover ryggen, og kjolen er veldig lav i ryggen, altså helt bar rygg. Kunne nemlig tenkt meg å gifte meg i en lignende kjole, bare i hvitt.... Noen som har sett noe sånt? Eller må jeg høre om noen kan sy for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. juni 2003 #2 Del Skrevet 6. juni 2003 Hvis det er den sorte sateng kjolen du tenker på så var det en Donna Karan kjole som DK laget spesielt for serien. Den har dyp ryggskjæring og som du skrev halterneck. En slike kjole er det nok enklest og få sydd, da vil den også passe kroppen din perfekt. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2003 #3 Del Skrevet 6. juni 2003 Ja! Det var en nyyydelig kjole..! jeg kunne også tenke meg en slik.. men vil ha den i en mørk farge.. ikke hvit.. som brud blir det nok noe med mer dekket rygg (bestemødre, kirke, midt på dagen.. mange grunner til at jeg føler for å dekke meg mer til) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 6. juni 2003 #4 Del Skrevet 6. juni 2003 Takk Minnie! Er nok best å ta en prat med noen som kan sy ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2003 #5 Del Skrevet 6. juni 2003 Vet en som har fått sydd lignende kjole hos http://somaras.no Ta kontakt og hør med henne............. _______________________ Rimelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel, ikke pålogget Skrevet 6. juni 2003 #6 Del Skrevet 6. juni 2003 Takk, gjest. Kan ikke akkurat påstå at jeg liker kjolene til somaras, men hun er sikkert flink å sy, så med gode tegninger blir det kanskje bra. Får nok undersøke litt rundt omkring tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå