Gå til innhold

Går verden under i dag?


Gir

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det er litt festlig at Dan Brown skrev om dette for lenge siden. Det gikk bra i boka hans ;)

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer veldig på hva de kommer til å finne ut. Potensielt kan de finne ut hvordan noe oppstår fra ingenting (anti-materie), og da er vi et langt skritt nærmere å finne ut hvordan universet ble skapt. Spennende dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En annen mann
Hva tror dere? Forskere skal gjenskape Big bang. Noen tror dette kan bety slutten for jordas eksistens, andre mener at dette forsøket er helt nødvendig for menneskehetens overlevelse.

Forsøket er i gang, så kanskje vi vet svaret om noen timer...

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/09/10/546355.html

Får nok ikke vite svaret i dag. LHC skal riktignok sette i gang partikkelakselerasjon i dag, men de skal ikke tvinge frem kollisjoner før de kommer opp i høy nok hastighet, som av det jeg leste i Aftenposten skjer innen en måned eller så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er litt festlig at Dan Brown skrev om dette for lenge siden. Det gikk bra i boka hans ;)

Hvor lenge siden? Dette har vært planlagt veldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I klassen til barnet mitt ble dette diskutert, om verden ville gå under eller ikke, og da var det en av jentene som begynte å gråte. Så man bør kanskje tenke over hvordan man snakker med barn om dette når de stiller oss spørsmål, mange barn er redde for å dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med verdens undergang i går var så utrolig blåst opp av vg og dagbladet. For øyeblikket sender de jo uansett bare protoner i en retning, og senere skal de teste den andre retningen. Altså ingen kollisjon. I oktober skal de faktisk kræsje, så det er jo da verden evt. skal gå under. Ikke for at det kommer til å skje uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nuvel, verden har blitt spådd til å gå "under" flere ganger...jeg er her fortsatt jeg....trur eg...vet sannelig ikke helt hvor jeg er jeg!?

Kanskje jeg NÅ er der verden gikk under ??? Helt likt som der jeg var før verden gikk under....

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LHC er ett tegn fra Gud, endetiden er her!!

..husk å gi godt med penger i kollektbøssa neste søndag!

Håper det ikke er den kristne guden det er snakk om, for han tror ikke på big bang og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ikke er den kristne guden det er snakk om, for han tror ikke på big bang og slikt.

Men er det en ting prester har lært oss er at Han tror på penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...