Gossip girl Skrevet 13. april 2009 Forfatter #1341 Del Skrevet 13. april 2009 Kos deg med H&A Vi snakkes etterpå om det nå var koselig... gråt og gråt og gråt jeg Jeg viste jo at du skulle dø, så ble ikke så mye gråt, et par tårer Var værre når lyn døde, sykt vanskelig! Men sån liten baby som kit fikk vil jeg ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 13. april 2009 #1342 Del Skrevet 13. april 2009 Ja, jeg visste det jeg også Men det ble da trist likevel Sånn baby kunne jeg også tenkt meg ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 13. april 2009 #1343 Del Skrevet 13. april 2009 tenkte jeg skulle stikke innom å snoke litt Blir spennende og følge med fremover her ja Håper det klaffer for dere snart!!! Hvordan var påsken da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 13. april 2009 Forfatter #1344 Del Skrevet 13. april 2009 hei netta Velkommen til boken min Påska har vært strålende, fått pleiet kjærligheten ********** Da var det en ny PP på oss Har ikke tallet på PP'er lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 13. april 2009 #1345 Del Skrevet 13. april 2009 Stooooor fra meg og lykke til i neste periode. Foresten bele jeg så nyskjerrig på det du skrev om den serien du skulle se ??? Noen som døde eller noe ? sjønnte ingeting jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. april 2009 #1346 Del Skrevet 13. april 2009 Innom med en mandags Vi gir ikke opp Gossip For en gang blir det vår tur til å rusle på tur og utforske grøftekanten og plukke hestehov med våre små håpefulle Det er den dagen jeg prøver å se frem til når dagene ikke er de beste, ikke alltid det er like lett men jeg prøver så godt jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. april 2009 #1347 Del Skrevet 13. april 2009 En dag blir det vår tur til å tusle rundt med våre små håpefulle ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 13. april 2009 #1348 Del Skrevet 13. april 2009 Dumme mensen!!! Men snart... bare hold ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 13. april 2009 #1349 Del Skrevet 13. april 2009 En gang om ikke lenge er det deres tur! Hvordan er det med pergo, tar man ny kur hver syklus? Kan ingenting om dette jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 14. april 2009 #1350 Del Skrevet 14. april 2009 Her har jeg jammen gått glipp av altfor mye! Første dag på jobb og greier, så utrolig spennende! Høres ut som du trives hittil? Godt arbeidsmiljø? Det er ganske greit å begynne i en jobb med folk på den alderen der, de kan fremdeles se tilbake på åssen det var å komme ny ut i jobb samtidig som man også har litt til felles med de fleste av dem Får håpe at gravid-magen smitter over! Dumme mensen.. syns du er så sterk jeg, som står på og ikke gir opp. Det er jo sånn man må, men slettes ikke alle som hadde klart å stå på så lenge tror jeg Fortsetter å krysse fingrene alt jeg kan for deg gossip, så skal det nok gå! Vi satser på denne PP! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 14. april 2009 #1351 Del Skrevet 14. april 2009 Kanksje like greit å ikke telle pp også.. Men den sitter nok neste gang skal du se HÅPER DET!! Jeg følger iallfall med videre Håper du trives i den nye jobben din fda ikke gi opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 14. april 2009 Forfatter #1352 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Stooooor fra meg og lykke til i neste periode. Foresten bele jeg så nyskjerrig på det du skrev om den serien du skulle se ??? Noen som døde eller noe ? sjønnte ingeting jeg Ja var ei dame i H&A som døde! Innom med en mandags Vi gir ikke opp Gossip. For en gang blir det vår tur til å rusle på tur og utforske grøftekanten og plukke hestehov med våre små håpefulle. Det er den dagen jeg prøver å se frem til når dagene ikke er de beste, ikke alltid det er like lett men jeg prøver så godt jeg kan En dag blir det vår tur til å tusle rundt med våre små håpefulle ja. Dumme mensen!!! Men snart... bare hold ut SNART!!! Her har jeg jammen gått glipp av altfor mye! Første dag på jobb og greier, så utrolig spennende! Høres ut som du trives hittil? Godt arbeidsmiljø? Det er ganske greit å begynne i en jobb med folk på den alderen der, de kan fremdeles se tilbake på åssen det var å komme ny ut i jobb samtidig som man også har litt til felles med de fleste av dem Får håpe at gravid-magen smitter over! Dumme mensen.. syns du er så sterk jeg, som står på og ikke gir opp. Det er jo sånn man må, men slettes ikke alle som hadde klart å stå på så lenge tror jeg Fortsetter å krysse fingrene alt jeg kan for deg gossip, så skal det nok gå! Vi satser på denne PP! Ja trives Virker som et bra arbeidsmiljø til nå Men hardt å jobbe når jeg har blitt så vant med MYE fri Kanksje like greit å ikke telle pp også.. Men den sitter nok neste gang skal du se HÅPER DET!! Jeg følger iallfall med videre Håper du trives i den nye jobben din fda ikke gi opp Nei når man har prøvd sååå lenge er dte kanskje like greit å gi opp tellinga Endret 14. april 2009 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 14. april 2009 Forfatter #1353 Del Skrevet 14. april 2009 En gang om ikke lenge er det deres tur! Hvordan er det med pergo, tar man ny kur hver syklus? Kan ingenting om dette jeg En kur skal vare den mnd man tar den og neste sier de. Så tar ikke tabletter denne mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. april 2009 #1354 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) En dame som døde i H&A :cry: Hvem da?? Har falt litt ut i det siste der jeg.. PM? Hvis du ikke vil avsløre det i offentligheten Endret 14. april 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 14. april 2009 Forfatter #1355 Del Skrevet 14. april 2009 En dame som døde i H&A :cry: Hvem da?? Har falt litt ut i det siste der jeg.. PM? Hvis du ikke vil avsløre det i offentligheten Avsløre det i offentligheten?! Har jo gått på tv av alle ting Det er Beth Hunter som døde i ei bilulykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. april 2009 #1356 Del Skrevet 14. april 2009 Avsløre det i offentligheten?! Har jo gått på tv av alle ting Det er Beth Hunter som døde i ei bilulykke! Jeg sa at jeg hadde kommet litt ut av H&A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 15. april 2009 #1357 Del Skrevet 15. april 2009 Hva er H&A? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 15. april 2009 #1358 Del Skrevet 15. april 2009 Home & Away Ellers da, noe nytt som skjer utenom mensen og prøvingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. april 2009 Forfatter #1359 Del Skrevet 15. april 2009 Hva er H&A? Du har gått glipp av den beste serien ever Home & Away Ellers da, noe nytt som skjer utenom mensen og prøvingen? Nei det er lite som skjer egentlig Jobber ikke på onsdager, skal jobbe med b oppgaven de dagene fram til juni. Menb i dag har jeg bare ligget på sofan å ikke orket tv og data ei gang. Plages med en voldsom hodeverk siden TR kom. Lurer på om det er i sammenheng med pergoen :klø: Har vært å gått en tur med mannen i det fine været, lukter møkk over alt Bøndene har gjødslet godt i påska! Men føler det nærmer seg sommer. Har der ejenter planklagt ferien for i sommer?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 15. april 2009 #1360 Del Skrevet 15. april 2009 Home & Away Takk Du har gått glipp av den beste serien ever Skjønner dette. Fulgte med på det for mange år siden nå Pippa og gjengen var med, men er liksom ikke det samme når det er så mange nye. Så nå blir det bare til at jeg titter innom hvis jeg er hjemme fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå