Gjest faerytale Skrevet 15. mars 2009 #1121 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg skal gjøre skolearbeid, rydde i leiligheten, legge sammen klær og ut i frisk luft God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #1122 Del Skrevet 15. mars 2009 Søndag: Jobbe med b.oppgaven Middag: Fiskekaker i brunsaus Trening: Gå tur - Har egentlig alt 8,3 trimpoeng, men greit det litt til ------------------------------ Egentlig ikke fått hjort noe annet enn husarbeid og laget middag i dag Hvor har dagen forsvunnet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 15. mars 2009 #1123 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg lurer også på hvor dagen har blitt av Jeg vil at helga skal vare lenger, jeg er ikke klar for en ny uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #1124 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg lurer også på hvor dagen har blitt av Jeg vil at helga skal vare lenger, jeg er ikke klar for en ny uke Jeg er veldig klar for neste uke Skjer så mye Onsdag morgen setter jeg meg på toget for å treffe et par venninner, så på kvelden reiser jeg med tiget til bygda. Og da skal vi jaggu meg rigge oss til i leiligheten der og blir der helt til søndag. Gleder meg som en unge Men forstår jo at du kanskje ikke er like klar for ny uke Men du? jeg har kjøpt en liten bursdagsoppmerksomhet til ei jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 15. mars 2009 #1125 Del Skrevet 15. mars 2009 Så moro å ordne leiligheten da Får håpe dere får det helt perfekt da Har du fått handla inn alt på lista i bloggen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 15. mars 2009 #1126 Del Skrevet 15. mars 2009 Bursdagsoppmerksomhet til ei jente? Jeg tror jeg vet hvem det er! Kan det vente til 1. april? Busy busy på skolen for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #1127 Del Skrevet 15. mars 2009 Så moro å ordne leiligheten da Får håpe dere får det helt perfekt da Har du fått handla inn alt på lista i bloggen da? Blir koselig Men alt har vi ikke fått handlet inn, er ikke plass til mer i bilen nå :dåne: Så får nok ta med mer til påska Vi hadde så mye fra før stablet i skap og skuffer så blir greit å få det i bruk der Bursdagsoppmerksomhet til ei jente? Jeg tror jeg vet hvem det er! Kan det vente til 1. april? Busy busy på skolen for tiden Ja var meningen det skulle være til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 16. mars 2009 #1128 Del Skrevet 16. mars 2009 Gratulerer så mye med jobb :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #1129 Del Skrevet 16. mars 2009 Gratulerer så mye med jobb :hoppe: Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #1130 Del Skrevet 16. mars 2009 Mandag Jobbe med b.opggaven på skolen fra 08.30-14.00 Bestille legetime til mannen Rydde leiligheten Pakke til hjemreise + innflytting Middag: ? Trening: Gå tur Tirsdag: Rydde ferdig i leilighet Pakke bilen (forstår ikke hvordan vi skal få med alt) Printe ut togbillett Middag: rester? Trening: Aerobic + styrke Onsdag: Reise til ei vennine med tog kl 9 Torsdag - Søndag: Er i bygda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 16. mars 2009 #1131 Del Skrevet 16. mars 2009 Flink du er som trener. Blir litt inspirert jeg altså! Ser du skal farte litt. Ha en fin tur Koselig å besøke venninner. Bygda, er det der du er ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #1132 Del Skrevet 16. mars 2009 Bygda er hjemplassen vår ja Blir deilig å komme seg hjem! Godt du kan bli inspirert her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #1133 Del Skrevet 16. mars 2009 Var just på do, og der var det rosa :gråte: Forstår ingenting Syklusen hadde jo stablisert seg på 32 dager, er bare 29 dager nå Kjenner bare hvordan tårene triller, pleier psyke meg opp dagen jeg venter på mensen, sjekker trusa nesten hver time, men i dag var jeg ikke forbredt. Skuffelsen ble så stor selv om jeg var 99,9 % sikker på at jeg ikke var gravid. Hadde jeg bare fått forbredt meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 16. mars 2009 #1134 Del Skrevet 16. mars 2009 Men en blødning nå TRENGER jo ikke være mensen. Går det over igjen ganske fort så KAN det jo være en festeblødning. Eller er du sikker på at du ikke har hatt EL denne syklusen? Uansett så vil jo pergoen fikse syklusene dine? Etter hva jeg har forstått så vil dette gjøre at corpus luteum blir sterkere og en får vanligvis lengre lutealfase. En eventuell kort syklus nå betyr jo bare at dere kommer i gang med pergo og skikkelig prøving litt raskere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #1135 Del Skrevet 16. mars 2009 Men en blødning nå TRENGER jo ikke være mensen. Går det over igjen ganske fort så KAN det jo være en festeblødning. Eller er du sikker på at du ikke har hatt EL denne syklusen? Uansett så vil jo pergoen fikse syklusene dine? Etter hva jeg har forstått så vil dette gjøre at corpus luteum blir sterkere og en får vanligvis lengre lutealfase. En eventuell kort syklus nå betyr jo bare at dere kommer i gang med pergo og skikkelig prøving litt raskere! Var bare ikke forbredt på det i dag Blødningen er så pas sterk at det er nok Tr som kommer... Aner ikke om jeg har EL eller ikke Legen sier nei mens el-testene mine sier ja. Ja da var det Pergo oppstart, ønsket bare ikke begynne på de hjemme i bygda Hvordan går det med din blødning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 16. mars 2009 #1136 Del Skrevet 16. mars 2009 Er greiest når kroppen gjør som forventet, er enig i det! For min del så ble kom det litt mer friskt blod etter å ha vært hos legen, men tilbake igjen til brun spotting. Denne usikkerheten tar livet av meg... Føler meg helt tom og føler liksom ingenting i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #1137 Del Skrevet 16. mars 2009 Er greiest når kroppen gjør som forventet, er enig i det! For min del så ble kom det litt mer friskt blod etter å ha vært hos legen, men tilbake igjen til brun spotting. Denne usikkerheten tar livet av meg... Føler meg helt tom og føler liksom ingenting i det hele tatt Uff tenker på deg, håper du kalrer å ta det med ro og hvile. Krysser fingrene for den lillespiren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #1138 Del Skrevet 17. mars 2009 Tirsdag: Rydde ferdig i leilighet Pakke bilen (forstår ikke hvordan vi skal få med alt) - vi fikk med alt Printe ut togbillett Middag: taco Trening: avlyst pga TR! Da var vi nesten ferdig pakket. Fikk med hele lasset i bilen, helt stappa Ellers blir det rolig her, vet unntak fra litt husarbeid som må gjøres før vi drar. Har enda store smerter, hadde håpt de forsvant i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 17. mars 2009 #1139 Del Skrevet 17. mars 2009 Innom med :klemmer: Blir vel godt å få reist hjem etter en kjip nedtur nå i begynnelsen av uken. Kan kanskje få tankene litt over på andre ting? Håper smertene gir seg litt og at du kan få en fin tirsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 17. mars 2009 #1140 Del Skrevet 17. mars 2009 Heisann! Ser jeg har gått glipp av mye her nå... Så flink du er til å trene da! Har vært støttemedlem i elixia en god stund nå jeg... Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå