Gossip girl Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #581 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg må bestemme meg for hva jeg vil skrive b oppgaven min om innen i morgen. Å jeg klarer ikke bestemme meg klart å få det ned til disse tre temaene nå: 1. Ungdom og rus 2. ungdom og kriminalitet 3. barn av psykisksyke foreldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. januar 2009 #582 Del Skrevet 19. januar 2009 3 gode temaer det der. Vanskelig å velge mellom dem kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. januar 2009 #583 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg synes nr. 3 hørtes mest interessant ut, men alle var gode temaer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 19. januar 2009 #584 Del Skrevet 19. januar 2009 Spennende oppgaver du kan velge mellom da. Jeg likte oppgaven om kriminalitet, men så er det jo mitt fagfelt også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. januar 2009 #585 Del Skrevet 19. januar 2009 Seint Går såå lang tid å strikke en runde syns jeg. Men er på gang hvertfall med ei babyjakke som jeg får hjelp av en vis pys her inne av, men kommer til å ta noen månder, blir ikke mer en 1-3 runder per dag! Så greit at du har pys i nærheten da Jeg må nok ta med prosjektet til garnbutikken når jeg kommer litt oppover på jakken Mønsterlesing er ikke min sterke side MEn jeg har da klart å legge opp 140 masker helt alene for meg selv Håper det kommer til å se bra ut Spennende tema til oppgaven da, kan se for meg at det er vanskelig å velge. Tror jeg hadde prøvd meg på nr. 2 kanskje Håper du bilr fornøyd med det temaet du velger Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. januar 2009 #586 Del Skrevet 19. januar 2009 Mønsterlesing er ikke min sterke side Du kan jo bare spørre Pysepusen Klarer som regel å svare på spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #587 Del Skrevet 20. januar 2009 3 gode temaer det der. Vanskelig å velge mellom dem kan jeg tenke meg. Jeg synes nr. 3 hørtes mest interessant ut, men alle var gode temaer Spennende oppgaver du kan velge mellom da. Jeg likte oppgaven om kriminalitet, men så er det jo mitt fagfelt også da. Spennende tema til oppgaven da, kan se for meg at det er vanskelig å velge. Tror jeg hadde prøvd meg på nr. 2 kanskje Håper du bilr fornøyd med det temaet du velger Lykke til Ja alle 3 er tema jeg liker derfor det var vanskelig å velge. Også da jeg syns alle 3 er relevante for videre arbeid i barnevern eller barne og ungdoms institusjon. Rus og kriminalitet har jeg jobbet mye med i praksisen min, syns det var utrolig spennende så ble til at det sto mellom de to. Ble til jeg valgte rus tilslutt da det er det jeg kommer til å jobbe mest med etter studiet tror jeg. Ungdommer ruser seg nå fra før de er 15 år, så vet at mange av sakene i barnevernet på ungdomsavdelingen er rus og atferd, Så greit at du har pys i nærheten da Jeg må nok ta med prosjektet til garnbutikken når jeg kommer litt oppover på jakken Mønsterlesing er ikke min sterke side MEn jeg har da klart å legge opp 140 masker helt alene for meg selv Håper det kommer til å se bra ut Flink du er Pys la opp alle mine, hun er så snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 20. januar 2009 #588 Del Skrevet 20. januar 2009 Spennende tema. Greit å ta noe man skal jobbe med etter studiene også. Rus og kriminalitet henger jo ofte sammen. Hva slags oppgave er det forresten? Avsluttende eksamensoppgave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #589 Del Skrevet 20. januar 2009 Spennende tema. Greit å ta noe man skal jobbe med etter studiene også. Rus og kriminalitet henger jo ofte sammen. Hva slags oppgave er det forresten? Avsluttende eksamensoppgave? Ja det henger veldig sammen. Det er bacheloroppgaven min Fritt valg til å fordype seg i noe på 20 studiepoeng, rart å ikke ha skole å kun lese og skrive resten av semesteret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 20. januar 2009 #590 Del Skrevet 20. januar 2009 Smertestillende som ikke må tas når man prøver å bli gravid Må ha den her for min egen del Jeg er avhengig av naproxen!! Hva skal jeg bruke istedet tro...? Ibumetin stod ikke på liste, kanskje jeg kan bruke det...? Godt du la frem denne, hadde ikke jeg tenkt på!! Spennende tema du skal skrive om!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #591 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg er avhengig av naproxen!! Hva skal jeg bruke istedet tro...? Ibumetin stod ikke på liste, kanskje jeg kan bruke det...? Godt du la frem denne, hadde ikke jeg tenkt på!! Spennende tema du skal skrive om!! Jeg må også ha Naproxen når jeg får TR. Men jeg tar 1/2 vist jeg skal på jobb når den kommer. Vist ikke legger jeg meg med varmeflasker og paracet å dropper all skole og planer de dagene, men kan liksom ikke skulke jobb. Et must i prøving og graviditet er felleskatalogen søker alltid opp en medisin før jeg tar den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 20. januar 2009 #592 Del Skrevet 20. januar 2009 Ibumetin var ikke bra det heller... Kan bruke det hvis man prøver å bli gravid og i 1. og 2. trimester, men ikke i 3. trimester. Men det stod også at bruk tidlig i svangerskap kan føre til abort, så da unngår man jo det... Hmm, ser ut som jeg må bestille fysioterapi istedet... Takk for link!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #593 Del Skrevet 20. januar 2009 Da var der tiden for å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 20. januar 2009 #594 Del Skrevet 20. januar 2009 Veldig spennende tema ja Er mye man ikke kan ta når man prøver å bli/er gravid. Har bare tatt 1 paracet siden jeg begynte prøvingen, og det er veldig bra for å være meg. Pleier å ha lav terskel for å ta smertestillende mot hodepine, da jeg er så redd for å få migrene. Men har *bank i bordet* ikke hatt migrene siden jeg ble gravid. Har fått resept på paralgin forte dersom det skulle komme, men har ikka akkurat lyst å ta det. Kan jo umulig være bra for fosteret, så slått ut som jeg blir av det. Sov godt vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. januar 2009 #595 Del Skrevet 20. januar 2009 Da var der tiden for å God natt Gossip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #596 Del Skrevet 21. januar 2009 Veldig spennende tema ja Er mye man ikke kan ta når man prøver å bli/er gravid. Har bare tatt 1 paracet siden jeg begynte prøvingen, og det er veldig bra for å være meg. Pleier å ha lav terskel for å ta smertestillende mot hodepine, da jeg er så redd for å få migrene. Men har *bank i bordet* ikke hatt migrene siden jeg ble gravid. Har fått resept på paralgin forte dersom det skulle komme, men har ikka akkurat lyst å ta det. Kan jo umulig være bra for fosteret, så slått ut som jeg blir av det. Sov godt vennen Måtte slå opp paralgin forte Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Data fra gravide kvinner som har brukt preparatet indikerer ikke skadelige effekter på svangerskapsforløpet, fosteret eller det nyfødte barnet. Ved langvarig behandling av moren ved graviditet er det sett neonatal abstinens. Det er sett neonatal respirasjonsdepresjon ved bruk av kodein ved fødsler. Overgang i morsmelk: Paracetamol går i liten grad over i morsmelk. Det er lite sannsynlig at barn som ammes blir påvirket ved terapeutiske doser. Men er alikevel noe med det å være ekstra forsiktig... **************************************** Ja da var det onsdag, planen var å gå på skolen å lese fra kl 9 til 14, men her sitter jeg hjemme å daffer Var så trøtt :søvn: Tordnet og lynte og haglet i natt så har sovet litt urolig! Får se om jeg klarer å lese noe hjemme, men er så utrolig dårlig på det. Er alltid noe annet som frister mer her I går vasket jeg badet, tok oppvasken og rydddet stua i stede for å lese Planen for dagen er: * Dans eller stepp som trening, litt styrke men være forsiktig, er så støl etter treningen fra i går. * Middag blir sprø stekt laks * Så var det den lesinga * Handle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 21. januar 2009 #597 Del Skrevet 21. januar 2009 Trener du på treningstudio, eller hjemme? Jeg har tenkt å spare mine penger og små trene litt hjemme. Tenkte ta situps og danse. Hehe. Danset i stuen før, og det kjenner man på mangen! Jeg tenker at jeg ikke har tid å være på treningstudio, pluss det er jo kjempe,kjempe dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #598 Del Skrevet 21. januar 2009 Trener du på treningstudio, eller hjemme? Jeg har tenkt å spare mine penger og små trene litt hjemme. Tenkte ta situps og danse. Hehe. Danset i stuen før, og det kjenner man på mangen! Jeg tenker at jeg ikke har tid å være på treningstudio, pluss det er jo kjempe,kjempe dyrt! Jeg trener hjemme nå, har kjøpt meg en step og har dansemate til PS. Trener step og aerobic til treningsvideoer jeg har funnet på nett. Trente før på studio, men hadde en tedens til å bli lite trening pga man må tilpasse seg en timeplan, hjemme gjør jeg det når det passer meg. Og ikke minst slipper jeg turen til og fra treningsstudio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #599 Del Skrevet 22. januar 2009 God morgen jenter Håper dere får en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 22. januar 2009 #600 Del Skrevet 22. januar 2009 Etter at jeg sluttet på pillen for 2 år siden fikk jeg sterkere og sterker smerter ved mensen. Til slutt ba jeg legen om å få noe som virket da Pinex var helt nyttesløst. Da fikk jeg Paralgin og endelig kunne de 2 første dagene i syklusen brukes normalt! Jeg visste fra før av at jeg ikke reagerer noe særlig på det heldigvis Spennende temaer du hadde ja, hadde muligens valgt det med psykiske foreldre selv. Håper alt er bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå