Gossip girl Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #461 Del Skrevet 5. januar 2009 Da kjøper jeg inn en gang jeg er innom jobb Heldiggen som har så lite skole! Lyst å være meg dette semesteret og ta matten? :klø: LOL, tror jeg holder meg til å holde deg med selskap når du er dritt lei matte I dag møtte jeg opp til skolen til time kl 8, men lærerne hadde vist ikke lyst å komme før 10 de Det er kipt! Jaja, får ta litt surfing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #462 Del Skrevet 5. januar 2009 Vært flink i dag, fulgt Grete rode planen Har vært ute å gått tur med mannen og trentstyrke etterpå, så ble 2,2 trimpoeng unnagjort Skal på kvadrat å handle litt nå, se om jeg finner noen gode plastbokser til matvarene. Likte ikke ikea sine, fant en til frokostblanding og spagetti der. syns mange av de andre var små og noen var ikke tette nok. Så jakten forsetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 5. januar 2009 #463 Del Skrevet 5. januar 2009 Kvadrat ja? Kanskje vi bor i samme område da:). I dag har jeg spist to måltider i Libra-ånden, men blir bare enda mer sulten av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #464 Del Skrevet 5. januar 2009 Kvadrat ja? Kanskje vi bor i samme område da:). I dag har jeg spist to måltider i Libra-ånden, men blir bare enda mer sulten av det.. Koselig med besøk Libra, hva slags kur/kosthold er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #465 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Plan for uka: I morgen Middag: Hvitløkstorsk med rotfrukter (385 kcal) utsatt Mat hos Pysepys Trening: lett dans?! * støvsuge - delegert til mannen * Vaske opp * Brette klær * rydde frysen - overfylt Onsdag Middag: Kyllinggryte (385 kcal) Trening: Gå tur + styrke * lese 1/2 kap og ta notater * Legetime Torsdag Middag: Wok * lese 1/2 kap ta notater * vaske badet * Møte Fredag Middag: Lasanje (335 kcal) Trening: kanskje tur * skole * møte Lørdag Middag: lage hamburger, bake hamburgerbrød selv?!(? kcal) Trening: steppe * lese * Møte Søndag Middag: Seibiff med løk (275 kcal) Trening: kanskje en kort tur, se an hvordan uka har vært Endret 6. januar 2009 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. januar 2009 #466 Del Skrevet 5. januar 2009 Oi, jeg ødelegger planen din i morgen Hm... skal lage den så lett som mulig, men kan ikke regne ut kalorier og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #467 Del Skrevet 6. januar 2009 Oi, jeg ødelegger planen din i morgen Hm... skal lage den så lett som mulig, men kan ikke regne ut kalorier og sånn kalorier trengs ikke regnes Å trenger ikke være super lett, spiser bare lettere resten av dagen, *super glad for å slippe fisk* Føler meg litt mørbanket i dag, tror det var styrketreningen i går... Tror jeg dropper noe av husarbeidet i dag å tar det i morgen. I dag skal jeg hvertfall vaske opp å fylle på mel og pasta i de ulike boksene jeg fikk meg i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. januar 2009 #468 Del Skrevet 6. januar 2009 Tusen takk for kjempekoselig besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #469 Del Skrevet 6. januar 2009 Tusen takk for kjempekoselig besøk! Tusen takk for en fin kveld Supert koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #470 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Plan for uka: Onsdag Middag: Hvitløkstorsk med rotgrønnsaker Trening: Gå tur + styrke * lese 1/2 kap og ta notater * Legetime * Rydde kjøkkenskapene Torsdag Middag: Kyllinggryte (385 kcal) * lese 1/2 kap ta notater * Gå tur * vaske badet * Møte Fredag Middag: Lasanje (335 kcal) Trening: kanskje tur * skole * møte Lørdag Middag: lage hamburger, bake hamburgerbrød selv?!(? kcal) Trening: steppe * lese * Møte Søndag Middag: Seibiff med løk (275 kcal) Trening: kanskje en kort tur, se an hvordan uka har vært Endret 8. januar 2009 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. januar 2009 #471 Del Skrevet 6. januar 2009 Det er en viktig egenskap å kunne delegere Gossip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 6. januar 2009 #472 Del Skrevet 6. januar 2009 Innom på surferunde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #473 Del Skrevet 7. januar 2009 Her har det vært en sunn dag i matvanene mine, fulgt GR til punkt å prikke *flink jente* Men likte ikke middagen, ble torsk med rotgrønnsaker, hate fisk Turen ble ikke så lang, men fikk da 0,5 trimpoeng Får ta det igjen i morgen Må nok stille klokka ellers sover jeg til 11, og da er hele dagen borte plutselig! Handlet litt på salg i dag *like* Overrasket mannen med noe for the bed room Så han ikke sa så mye om alt det andre jeg hadde kjøpt Må skal jeg sappe på tven å se om det fins noe i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. januar 2009 #474 Del Skrevet 7. januar 2009 Her har det vært en sunn dag i matvanene mine, fulgt GR til punkt å prikke *flink jente* Men likte ikke middagen, ble torsk med rotgrønnsaker, hate fisk Turen ble ikke så lang, men fikk da 0,5 trimpoeng Får ta det igjen i morgen Må nok stille klokka ellers sover jeg til 11, og da er hele dagen borte plutselig! Handlet litt på salg i dag *like* Overrasket mannen med noe for the bed room Så han ikke sa så mye om alt det andre jeg hadde kjøpt Må skal jeg sappe på tven å se om det fins noe i kveld Genialt triks Gossip Det skal jeg også prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. januar 2009 #475 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) dobbelt..... oppdaget det ikke før nå, et døgn etterpå snakk om å være treg Endret 8. januar 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #476 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) b]Torsdag Middag: Kyllinggryte (385 kcal) * lese 1/2 kap ta notater * Gå tur * vaske badet * Møte Endret 8. januar 2009 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. januar 2009 #477 Del Skrevet 8. januar 2009 Innom for å si god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 8. januar 2009 #478 Del Skrevet 8. januar 2009 Ha en fin kveld med sunnheta di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #479 Del Skrevet 8. januar 2009 Fredag Middag: Lasanje (335 kcal) Trening: kanskje tur * skole Lørdag Middag: lage hamburger, bake hamburgerbrød selv?!(? kcal) Trening: steppe * lese * Vaskebadet (blir stadig utsatt) Søndag Middag: Seibiff med løk (275 kcal) Trening: kanskje en kort tur, se an hvordan uka har vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #480 Del Skrevet 8. januar 2009 Innom for å si god natt Natta Ha en fin kveld med sunnheta di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå