dreia Skrevet 4. oktober 2009 #2361 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det tror jeg virkelig ikke er noe problem, vi har mange som sliter med just det å miste. De sier jo at de føler seg mest hjemme på SG og ikke SM selv om de blir gravide. Noen sliter med å bli gravd, andre sliter med å holde på barnet. Så vi sliter alle på noe vis. Eg skulle ønskja at ingen måtte slita. *ønskjer seg til drømmeland* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. oktober 2009 #2362 Del Skrevet 4. oktober 2009 Eg skulle ønskja at ingen måtte slita. *ønskjer seg til drømmeland* Vil også bo i det drømmelandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #2363 Del Skrevet 4. oktober 2009 Eg skulle ønskja at ingen måtte slita. *ønskjer seg til drømmeland* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. oktober 2009 #2364 Del Skrevet 5. oktober 2009 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 6. oktober 2009 #2365 Del Skrevet 6. oktober 2009 De har en link en plass som heter kontakt oss tror jeg! Eg har også brukt hotmail-adressa mi. Eg sende berre e-post til [email protected], spurte fint om eg kunne få bli med sjølv om eg hadde hotmail og nevnte ønska brukarnavn. Worked like a charm! SÅ bra!!! Da sees vi på SG! *løper inn* Eg såg iallfall ei med tilsvarande bakgrunn som meg (veldig raskt gravid, men mista 3 gonger) som heldt seg blant dei etablerte. Og eg føler at om eg joiner slitarane, blir det som eit hån mot dykk om eg blir gravid i PP1, PP2 e.l. når me omsider prøver igjen. Eg vil ikkje trakka nokon på tæra... Det blir jo ikke et hån mot noen!! Sliter man så sliter man! Hvem har sagt at det er mindre slit å bli gravid for så å miste enn å ikke bli gravid? eller vice verca for så vidt! Det er slit uansett! AMEN! hehe!! Ha en fin tirdag kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #2366 Del Skrevet 7. oktober 2009 Snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 7. oktober 2009 #2367 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vi liker helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. oktober 2009 #2368 Del Skrevet 7. oktober 2009 Helg liker vi ja Bare to dager igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. oktober 2009 #2369 Del Skrevet 7. oktober 2009 Snaaart helg ja Er virkelig klar for helgen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #2370 Del Skrevet 8. oktober 2009 Alt for lange dager på jobb, vi er få på jobb Lever og ånder for helgene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. oktober 2009 #2371 Del Skrevet 8. oktober 2009 Usj det er kjedelig når det er lite folk på jobb Men nå er det snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. oktober 2009 #2372 Del Skrevet 8. oktober 2009 HELG!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 8. oktober 2009 #2373 Del Skrevet 8. oktober 2009 En dag igjen så er det helg! Noen spesielle planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #2374 Del Skrevet 8. oktober 2009 En dag igjen så er det helg! Noen spesielle planer? Vaske leiligheten Pakke Pakke Pakke, er jo i helga bare ei uke til tur Sofa kos Får nok Tr så blir mye av den siste biten med varmeflaske på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. oktober 2009 #2375 Del Skrevet 8. oktober 2009 Snart tur jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 8. oktober 2009 #2376 Del Skrevet 8. oktober 2009 Snart tur! Og å bli ferdig med tanta før turen er heller ikkje å forakta - når ho nå først er så himla oppsatt på å komma. Berre ein dag igjen til helg! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. oktober 2009 #2377 Del Skrevet 8. oktober 2009 Good helg! Tur? Hvor da? *nysgjerrig*. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #2378 Del Skrevet 8. oktober 2009 Good helg! Tur? Hvor da? *nysgjerrig*. Blogg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. oktober 2009 #2379 Del Skrevet 9. oktober 2009 Blogg Åååh, heldiggrisen! *misunne*. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #2380 Del Skrevet 9. oktober 2009 Nytt blogginnlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå