Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Det tror jeg virkelig ikke er noe problem, vi har mange som sliter med just det å miste. De sier jo at de føler seg mest hjemme på SG og ikke SM selv om de blir gravide. Noen sliter med å bli gravd, andre sliter med å holde på barnet. Så vi sliter alle på noe vis. :klemmer:

Eg skulle ønskja at ingen måtte slita. :sukk: *ønskjer seg til drømmeland*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har en link en plass som heter kontakt oss tror jeg!

Eg har også brukt hotmail-adressa mi. Eg sende berre e-post til [email protected], spurte fint om eg kunne få bli med sjølv om eg hadde hotmail og nevnte ønska brukarnavn. Worked like a charm! :nigo:

SÅ bra!!! Da sees vi på SG! :) *løper inn*

Eg såg iallfall ei med tilsvarande bakgrunn som meg (veldig raskt gravid, men mista 3 gonger) som heldt seg blant dei etablerte. Og eg føler at om eg joiner slitarane, blir det som eit hån mot dykk om eg blir gravid i PP1, PP2 e.l. når me omsider prøver igjen. Eg vil ikkje trakka nokon på tæra... :sjenert:

Det blir jo ikke et hån mot noen!! Sliter man så sliter man! Hvem har sagt at det er mindre slit å bli gravid for så å miste enn å ikke bli gravid? eller vice verca for så vidt! Det er slit uansett! AMEN! hehe!! ;)

Ha en fin tirdag kveld! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

En dag igjen så er det helg! :hoppe:

Noen spesielle planer?

:klemmer:

Vaske leiligheten :sukk:

Pakke Pakke Pakke, er jo i helga bare ei uke til tur :nigo:

Sofa kos

Får nok Tr så blir mye av den siste biten med varmeflaske på magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart tur! :hoppe: Og å bli ferdig med tanta før turen er heller ikkje å forakta - når ho nå først er så himla oppsatt på å komma. :roll:

Berre ein dag igjen til helg! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...