Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Julegaver allerede?! :sjokkert:

Jeg begynner aldri før uka før, jeg... :sjenert: Men så har jeg veldig få å kjøpe til også. Mannen og søstersen med mann og barn. Og jeg og søsteren min pleier ordne gave til hverandre med en shoppingtur sammen, mannen hennes får som regel noe fra polet. Foreldrene mine ordner søsteren min som regel til. Mannens side ordner mannen til selv.

Så da sitter jeg egentlig igjen med to gaver jeg trenger kjøpe. Og begge pleier være veldig flinke på å ønske seg spesifikke ting :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær

Så godt å få handlet litt! Her er det bare et par-tre gaver så mangler :) Deilig å ha fått det nesten unnagjort, selv om det er litt tidlig!

Men når man bor på bygda og det er 3 timer til nærmeste butikk av ett annet slag enn dagligvare, må man handle når man drar til byen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som har handlet julegaver allerede. :Nikke:

Jeg har ikke kjøpt en eneste gave og har heller ikke ofret gavene en tanke. I fjor var jeg ganske tidlig ute, og hadde handlet flere gaver på denne tiden her. Det var utrolig deilig å slippe det stresset helt oppunder jul, så skal prøve å få kjøpt noen om ikke så alt for lenge. I alle fall begynne å tenke på det. ;)

Ha en fin kveld, Gossip! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kunne gjerne vore kommen lenger med julegavene, gitt! :sjenert:

Men eg har tenkt ut ein del. Ventar nok med å kjøpa til nærare jul sånn med tanke på byttemuligheter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig å se etter og å handle julegaver! Vi har kjøpt noen, men ikke mange. Veldig mange jeg ikke aner hva vi skal finne på. De guttene i familien syns jeg alltid er like vanskelige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julegaver ja.. jeg er ikke i nærheten av å begynne å tenke på det enda :gjeiper: er nok en av dem som løper rundt å stresser uken før julaften. Og sier til meg selv at neste år... da skal jeg begynne tidligere - men det blir jo aldri til :sjenert:

Men nå skal jeg hvertfall begynne å tenke på det :fnise:

Håper du har en fin torsdag, snart helg igjen :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikek fordra julehandling i desember + prisene høyere også da!

Nei det kan ikke jeg heller :sjenert: men har rett og slett ikke kommet meg i julegaveshoppemodus ennå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Julegaver? :hakeslepp: Nei, det har jeg ikke sett ... :sjenert: Er da knapt kommet til november, satser på å panikkshoppe nærmere slutten av desember jeg. :tunge1: Nei da, fullt så ille er jeg ikke- heldigvis. Husker da jeg jobbet på butikk og en gammel dame kom og skulle kjøpe julegave til sønnen (som var lege, det var visst veldig viktig), dette var da i mai, hun begynte litt tidlig, kan man si. :fnise: Nei, må vel begynne å tenke på julegavene snart, men ikke riktig enda. Jeg rekker det alltid, med god margarin (haha, dårlig humor i dag). :)

Ha en fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått handla litt julegaver i dag, var deilig :nigo:

Hvordan ligger dere an med det?

Jeg fikk handla endel julegaver når det var 50% på Glassmagasinet tidligere i uka, og det er så deilig å være ferdig med det! Er ikke så mange som gjenstår, og vi vet egentlig hva vi skal kjøpe til de aller fleste. Har aldri startet før midten av desember, så jeg er rimelig fornøyd med meg selv :ler: Da kan jeg kose meg med innpakking og sånt uten å stresse fordi alt står igjen i siste liten..

Håper helga har vært fin :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen og god mandag?! Håper dere får en fin dag!

Er det noen som har tips til gave til en 6 mnd gammel gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De begynner jo gjerne med fast føde i den alderen, så hva med noe fint barneservise? Eller myke pekebøker med "knitre"sider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...