Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Trøtt i dag, blir ikke noen tur på meg da. Ligget på senga å sett serie :flau:

Flere som er rammet av kg svineinfluensa :fnise: Deilig med en lat kveld også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinker: Bare innom og oppdaterer meg! :klemmer:

Har også fått dilla på plommer og plommesylt. Men på butikken i dag var ALLE plommeeskene muggne og de hadde ikke plommesylt :sukk: Heldigvis er dette ikke den butikken vi vanligvis handler på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på eggene i dag også. Er 2-3 på 15-16 mm. Legen vil ha meg inn igjen på fredag. Han er redd det blir for mange egg :sukk: Snakket om at vi kanskje må bruke prevansjon :sur: Men vi skal se det an på fredag, så EL er noen dager unda enda :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, så kjedelig :sukk: Ja, hvor mye er for mange egg? Håper så inderlig dere slipper å bruke prevensjon og at det er denne gangen det endelig skal klaffe for dere.

Lykke til på fredag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror tre er for mange, deter jo pga komplikasjoner i svangerskap/fødsel og på barna. Men det blri jo født trillinger rundt :fnise: Tror ikke vi kommer til å bruke prevansjon hvis det bare er tre, må vel hvis det er flere :sjenert: Men det er jo pga hvis vi sliter sååå mye med å befrukte ET, hva er sansynligheten for at TRE blir befruktet i en og samme mnd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
Men det er jo pga hvis vi sliter sååå mye med å befrukte ET, hva er sansynligheten for at TRE blir befruktet i en og samme mnd??

Jeg var inne på samme tanken :sjenert: Men det er vel nettopp da det skal klaffe :fnise: Tre er jo perfekt da - bare at du slipper å gå gravid mer enn en gang! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt problemet med tre egg, men klart det KAN jo være et problem hvis alle tre blir befruktet, men er sannsynligheten så veldig stor for at alle tre vil bli befruktet da? Jeg har jo ikke så veldig peiling men ... det at det blir tre egg vil vel ikke si at alle tre garantert blir befruktet samtidig... vil heller si at det er større sjanse for dere som har hatt problemer med å befrukte et vil ha større sjanse for å få befruktet et nå som det blir flere...? Bare en tanke.. men som sagt, jeg har ingen peiling :sjenert:

Sender iallfall over en stooooor :klemmer: og håper at det går deres vei denne mnd! *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen er bare streng og ønsker ikke ha på seg at han ikke har gjort jobben hvis det skulle bli komplikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen er bare streng og ønsker ikke ha på seg at han ikke har gjort jobben hvis det skulle bli komplikasjoner.

Ja skjønner jo hans side av saken nå som det har vært så mye tull i media med hun som fikk åttlinger... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også beskjed om at det var mange egg under eggskjekkingen og gynekologen sa at dersom jeg ikke ville ha mer enn et barn skulle vi ikke ha sex... Ble bare en spire ut av det, så jeg ville ikke hørt på legen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også beskjed om at det var mange egg under eggskjekkingen og gynekologen sa at dersom jeg ikke ville ha mer enn et barn skulle vi ikke ha sex... Ble bare en spire ut av det, så jeg ville ikke hørt på legen :fnise:

*drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Invicta

Hei håper alt står bra til med deg! Jeg var hos gyn. denne uka, og fikk beskjed om at jeg hadde for mange egg til at vi skulle stimulere EL noe mer (går på pergo denne syklus). Utrolig kjipt egentlig da, men jeg fikk hvertfall ikke beskjed om å bruke prevensjon.. Håper du får akkurat TO modne egg sånn at dere kan kjøre på :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Koselig du stikker innom meg :)

Regner nesten ikke med at jeg får ovitrelle hvis legen sier det er tre egg, kanskje med to?! :vetikke: Tror hvertfall at dobbelkur og damianan har satt gang på kroppen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

For mange egg? Bruke prevensjon? :forvirret: Tenkte at dere kan jo ikke få baby om du bruker prevensjon, men det er vel visst ett egg allerede er befruktet det er aktuelt?

Det er sent på kveld og jeg er trøtt ... (unnskyldning... ) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...