Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig kan du det :klemmer:

Er ikke at jeg ikke har ønsket dere på lista, bare glemt å legge til nye folk etter den ble opprettet :fnise: Så hvis det er flere der ute som føler seg glemt, gi beskjed ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

:vinke:

Så koselig med litt romantikk i hverdagen da! :rødme:

:fnise: Home & away, ja ... Jeg savner den serien litt, har liksom ikke tid til den nå lengre. :sjenert: Jeg så nesten hele episoden i dag da, var kommet mange ny jo! :overrasket: Ting skjer fort i deres verden, og kjærester byttes oftere enn sokker ... :fnise:

Ha en fortsatt fin kveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært å fått ansiktsbehandling. Det er så nydelig, var masasje av nakke, skuldre, hode og ansikt, dyprens og så de vanlige maskene. Tror jeg var der inne 75 min, var nydelig rett og slett :snill:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
Jeg har vært å fått ansiktsbehandling. Det er så nydelig, var masasje av nakke, skuldre, hode og ansikt, dyprens og så de vanlige maskene. Tror jeg var der inne 75 min, var nydelig rett og slett :snill:

Å, det hørtes herlig ut :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hadde ikke forventet noe annet egentlig. Men er ut som jeg har bare 10 dagers lutefase da. Jaja, egentlig glad den kom nå, fordi vi reiser i morgen på hotell-weekend. Så greit å ikke ha store smerter under helga :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Å så deilig SPA dag!! Hørtes utrolig deilig ut... *drømme*

Kjipt med ny runde, men - dette skal bli en BRA runde med BRA resultater - svært positive faktisk!! har jeg bestemt!! :tommelsmil:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte::heks: Men bra ho kom før hotellweekend, slik at du slapp dei verste smertene då. :klem:

Blir det ny pergorunde denne syklusen eller først neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...