Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Er jo veldig positivt at blodprøvene hittil har vært normale i alle fall!

Ja, skjønner hva du mener nå med forholdet. Vi har så mye sex til vanlig, så det blir ikke noe mer ved el :sjenert: Derfor har vi vært heldige og "sluppet unna" følelsen av pliktsex. Klart det har jo vært en syklus eller to der begge har vært utslitte, men så bare MÅ vi, for tenk om!

Har lest et sitat en plass som jeg liker veldig godt: "Hjemme hos oss er sexen kun for kosens skyld. Barn lager vi på sykehuset" :ler:

Jeg har vært heldig med humøret mitt på alle medisinene jeg har gått på, heldigvis. Byttet p-piller en gang og det var helt vilt hvordan de styra med humøret, kjempeekkelt!! Og man har ikke sjanse til å styre det heller liksom :kose:

Vi har vært veldig bevisst på den situasjonen vi er i, for til tider blir vi jo veldig oppgitte og triste begge to! Men det er da vi er heldige som har grei økonomi og kan reise på en kjærlighetsferie bare oss 2 og få bort alle tankene...

Håper dere kan få noen svar snart. Og nå spør jeg sikkert om igjen om det samme, men har mannen din testet seg?

Leser flere plasser i artikler om barnløsthet ol. at kvinner venter for lenge, at gjennomsnittsalderern er 30år osv. osv. De skulle bare visst hvor mange som begynner tidlig og må holde på i åresvis... Ja, vi er i mindretall, men allikevel. Jeg begynte når jeg var 24, og jeg blir nærmere 28 i alle fall!!

Kjedelig med den aldersgernsen på adopsjon, men da har dere evt. muligheten til å spare opp penger, sette dere inn i alt og sånt noe, dersom det skulle bli aktuelt..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det sitatet er bra, ser det står mye på testerekkene på SG :fnise:

Vi hadde jo en lang ferie sist sommer for å koble av og prøvet ikke aktivt å få barn da. Men vi har ikke hatt muligheter til å ta fri når vi ønsker pga studiene :sukk: Men ellers hadde vi nok tatt noen lang weekender ;)

Ja mannen har levert to prøver, begge er bra i antall men litt lite bevegelighet. Han skal levere en ny en i august.

Gitt hvem som skal kjøpe inn på alkohol til ferien :sjenert: Her skal det drikkes masse søte deilige drinker og hvitvin :)

Nótt, hadde ikke du en bra oppskrift på jordbær drinken?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nótt, hadde ikke du en bra oppskrift på jordbær drinken?!

Kan ikke huske at jeg har lagt ut noen bra jordbær drink oppskrift. :klø: MEN jeg har en veldig god sommerdrink: jordbær, kuttet i biter, blandes med en flaske Mozell og en flaske hvitvin - settes kaldt og er super å drikke på kalde dager. (Savner en slik drink nå kjenner jeg)

Vi har brukt litt forskjellig hvitviner, de må bare ikke være av de aller søteste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Selv om jeg ikke vet hvordan det er å gå gjennom dette må jeg si at jeg føler med deg, og at jeg inderlig håper at det snart blir deres tur! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Selv om jeg ikke vet hvordan det er å gå gjennom dette må jeg si at jeg føler med deg, og at jeg inderlig håper at det snart blir deres tur! :klemmer:

*signerer denne*

Og drinken over hørtes god ut :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*signerer denne*

Og drinken over hørtes god ut :sikle:

Den kan lages uten hvitvin for oss som ikke kan drikke det nå. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi reiser på ferie i morgen og blir helt til neste helg, så tror jeg tar meg KG fri (nesten hvertfall :fnise: ) Så håper dere får noen fine dager :klemmer:

Endret av Gossip girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, da mp den prøves :sikle:

Vi reiser på ferie i morgen og blir helt til neste helg, så tror jeg tar meg KG fri (nesten hvertfall :fnise: ) Så håper dere får noen fine dager :klemmer:

God ferie :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at kroppen tuller sånn i pergofrie mnd da :( Det gjør min også og jeg har nok bare el i pergomnd :(

Så rart at du ikke får flere kurer etter den i august da, jeg har hatt tre etter ma'en og skal begynne på den fjerde når mensen kommer igjen...

Men men håper på full klaff på dobbel pergo så dere slipper unna mer styr nå :klemmer:

Ha en fin ferie, drikk deilig vin og kos dere masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, da mp den prøves :sikle:

Bare pass på å sett den kaldt slik at du drikker den godt og avkjølt. :sikle: Ordentlig godt på varme sommerdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist og lese at du har hatt sånne vanskelige dager nå. Skjønner at det må være utrolig tøft når man prøver på ting og det ikke hjelper. Krysser uansett fingrene for at dere får det til før dere må til Haugesund :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om legen din er så restriktiv med pergo, kansje du bør vurdere å bytte lege? Virker jo som om folk kan gå flere kurer etter hverandre uten at det gjør noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig å høre at du har det tungt for tiden :klem:

Jeg er enig med Flickan og jeg ville vurdert å bytte lege. Spesielt siden dere ikke vil vurdere prøverør synes jeg at dere ikke fortjener "den mest restriktive pergolegen i landet" ;)

Må si at jeg ikke helt skjønner hvorfor dere setter en grense ved prøverør... I mitt hode er det ikke noe forskjell på å hjelpe kroppen med noe som er feil med medisiner eller kirurgisk. Er det slik at dere ikke ville hatt f.eks. en meniskoperasjon om dere hadde hatt problemer med knærne heller? Eller kun godtatt kjemoterapi men ikke kirurgi om dere fikk kreft? Du må ikke føle at du skal måtte forsvare valgene dine, jeg er bare nysgjerrig på hvordan dere tenker (som tenker helt forskjellig fra meg på dette området)... :sjenert: Overse gjerne spørsmålet om du ikke vil svare :)

Uansett så håper jeg dere har det supert på ferie! Masse :sol:, :is: og :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpar du har ein flott ferie!

Og gratulerer som tante! Håpar det er du som leverer barnebarnet - verdens nydeligste - neste gong. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...