Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

:hallo:

Håper det løser seg med oppgava di. Stå på, nå er sommeren rett rundt hjørnet :)

Gratulerer med MAC en. Jeg har akkurat kjøpt meg en nusselig liten mini pc :sjenert: Liker veldig godt små koselige ting jeg :nigo:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tragisk at boka har blitt såå stor, det er jo til og med bok nr 2 :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny mac. Jeg hadde også problemer med nettet i begynnelsen, og et skyldes at leopard kunne ha litt problemer med å lese b-protokoll fra routeren, var visst flere med samme problem. Prøv å logge dere på routeren og skru av b-protokoll. (N-og G-protokoll kan stå på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke sitere her på jobb :klø:

Gjort lite på jobb og gjort lite på oppgava, bare surrer i dag :(

Tussi! Tviler på det blir noen bok, måtte bli generell dagbok pga vi har gitt opp en gang i tiden :fnise: Okei da, så er det kanskje humøret i dag som sier det :sjenert:

Flickan: skal prøve det hjemme, (les: skal si det til mannen)

På SG i pergo skrvletråen er det 3 stk som har blitt gravide den siste tiden, så det er jo håp?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På SG i pergo skrvletråen er det 3 stk som har blitt gravide den siste tiden, så det er jo håp?!

Jeg har stor tro på at det skjer noe for dere snart!! :klemmer: :klemmer: Kan jo si at heldigvis er dere jo fortsatt unge begge to, så på den måten haster det ikke, men vet at det er liten trøst når man virkelig ønsker seg en liten en... Men iallfall så er det fortsatt stor mulighet for at det blir klaff! Det skjer så snart så snart! *krysser fingrene alt jeg kan*

Stoooor helge :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Håper du får orden på den macen din ... Dette sa mannen min om problemet ditt:

Man kan sette opp en liste i routeren av hvilke maskiner som skal slippe gjennom, og hver maskin har en unik adresse- kalt mac-adresse. Du eller mannen din vet sikkert om dere har gjort dette. Hvis ikke kan dere prøve å nullstille routeren.

Klart det er håp i denne pp-en! Snart testing også nå ;)

krysser fingrene!! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all hjelp og tips ang mac jenter. Men tror vi må sende den inn, virker til å være en feil i macen :(

Var i selskap (ja 3 helgen på rad med familieselskaper) i går. Så i dag blir det opp på skolen å lese/skrive til oppgava :sur: Liker ikke å bruke søndagen slik :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått et par PM om bloggtilgang, så har lagt til litt fler nå. Men ikke alltid så lett å huske på alle, dere får gi beskjed vist noen føler seg utenfor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klemmer:

Håper du har fått gjort litt skolearbeid, selvom det ikker er artig å bruke søndagene på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fått gjort "litt" på oppgaven, satt hvertfall mange timer på skolen :fnise: Fått rydda litt i leiligeten å gått tur også i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
fått gjort "litt" på oppgaven, satt hvertfall mange timer på skolen :fnise: Fått rydda litt i leiligeten å gått tur også i dag :)

Men det er bra! :tommelopp: Når er det den skal leveres inn og hvor mye har du igjen?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal leveres i slutten av mai, men litt vanskelig naar jeg jobber 80/90 %. Men hvor mye som mangler variere veldig, er mellom 4000 og 5000 ord hele tiden.

Noe rart med tastaturet her paa jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Innom og ønsker deg en fin uke. :klem:

:klemmer: Takk Happy Feet og i likemåte :kyss2:

Endret av Gossip girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testing blri det nok ikke :sjenert: Blri så skuffet av testing, så blir benting og venting på TR :fnise: Men egentlig klar for en ny PP, en ny PP med pergo, UL og evt stimulering av eggløsning :strix:

Men det stemmer Tassie, var uten pergo denne mnd :)

Ha en fin tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...