Gossip girl Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #1481 Del Skrevet 4. mai 2009 Åh, hvordan er Mac'en? Data sant? Har aldri satt meg inn i det, så kan så lite om det. Er ikke det det samme som en annen data? Det er ikke en data, men er "som en data" De sier det skal være mye bedre enn annen data. Få vi vente å se Innom med en mandags Gratulerer! Hvilken mac har du? Jeg fikk en av mannen min for noen måneder siden, har ikke angret på at jeg gikk over fra pc til mac et eneste sekund! Denne fikk den i bursdagsgave av foreldrenen mine Ikke satt meg helt inni den enda, får den ikke på nett ************' Ellers jenter, har vært i bøkene deres, men har ikke overskudd til å skrive så mye. Hverdagen går i ett her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. mai 2009 #1482 Del Skrevet 4. mai 2009 Denne fikk den i bursdagsgave av foreldrenen mine Ikke satt meg helt inni den enda, får den ikke på nett Mac er mye bedre enn pc Litt uvant i begynnelsen, men det er så utrolig mye mer praktisk, kjekke snarveier og så fungerer det så bra- i motsetning til pc-er Den er lekker, heldiggrisen! Har dere trådløst? I såfall så er det et ikon på verktøylinja øverste på skjermen på høyre side du må trykke på. Det ligner litt på signalstyrkesymbolet på mobiltelefoner, flere halvsirkler oppå hverandre, hvis du skjønner hva jeg mener ... Jeg er dårlig til å forklare Når du trykker på den må du velge "airport på" (om den står av da ) så finner du de trådløse nettverkene i nærheten på listen nedover, og så velger du deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #1483 Del Skrevet 5. mai 2009 Mac er mye bedre enn pc Litt uvant i begynnelsen, men det er så utrolig mye mer praktisk, kjekke snarveier og så fungerer det så bra- i motsetning til pc-er Den er lekker, heldiggrisen! Har dere trådløst? I såfall så er det et ikon på verktøylinja øverste på skjermen på høyre side du må trykke på. Det ligner litt på signalstyrkesymbolet på mobiltelefoner, flere halvsirkler oppå hverandre, hvis du skjønner hva jeg mener ... Jeg er dårlig til å forklare Når du trykker på den må du velge "airport på" (om den står av da ) så finner du de trådløse nettverkene i nærheten på listen nedover, og så velger du deres Ja vi har tråløst, og den finner vårt, men vil ikke koble seg på Kommer opp noe med et tidsavbrudd. Prøvd med kabel og da kommer jeg på nett Har ikke hatt tid til å se på det selv, mannen som styrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 5. mai 2009 #1484 Del Skrevet 5. mai 2009 Heisann du!! Har du nylig hatt bursdag?? Gratulerer så mye med overstått i tilfelle... Alt jeg ikke får med meg Håper alt står bra til med deg ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 5. mai 2009 #1485 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Griselekker mac! Må inrømme at jeg har lekt litt med tanken på å skifte fil, men forløpig er jeg altfor fornøyd med min lille lekre toshiba. Men den må jo skiftes ut før eller senere, så kanskje da Å gratulerer med overstått bursdag Endret 5. mai 2009 av Svipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #1486 Del Skrevet 5. mai 2009 Heisann du!! Har du nylig hatt bursdag?? Gratulerer så mye med overstått i tilfelle... Alt jeg ikke får med meg Håper alt står bra til med deg ellers Griselekker mac! Må inrømme at jeg har lekt litt med tanken på å skifte fil, men forløpig er jeg altfor fornøyd med min lille lekre toshiba. Men den må jo skiftes ut før eller senere, så kanskje da Å gratulerer med overstått bursdag Nei jeg har ikke hatt bursdag, kan vel si det var en veldig tidlig bursdagsgave, har ikke før i neste mnd Her står det ellers bra til, men som jeg sa i går jeg orker ikke skrive så mye i bøkene deres, er så utrolig trett Men i dag håper jeg at vi skal å svømme. Må få begynne å trene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. mai 2009 #1487 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er jo akkurat lik mac som min Den er konge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #1488 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er jo akkurat lik mac som min Den er konge Får den forsatt ikke på nett Tror det må være en feil på an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. mai 2009 #1489 Del Skrevet 5. mai 2009 Får den forsatt ikke på nett Tror det må være en feil på an Hmmmm :klø: Det er jo det som skal være så enkelt med mac, jeg bare slo den på og vips der var alt i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. mai 2009 #1490 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Ps: Dette er et fint forum om man har problemer med mac-en eller mac-realterte ting, du kan spørre der? Endret 5. mai 2009 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 5. mai 2009 #1491 Del Skrevet 5. mai 2009 Og Golden Girl, nr 1 var sikkelig søt, gammel, men søt. nr to og tre ble tame, er ei an ei som spiller hovedjenta da. :klø: Trodde det bare var EN film jeg?? Tre?? :klø: Grattis med både masse nytt tøy og MAC! Så moro da! Hvordan er du fornøyd med mac'en så langt? litt for klaff denne PPen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #1492 Del Skrevet 5. mai 2009 Ps: Dette er et fint forum om man har problemer med mac-en eller mac-realterte ting, du kan spørre der? Mannen hadde sett her, snakket også med noen på en appel butikk. De mente problemet kunne ligge i mac'en :klø: Trodde det bare var EN film jeg?? Tre?? :klø: Grattis med både masse nytt tøy og MAC! Så moro da! Hvordan er du fornøyd med mac'en så langt? litt for klaff denne PPen!! hun som også er i nr 3 og kommende 4. Mac'en er jo bra, bedre å bruke. Men uten nett er det jo lite vits Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 6. mai 2009 #1493 Del Skrevet 6. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #1494 Del Skrevet 7. mai 2009 JEG SLITER BIG TIME MED B.OPPGAVA. Klare ikke bestemme meg for noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 7. mai 2009 #1495 Del Skrevet 7. mai 2009 Usj, misunner deg ikke akkurat. Håper det løsner og at du får gjort masse med oppgava i dag. Ønsker deg en fin dag, Gossip girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. mai 2009 #1496 Del Skrevet 7. mai 2009 Husker jeg slet selv med den oppgaven så jeg misunner deg ikke. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #1497 Del Skrevet 7. mai 2009 Nesten begynt å innstille meg på konten i september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 7. mai 2009 #1498 Del Skrevet 7. mai 2009 Nesten begynt å innstille meg på konten i september Jeg er helt sikker på at du klarer det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. mai 2009 #1499 Del Skrevet 7. mai 2009 JEG SLITER BIG TIME MED B.OPPGAVA. Klare ikke bestemme meg for noe Håper det løsner Gossip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 7. mai 2009 #1500 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Innlegg 1500! Endret 7. mai 2009 av faerytale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå