Gjest faerytale Skrevet 29. april 2009 #1461 Del Skrevet 29. april 2009 Skal vi få baby samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 29. april 2009 #1462 Del Skrevet 29. april 2009 Skal vi få baby samtidig? Såklart! *ser for seg faerytale og Gossip som trillar tur med kvar si barnevogn langs Mosvannet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 29. april 2009 Forfatter #1463 Del Skrevet 29. april 2009 Skal vi få baby samtidig? Hadde vært morsomt Såklart! *ser for seg faerytale og Gossip som trillar tur med kvar si barnevogn langs Mosvannet* :klø: Tror fearytale må reise et stykke da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 29. april 2009 #1464 Del Skrevet 29. april 2009 :klø: Tror fearytale må reise et stykke da Å? :klø: Då er eg visst ikkje like oppdatert som eg trudde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 30. april 2009 #1465 Del Skrevet 30. april 2009 I dag har jeg fått handlet klær for 2000 kr hjelper på humøret! Nå ligger jeg med puta under rompa i senga og skal se en serie på datan Så deilig med nye klær! Det hjelper alltid! Håper puta gjorde susen! Heie, heia! Ønsker deg en fin langhelg. Håper det er liker fint vær hos deg som det er hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. april 2009 #1466 Del Skrevet 30. april 2009 God helg Gossip. på en januarbaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 1. mai 2009 #1467 Del Skrevet 1. mai 2009 *ser for seg faerytale og Gossip som trillar tur med kvar si barnevogn langs Mosvannet* Hm... det blir litt vel langt for meg å reise :klø: Tror fearytale må reise et stykke da Et veldig langt stykke ja Hadde vært morsomt Tenk å kunne sammenligne graviditeter da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #1468 Del Skrevet 1. mai 2009 Å? :klø: Då er eg visst ikkje like oppdatert som eg trudde. Vi har vel alle noen "følelser" på hvordan folk er og hvor de hører til. Deg ser jeg for meg som en hamster Neida, men vet jeg var sykt overrasket på noen når jeg fikk se blider av de Så deilig med nye klær! Det hjelper alltid! Håper puta gjorde susen! Heie, heia! Ønsker deg en fin langhelg. Håper det er liker fint vær hos deg som det er hos meg. Du er søt Happy Feet Håper du får ei fin helg God helg Gossip. på en januarbaby God helg Tenk å kunne sammenligne graviditeter da! Det hadde vært koselig Men har ikke sås tor tro på at jeg blri gravid med det første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 1. mai 2009 #1469 Del Skrevet 1. mai 2009 Du må være optimistisk!! Jeg har iallefall tro på denne perioden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 2. mai 2009 #1470 Del Skrevet 2. mai 2009 Gossip Er innom her i nattes tid for å strø litt babbis pulver på deg *strø-strø-lykke-frø* Såå gøy med shoppings for 2000 kr Hva fikk du for det da? Det er så godt å shoppe, det gjør virkelig så godt for kropp og sjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 2. mai 2009 #1471 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg og er innne og heier på denne PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 2. mai 2009 #1472 Del Skrevet 2. mai 2009 Så deilig med shopping Er en fin tid å handle på nå med vår og sommer i luften Satser på du får en liten januar baby :duskedame: Ha en koselig lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #1473 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg har fått meg Mac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 2. mai 2009 #1474 Del Skrevet 2. mai 2009 Åh, hvordan er Mac'en? Data sant? Har aldri satt meg inn i det, så kan så lite om det. Er ikke det det samme som en annen data? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. mai 2009 #1475 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Jeg har fått meg Mac Gratulerer Endret 2. mai 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 2. mai 2009 #1476 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg har fått meg Mac Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 4. mai 2009 #1477 Del Skrevet 4. mai 2009 Fått mye penger i det siste du eller Var da alvorlig mye shopping på deg Du får slutte og friste sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #1478 Del Skrevet 4. mai 2009 Nei var nok en gave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 4. mai 2009 #1479 Del Skrevet 4. mai 2009 Innom med en mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. mai 2009 #1480 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har fått meg Mac Gratulerer! Hvilken mac har du? Jeg fikk en av mannen min for noen måneder siden, har ikke angret på at jeg gikk over fra pc til mac et eneste sekund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå