Gossip girl Skrevet 20. april 2009 Forfatter #1401 Del Skrevet 20. april 2009 Hehe, jeg og merker det er mange skumle navn inne i min dagbok også som ikke legger igejen spor Såååå kjekt at pergo virket da. Det er jo helt fantastisk. Du får jokke på og holde beina høyt når dere er ferdig Søte tittTitt for at enkel pergo fungerer på deg! :juhu: El på tur hjem i bygda høres bra ut, bortelagde babyer blir best vet du ... S er sannsynligvis made in a cabin Krysser og håper Er bare oss sniklesere det Vi er ikke så skumle, bare ikke tøff nok til å stå frem. Men siden dere tar det opp... Koselig å følge med her! (og drømme seg vekk litt..) Håper på alt det beste for dere alle sammen! Deilig å se noen blir tøffe og kan si hei Så bra at pergoen virker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lhinn Skrevet 20. april 2009 #1402 Del Skrevet 20. april 2009 Hei! her var det lenge siden jeg hadde vært inne! ser ut til at det går fremover her også, utrolig gøy at pergo fungerer! håper det klaffer for dere snart- synes dere har ventet lenge nok! lykke lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 20. april 2009 Forfatter #1403 Del Skrevet 20. april 2009 Hei! her var det lenge siden jeg hadde vært inne! ser ut til at det går fremover her også, utrolig gøy at pergo fungerer! håper det klaffer for dere snart- synes dere har ventet lenge nok! lykke lykke til! Tusen hjertlig takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 20. april 2009 #1404 Del Skrevet 20. april 2009 Å, så fint å lese at pergoen funker. Hurra for EL! Nå skal du se vi snart har en gravid Gossip girl her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. april 2009 #1405 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Heeeeerlig at pergoen virker Gossip har hatt EL :hoppe: Endret 20. april 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 21. april 2009 Forfatter #1406 Del Skrevet 21. april 2009 Å, så fint å lese at pergoen funker. Hurra for EL! Nå skal du se vi snart har en gravid Gossip girl her inne. --> Gravid Gossip. Mamma mener det blir trillinger når jeg bruker pergo Heeeeerlig at pergoen virker Gossip har hatt EL :hoppe: Snart er vi gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 21. april 2009 #1407 Del Skrevet 21. april 2009 Tenk hvis det blir trillinger da! :dåne: Jaja, da har dere barn så dere klarer dere da iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 21. april 2009 Forfatter #1408 Del Skrevet 21. april 2009 Tenk hvis det blir trillinger da! :dåne: Jaja, da har dere barn så dere klarer dere da iallfall Ja nesten som jeg kunne gitt bort en da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 21. april 2009 #1409 Del Skrevet 21. april 2009 Ja nesten som jeg kunne gitt bort en da Jaja, jeg skal heller ta en for deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 21. april 2009 Forfatter #1410 Del Skrevet 21. april 2009 Jaja, jeg skal heller ta en for deg jeg Du blir nok gravid på en to tre du, heldigen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 21. april 2009 #1411 Del Skrevet 21. april 2009 Du blir nok gravid på en to tre du, heldigen Ja, håper jo jeg slekter på de andre kvinnene i familien Men det blir nok du også øyeblikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 21. april 2009 Forfatter #1412 Del Skrevet 21. april 2009 Ja, håper jo jeg slekter på de andre kvinnene i familien Men det blir nok du også øyeblikk Ja kanskje øyeblikk NÅ, men har faktisk snart venta to tragisk sene år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 21. april 2009 #1413 Del Skrevet 21. april 2009 Ja kanskje øyeblikk NÅ, men har faktisk snart venta to tragisk sene år Huff ja... så forhåpentligvis så er det snart over nå! Du fortjener en liten spire i magen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 21. april 2009 #1414 Del Skrevet 21. april 2009 :hopppe: for EL med enkel Pergo. Det er jo kjempenyheter. Da skal dere se lillespire sitter snart Tror nesten jeg og må finne frem bryllupsvideoen en dag og titte litt på den, har ikke sett den siden rett etter bryllupet, kan tenke meg det kommer noen tårer ja. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 21. april 2009 Forfatter #1415 Del Skrevet 21. april 2009 Huff ja... så forhåpentligvis så er det snart over nå! Du fortjener en liten spire i magen din! Ja syns jeg fortjener det snart, syns virkelig det skulel finnes kølapp på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 21. april 2009 #1416 Del Skrevet 21. april 2009 Ja syns jeg fortjener det snart, syns virkelig det skulel finnes kølapp på det Du fortjente det for lenge siden vennen! Du skal se at nå er tiden inne og spiren kommer så snart så snart! Krysser fingrene for deg og tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 22. april 2009 #1417 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Så herlig at pergoen funker da Nå er du snart gravid, spennende Gleder oss vi også Endret 22. april 2009 av Jekka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 22. april 2009 Forfatter #1418 Del Skrevet 22. april 2009 Gitt hvem som kom seg på skolen i dag At jeg sitter på KG er en helt annen sak Men fri fra jobb på onsdager for å jobbe med b.oppgava så her sitt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 22. april 2009 #1419 Del Skrevet 22. april 2009 Flink du er! Kanskje vi kan treffes neste onsdag på skolen da? I dag er jeg hjemme, men fra mandag av er jeg i gang igjen - og det virkelig for fullt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 22. april 2009 Forfatter #1420 Del Skrevet 22. april 2009 Flink du er! Kanskje vi kan treffes neste onsdag på skolen da? I dag er jeg hjemme, men fra mandag av er jeg i gang igjen - og det virkelig for fullt! Det hadde vært koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå