*netta* Skrevet 15. april 2009 #1361 Del Skrevet 15. april 2009 Hei hei:) H&A er dødsbra Følger med hver dag på tv je hehe.. blir nok ikke så mye av det hvis jeg får meg jobb men da kan jeg jo laste det ned I sommer blir det nok en del ut på sjøen med oss ja Er så deilig å være i båt, får aldrig nok av det Du da noen artige planer for sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. april 2009 Forfatter #1362 Del Skrevet 15. april 2009 Gitt hvem som har vært å kjøpt seg ben og jerry is?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. april 2009 #1363 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg vet, jeg vet Gjett hvem som har kjøpt seg Anthon Berg Chokoladeæg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. april 2009 Forfatter #1364 Del Skrevet 15. april 2009 Hei hei:) H&A er dødsbra Følger med hver dag på tv je hehe.. blir nok ikke så mye av det hvis jeg får meg jobb men da kan jeg jo laste det ned I sommer blir det nok en del ut på sjøen med oss ja Er så deilig å være i båt, får aldrig nok av det Du da noen artige planer for sommeren? Jeg har opp H & A så kan se det etter jobb Vi har ikke lagt så mye planer i år, hadde en voldsom ferie i fjor. Så i år blir det mye kos etter jobb heller og bare ei uke + helger i bygda vår Jeg vet, jeg vet Gjett hvem som har kjøpt seg Anthon Berg Chokoladeæg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 15. april 2009 #1365 Del Skrevet 15. april 2009 Thumbs up for januarbaby! Nå satsar me på at pergoen har gjort jobben for april også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 16. april 2009 #1366 Del Skrevet 16. april 2009 Tenk at det snart er sommer ja Vi har vel tenkt å nyte den siste sommeren før begge er i full jobb tenker jeg.. skal på en laaaang tur i fellesferien også skal jeg jobbe litt. Må jobbe noe når man ikke får lånet om sommern Men det er jo litt greit å ha noe å gjøre også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 16. april 2009 Forfatter #1367 Del Skrevet 16. april 2009 Skrevet et innlegg her å klikka hele dritten. Nå skal ejg endelig sitte litt. Har vært på jobb, var å sulten etter jobb at jeg gikk innom det lokale kinan å kjøpte med middag til oss. Hadde ikke tid å vente helt til jeg hadde fått laget noe Etter middagen har vi fått gjort husarbeid i en times tid og så gikk vi tur en times tid. SÅ nå blir det deilig med TV sløving. Bare noe småting som må gjøres til her i kveld: * Finne boka som purres på * Rydde papirene * Sette på maskin med klær * henge opp klær Noen som ser på Skogheims på tv 2?! Så klipp fra det i sta, skal gå i kveld. Der hadde en familie laget en 5 ukersplan over middagene som gikk igjen hele året. Slik slapp de alltid det vansklige spørsmålet "hva skal vi ha til middag i dag?" Syns det var litt morsomt, for det har just jeg og mannen gjort. Men tror vi har laget en plan fram til uke 32 i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 16. april 2009 #1368 Del Skrevet 16. april 2009 Kos deg med å sitte og slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. april 2009 #1369 Del Skrevet 16. april 2009 Imponert over middagsplanleggingen deres Gossip Jeg skal i allefall begynne å skjerpe meg igjen Begynner forsiktig med ukesplan jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 17. april 2009 #1370 Del Skrevet 17. april 2009 Oj, så flinke dere er! Vi laget ukesplaner en liten periode vi, men så måtte mannen jobbe overtid ca annenhver dag (virket det som ) i samme perioden, og da var det ikke alltid det passet med den maten som var planlagt. Og da forsvant motivasjonen til å fortsette også, gitt Er dere flinke til å alltid følge planen, eller hva gjør dere om andre ting dukker opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 17. april 2009 #1371 Del Skrevet 17. april 2009 Er dere flinke til å alltid følge planen, eller hva gjør dere om andre ting dukker opp? Det er her det går galt hos oss - når noe uforutsett skjer eller jeg ikke gidder å lage middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. april 2009 Forfatter #1372 Del Skrevet 17. april 2009 Imponert over middagsplanleggingen deres Gossip Jeg skal i allefall begynne å skjerpe meg igjen Begynner forsiktig med ukesplan jeg da Jeg har hatt ukeplaner på middag lenge, men syns det er sååå kjedelig å finne på disse middagene hever uke, så egentlig bare laget en plan for ukene framover. Oj, så flinke dere er! Vi laget ukesplaner en liten periode vi, men så måtte mannen jobbe overtid ca annenhver dag (virket det som ) i samme perioden, og da var det ikke alltid det passet med den maten som var planlagt. Og da forsvant motivasjonen til å fortsette også, gitt Er dere flinke til å alltid følge planen, eller hva gjør dere om andre ting dukker opp? Om vi er flinke vet jeg ikke enda, vi laget den for noen dager siden. Men har hatt ukesplanene og de fulgte vi ganske bra. Noen ganger droppet vi seff middagen, men hva gjør vel det ?! Men syns planene er greie, for da handler jeg inn til hele uka Det er her det går galt hos oss - når noe uforutsett skjer eller jeg ikke gidder å lage middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 17. april 2009 #1373 Del Skrevet 17. april 2009 Ikke dumt med sånn en plan. Tror jeg skal gjøre det samme neste gang jeg får penger og sette opp for hele mnd så trenger man ikke tene mere på det Så har man iallfall mat om man skulle gå tom for penger ... Lei av sosialstønad Men satser på den kokkejoben nå Kos deg i helgen , hva er planene ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. april 2009 Forfatter #1374 Del Skrevet 17. april 2009 Ikke dumt med sånn en plan. Tror jeg skal gjøre det samme neste gang jeg får penger og sette opp for hele mnd så trenger man ikke tene mere på det Så har man iallfall mat om man skulle gå tom for penger ... Lei av sosialstønad Men satser på den kokkejoben nå Kos deg i helgen , hva er planene ? Planene for helga er skolearbeid, trimturer og tvkos Hos dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 17. april 2009 #1375 Del Skrevet 17. april 2009 Planene er vel som vanelig og sole seg litt og grille masse grillmat;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. april 2009 Forfatter #1376 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg har verdens beste mann :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 17. april 2009 #1377 Del Skrevet 17. april 2009 Verdens beste mann sitter her men Har du fått PAKKE? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 17. april 2009 #1378 Del Skrevet 17. april 2009 Hva har han funnet på nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 18. april 2009 Forfatter #1379 Del Skrevet 18. april 2009 Verdens beste mann sitter her men Har du fått PAKKE? Hva har han funnet på nå da? Han laget middagen, og så hadde han kjøpt jordbær og fløte til oss Jeg ELSKER jordbær, smakte fantastisk. Å så så vi på filmen fra bryllupet (kirke biten) Han ble så rørt av å se den (han hadde ikke sett den, mens jeg vel har sett den 3-4 ganger). Det er deilig å se bilkkvekslingen vi hadde der i kirka :rødme: Tenk det er snart 2 år siden! I dag blir det først litt kaffe, så tar vi turen på skolen for å lese. Etter det blir det vel en tur rundt et vann her, må trimme skrotten Ha en riktig fin dag jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 18. april 2009 #1380 Del Skrevet 18. april 2009 Så romantisk :rødme: Ha en fin dag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå