Gjest faerytale Skrevet 31. mars 2009 #1301 Del Skrevet 31. mars 2009 Du må nok ikke sitte så lenge i fengsel, men kanskje du får snakke masse med de med hvite frakker? At du får bo hos dem lenge liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #1302 Del Skrevet 31. mars 2009 Det skjedde i mine heimtrakter for nokre år tilbake, så då fann eg ut at det ikkje var lov. Og nei, det var ikkje eg som stjal babyen. Overså vist denne. SÅ da er det ikke lov da Du må nok ikke sitte så lenge i fengsel, men kanskje du får snakke masse med de med hvite frakker? At du får bo hos dem lenge liksom De går ikke i hvitefrakker i psykiatrien så det så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. mars 2009 #1303 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvertfall ikke så lang fengselstraff for det Du må nok ikke sitte så lenge i fengsel, men kanskje du får snakke masse med de med hvite frakker? At du får bo hos dem lenge liksom Snakker stadig vekk med folk i hvite frakker jeg, gjør meg ingen ting Jobber jo i helsevesenet, er priviligert sånn Nei jeg får vel bare ta meg mange turer på besøk til Apekattene i stedet, snart er StoreApekatt gammel nok til å ta fly alene Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 1. april 2009 Forfatter #1304 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg hadde en plan om å stå opp tidlig i dag, kl 8. For da skulle jeg vaske og rydde i leiligheten, trene, handle, pakke til vi reiser, dusje og lage middag før jeg fikk besøk. Men jeg stilte vekkerklokken til 9 når den ringte 8, stilte den til 10 igjen da den ringte kl 9. Først 10.30 kom jeg meg opp Lure på om det er søvnprøblemene som gjør at det er så vanskelig å stå opp, eller om det er pergoen?! Blir så tung i kroppen. Jaja, slappe av med en kaffe før jeg tar fatt på oppgavene i huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 1. april 2009 Forfatter #1305 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Liste over hva som må gjøres før vi reiser hjem til bygda for påska: * Rydde stua * vaske kjøleskapet * Vaske benker på kjøknet * vaske opp * sette på en maskin med håndkler * tromle håndklene * Pakke - huske kamera, blodprøve skjema og medisinene. Spillene til lillebror, pulsklokken, strikketøy, hardisk med filmer. * Støvsuge * tømme søppel - husk den på doen og metallsøppel * Handle på biltema * Vaske på badet * Klore vinduene * vaske vinduene Ellers: Trene Dusje Lage middag ++ Endret 1. april 2009 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. april 2009 #1306 Del Skrevet 1. april 2009 God jobbing i dag. Tenk så herlig å kunna slappa av når du er ferdig med alt du skal gjera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 1. april 2009 Forfatter #1307 Del Skrevet 1. april 2009 Da var dagens treningsøkt unnagjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. april 2009 Forfatter #1308 Del Skrevet 2. april 2009 Med 4 timers søvn, så er det vel bare å ta fatt på denne dagen. FØRSTE DAG PÅ JOBB Ha en fin dag jeneter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 2. april 2009 #1309 Del Skrevet 2. april 2009 Kos deg på ny jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. april 2009 #1310 Del Skrevet 2. april 2009 Håper du får en fin dag på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 2. april 2009 #1311 Del Skrevet 2. april 2009 Har det vært fint på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. april 2009 Forfatter #1312 Del Skrevet 2. april 2009 Endelig hjemme... Døtrøtt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 2. april 2009 #1313 Del Skrevet 2. april 2009 Huff, lenge siden jeg har vært her Men det er vel aldri for sent med litt babystøv? Skjønner du er sliten etter første dag på ny jobb, masse intrykk og ting som skal bearbeides. Ellers inne med en stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 2. april 2009 #1314 Del Skrevet 2. april 2009 Ja, vil tro du merker det etter 4t søvn og første dagen i ny jobb!! Håper alt er bra i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 3. april 2009 #1315 Del Skrevet 3. april 2009 Hei hei Håper du hadde en fin start på jobben i går. Skal du ha påskeferie ? ( hva jobber du med ?) Jeg har noen laaange arbeidsdager i gjen før det blir påskeferie på onsdag. Det gleder jeg meg til Blir spennende å følge deg fremover, om pergoen har hatt sin virkning Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. april 2009 #1316 Del Skrevet 3. april 2009 Artig med jobb! Håpar du hadde ein vellukka første dag, til tross for lite søvn. God påske og god tur heim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 3. april 2009 Forfatter #1317 Del Skrevet 3. april 2009 Kos deg på ny jobb Håper du får en fin dag på jobb Har det vært fint på jobb? Tusen takk jenter. Det gikk veldig greit på jobb Tar det i neste innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 3. april 2009 Forfatter #1318 Del Skrevet 3. april 2009 Huff, lenge siden jeg har vært her Men det er vel aldri for sent med litt babystøv? Skjønner du er sliten etter første dag på ny jobb, masse intrykk og ting som skal bearbeides. Ellers inne med en stooor Forstår deg godt Aldri forsent med babystøv Ja, vil tro du merker det etter 4t søvn og første dagen i ny jobb!! Håper alt er bra i alle fall Ja ble litt hardt, men spesielt etter jobb Men står bra til, er jo påskeferie nå Hei hei Håper du hadde en fin start på jobben i går. Skal du ha påskeferie ? ( hva jobber du med ?) Jeg har noen laaange arbeidsdager i gjen før det blir påskeferie på onsdag. Det gleder jeg meg til Blir spennende å følge deg fremover, om pergoen har hatt sin virkning Håper du får en fin helg Jobber under avdeligen oppvekst i en kommune Jeg har ferie NÅ Håper også pergoen har satt en spire på meg Må ha ei riktig god helg du også Artig med jobb! Håpar du hadde ein vellukka første dag, til tross for lite søvn. God påske og god tur heim! Hatt to fantastiske dager på jobb, er deilig å gjøre noe annet enn å se på tv og "jobbe" med oppgava Ha ei fin påske Dreia *dumme smilbegrensning!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 3. april 2009 Forfatter #1319 Del Skrevet 3. april 2009 Da har jeg hatt to dager på jobb. Har gått veldig greit, er rundt 15-19 ansatte tror jeg, ikek hilst på alle. Men mange under 30 så det er koselig. Men det var sikkert 4-5 gravide mager rundt, de sa det smittet :plz: Det hadde vært digg MEn dagen i går ble lang, med kun 4 timer søvn ble det tungt! Var ferdig ca halv 4, så jeg satte meg på en kafe og ventet på mannen. Han var i praksis (han hadde bilen) og pleier være ferdig til ca 4. Men jaggu meg ble jeg ikke sittende i over 2 timer å vente på han Så da kl var blitt va 17.40 fikk vi oss litt mat på en kina plass før vi skulle å handle. Når jeg var hjemme 19.30 ble det døsing foran tven. Trodde virkelig jeg skulle få sovet tidlig, men lå å vrei meg til 02.30 tror jeg Men det var hvertfal mer søvn enn sist natt. SÅ i dag var det en koselig dag på jobben Hjemme tidlig. Så i dag skal vi pakke og gjøre det siste av husarbeid før vi reiser i morgen Kommer nok innom senere i kveld, men vil si til dere alle før jeg tar KG-påske fri : God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 3. april 2009 #1320 Del Skrevet 3. april 2009 Oi, har du begynt i nye jobben allerede. Gratulerer så mye, godt å høre at du har hatt fine dager så langt i alle fall Håper søvnen bedrer seg litt etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå