Gå til innhold

Høstens gummistøvler

la_luz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Jeg holder nå et par knapper på Ilse Jacobsen jeg da. Det er liksom noe mere ved dem synes jeg. Litt mere spenst i dem liksom, og synes rett og slett de ser tøffere ut. Ikke noe galt om Hunter da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke Hunterstøvler passer til menn da? (Hvis dere synes de passer i det hele tatt) :)

Da følger jeg opp med spørsmål, hvis ikke Hunter passer til menn, hvilke andre typer mener dere jenter er best til menn? Viking Kadett?...

Forøvrig synes jeg begge, Hunter og Ilse Jacobsen ser bra ut på jenter. Egentlig to forskjellige; Hunter er mer en gummistøvel mens Ilse Jacobsen er mer mote støvel synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat kjøpt meg et par høye Ilse Jacobsen-støvler som jeg er kjempefornøyd med ! :) De er varme og gode å gå i og virker ikke gummi-støvel-klamme. Og så er de pene, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også lyst på Ilse støvler! Er så lei av at støvlene jeg kjøper tar inn vann etter en stund. Trodde virkelig at støvler skulle holde ute vannet jeg! Har tydelidvis misforstått :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker de samme støvlene jeg hadde i 5. klasse på barneskolen.

Og de fungerer som støvler ennå, 13 år senere, de tar ikke inn vann - de drar ned sokken på uforklarlig vis.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at Hunter er hot på gummistøvelfronten iallefall, de sitter jo på omtrent annenhver jente om dagen.

Jeg hadde skikkelig lyst på de selv, men nå er jeg ørlite grann glad jeg ikke har fått tak i de likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RuskeSara
Tydelig at Hunter er hot på gummistøvelfronten iallefall, de sitter jo på omtrent annenhver jente om dagen.

Jeg hadde skikkelig lyst på de selv, men nå er jeg ørlite grann glad jeg ikke har fått tak i de likevel ;)

Jeg hater nå det der skjer.. jeg hadde såååå lyst på de i fjor, men utsatt kjøpet så lenge at behovet ble for lite til å invistere 1000,- i støvler.

Men jeg hadde store planer om å kjøpe de denne høsten, putte i fleece strømper, og bruke de igjennom hele den slapsete oslo vinteren..Men nå har jeg blitt litt usikker.

Jeg liker ikke å være helt lik som alle andre.. :sjenert:

Edit: leif

Endret av RuskeSara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det hotteste av det hotte er Le Chameau. Hunter er nok fremdeles på topp, Ilse Jacobsen på vei ned, mens Le Chameau uten tvil er for de innovative.

Selv har jeg Ilse Jacobsen, fordi jeg liker de best. Hunter er også fine, men dessverre litt for smale for meg. Dessuten liker jeg godt både snøre- og diamantmodellen til Ilse Jacobsen best til skjørt og kjole - bedre enn Hunter.

Men som sagt: Le Chameau er siste skrik. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også lyst på Ilse støvler! Er så lei av at støvlene jeg kjøper tar inn vann etter en stund. Trodde virkelig at støvler skulle holde ute vannet jeg! Har tydelidvis misforstått :sukk:

Tar inn vann? står du i vanndam eller hva, eller er det når du er i regnvær?

Hvis ikke så er det vel kanskje kondens. At du går med støvler i fint vær og det er noe varmt.

Jeg bruker de samme støvlene jeg hadde i 5. klasse på barneskolen.

Og de fungerer som støvler ennå, 13 år senere, de tar ikke inn vann - de drar ned sokken på uforklarlig vis.....

Jøss...! det må jeg si, har du ikke vokst noe i det hele tatt? Åssen støvler?

De har ikke blitt trørre og råtne? eller er gummien behandlet godt? Trudde støvler ble tørre og sprøe etter så mange år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter veldig med å se forskjell på disse og Hunter støvler. De er da helt like?

Le Chameau er håndlagede av en veldig bra gummi, visstnok. Dessuten er de formet etter leggen. I Norge forhandles de av Lille Vinkel sko, som tar seg av moteslavene, og en jaktbutikk, som tar seg av friluftsfolkene.

Mannen har i årevis brukt Le Chameau når han er på jakt, fordi de visstnok er veldig gode å gå i.

Endret av Elastica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er Ilse Jacobsen støvlene små eller store i nummer? Jeg bruker til vanlig 38...Kanskje jeg kunne bestille de på nettet, tenkte jeg.

De er store. Hvertfall de jeg har. Jeg har gått ned en størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...